[Centraal] MotoGP @ Live Chatbox

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Darkwing, 9 mei 2003.

  1. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ze maar dezelfde handling hebben. en als het maar neit zoveel verschil is met het Manual schakelen.

    Kan er geen motoGP topic komen trouwens? in de tussentijd schrijf ik het hier even op. ik kan het zelf ook wel maken, maar mijn reputatie is nog steeds dat er nog nooit een topic van mij gesloten is (omdat ik ze nooit open :+)

    Owja de framerate is toch standaard 60? worden de bike dan niet groter qua Kb's? Want nu kan ik nog niet eens een supergroot spel maken. Wat ik dus probeer te zeggen is dat de internet meer hoeveelheden data moet hebben voor 1 bike dan MGP omdat er dan sneller verstuurd moet worden.

    Hoop dat je me nog volgt
     
  2. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    een MotoGP 2 topic hebben we even mee gewacht. Er loopt er 1 in het normale games forum en als het spel er eenmaal is openen we hem hier ook wel voor info/ervaringen etc. Maar als er veel behoefte naar is kan er evt al 1 gemaakt worden hoor! Doe het gewoon netjes en volgens de regels..
     
  3. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop eigelijk wel dat moto gp2 een iets andere besturing krijgt. Omdat ik nog geen xbox heb maar in de maand dat motogp 2 uitkomt krijg ik hem. Dus als de besturing anders is kan ik mischien al snel een beetje met iedereen meedraaien. Stel dat dat niet het geval is moet ik eerst heel goed en lang gaan oefenen en dat zou minder zijn.
     
  4. De Master

    De Master Guest

    Maar de motoren bestaan nu uit minder polygonen en ze kunnen de motoren even mooi maken, dus ruimtebesparing. Mooie nieuwe uitvinding toch?
     
  5. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Best wel. Maar uit hoeveel minder. Want als het misschien maar een klein beetje minder is dan heb je er alsnog weinig aan.

    Ik denk niet dat iemand het weet, en waarschijnlijk is het ook niet zo. maar worden je gemiddelde rondetijden ook opgeslagen?

    Want eigenlijk vind ik gemiddeld veel interesanter als de snelste tijd. Want dan heb je misschien 1 keer een heeeel goed rondje gehad (ik op Le Mans bijvoorbeeld) En verder kom je er misschien niet eens meer in de buurt.
     
  6. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    motoren bestaan nu volgens mij uit 4.500 polygonen in plaats van de standaard 6000
     
  7. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Laten we het hier beperken tot MotoGP 1 en de combinatie daarvan met Xbox Live. Speculaties over MotoGP kun je voorlopig kwijt in deze thread, binnenkort zal er in dit subforum een speciaal MotoGP 2 @ Live thread worden geopend.
     
  8. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Om ook ff on-topic te gaan: heb vanavond net ff een paar races gedaan en het was wel weer heel gezellig, ook al kon ik er niks van, ben totaal gepwnd door bijvoorbeeld Eckie 8). Ook een hoop nieuwe mensen toegevoegd aan m'n friendslist, veel van het forum zoals Munch & Abe, BeukerSR, Jerhui en nog een paar meer.

    Ik doe het echt te weinig, ik moet gewoon eens gaan trainen, al ben ik bang dat een glansrijke online carriere in MotoGP niet voor mij is weggelegd :'-(
     
  9. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Je was al vrij snel weg, maar het was leuk je eens op live te zien :)

    Wij zijn nog wat langer door gegaan.... tot half drie :eek:
     
  10. Brutus

    Brutus Xbw user

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja morgen kom ik in de top 100 bij het fish bouncer.
    Ik sta nu nog 112ste maar daar komt zeker verandering in.
     
  11. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kom niet verder dan level 3 ofzo.

    Hoezo lukt jullie dat, je kan links en rechts toch neit geljk in de gaten houden? of gebruiken jullie glitches :+
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2003
  12. IK NL

    IK NL Guest

    hehe als hij 6 seconden sneller is op mugello is die nummer 1 van de wereld op mugello :)
     
  13. p1m

    p1m Guest

    ik zette gisteren me schakelen op maueel en was de knopjes vergeten reed ik daar met 115 km door assen
    booooooobooobpobppbo

    en toen kwam ik darkwing voor eht eerst tegen...
    en munch...

    ach ja was leuk...
     
  14. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    G8 Crasher je bent nu toch online. zullen we even oefenen voor vanavond? PM me maar als je klaar bent, meot eerst even koffie maken.
     
  15. G8 Cra$her

    G8 Cra$her MGP Team Silver

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm ik heb net een hele race gereden (ging wel goed bijna alleen maar 1.21/1.22) maarre denk dat ik later in de middag nog ff ga racen en dan pm ik je wel of invite ik je in live.
     
  16. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    is goed, ik was vergeten adt het moederdag was. de eerste ei was mislukt dus moest ik er nog 1 maken. duurde wat lang.

    Ik ga nu iig even Liven
     
  17. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Hey gasten,

    Het was weer gezellig vanmorgen om 1 - 2 uur.
    De personen, die er nog bij waren weten wel over wie ik het heb.
    O ja, een goede raad aan iedereen. Ik zou de bussen in Amsterdam maar mijden. ;) Lol.
     
  18. jorjo

    jorjo G-Force

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    VERloreN vAn Een meisje, een of andere Suzanne
    sssst niemand vertellen, schande for life |:-
     
  19. kingarthur

    kingarthur Ownage

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey als je veel punten bij fish bouncer wilt halen moet je gewoon in level 1 blijven. Je propt ze er allemaal in op eentje na, die maak je groen en dan gooi je hem er ook bij. De vissen gaan eruit. En dan doe je ze er weer in, maar wel 1 groene overhouden. Want als je er 1 in gooit krijg je 20 punten, als er een uitgaat gaan er 15 punten af. Dus blijf dit doen en je krijgt een lekkere score. PS: dit is niet aan te raden want voor record nummer 1 ben je denk ik meer dan 3 uur bezig.:confused: Ik was het al snel beu.
     
  20. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    thanx ik zal het proberen.

    Ownee ik heb morgen star wars clone wars.

    ik zal het ooit wel eens proberen. maar 5 punten per vis is best kut. duurt aardig lang. krijg je eigenlijk in hogere levels meer punten voor een vis? dan ga ik namelijk level 2 doen. die ging nog wel.
     

Deel Deze Pagina