1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Arcade Games [Deel 9]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lenny-t, 9 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mac Chickgun

    Mac Chickgun Active Member

    Berichten:
    452
    Leuk Bevonden:
    1
    Quake arena arcade is gewoon de beste FPS op dit moment op XBLA...als je over slechte graphics en geluid zit te zeuren speel dan een normale retail game. Je moet niet verwachten dat het de graphics en geluid van een 360 game heeft. :F: want het is en blijft nog steeds Xbox Live ARCADE!
     
  2. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Tijd om's Monday Night Combat of Battlefield 1943 te installeren dan
     
  3. Mac Chickgun

    Mac Chickgun Active Member

    Berichten:
    452
    Leuk Bevonden:
    1
    Niet zo bijdehand doen he? Ik heb monday night combat en battlefield 1943 al gespeeld. En ja ook Doom 1 en 2, Marathon durandai, perfect dark zero en alle andere FPS op arcade. Heb 130 arcade spellen dus weet wel waar ik over praat.
     
  4. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, my bad, ik was vergeten dat games voor XBLA niet aan bepaalde audiovisuele verwachtingen hoeven te voldoen. Helemaal niet als ze (slechts) 1200 Microsoft Points kosten, :'-(
     
  5. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor maar ik heb nu tenminste een dikke game met veel maps en hoge replaywaarde.

    Dan tegenwoordig een mooie maar zeer korte game zonder replay waarde.

    Wat had je liever gehad een net zo mooie game als Midnight combat of battlefield met maar 3 mappen?
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2010
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik had graag beide gewild :+

    vooral ook omdat het toch weer 1200 punten is, voor die prijs had ik iets meer verwacht
     
  7. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    UT3 gespeeld? Qua gameplay lijkt het nog best veel op Quake 3. Maar zo mooi hoeft het niet eens te zijn. Het mag wel net zo mooi zijn als een 1024 x 768 versie (oid) versie van UT99.
    [​IMG]
    Dit dus....

    Dan liever 30 ipv 40 maps, ik ben geen graphix whore. Ik geniet nog van games als Secret of Mana. Maar bij een fps ben ik wel wat kritischer dan bij een RPG. En de combinatie van deze graphix met 1200 msp vind ik afzetterij.

    Een willekeurige game modder had 'm al een stuk scherper/ frisser kunnen maken!

    Voor een puntje of 800 zal ik dit spel vrijwel meteen halen, maar 1200, nah, voelt niet goed :)

    3de edit:
    [​IMG]
    Ik vond 't al zo raar, Quake 3 is scherper dan Quake arena.. Kom op, port Quake 3 dan gewoon eventjes!
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2010
  8. mbuist

    mbuist Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Geweldige game Quake. Ik denk dat ik hem ook maar eens kopen
     
  9. Mac Chickgun

    Mac Chickgun Active Member

    Berichten:
    452
    Leuk Bevonden:
    1
    Dudes jullie snappen er ook geen hol van he? Quake arena arcade. IEDEREEN wist dat het een port zou worden met meer extra mappen. Wat de fuck moet er veranderd worden aan de graphics? Een extra polygoon hier en daar maakt echt het verschil niet want dat merk je toch niet in heftige shootouts.

    Gameplay gaat altijd nog boven graphics en op de gameplay is niets aan te merken.

    Bovendien Blacklight Tango Down zag er goed uit. En had trouwens ook maar een handvol mappen, dit spel werd bijna door niemand gespeeld. Dus ga dat dan maar weer spelen als je graphics wilt.

    O ja en zeuren over dat Unreal op Xbox Live Arcade uitkomt heeft ook geen zin. Want de meeste gamers hebben Unreal Tournament 3 geeneens gespeeld omdat ze dachten dat CoD en Halo beter zijn. Dus denk maar niet dat Epic Games nu even de moeite gaat doen om Unreal te porten.
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Waar snap ik geen hol van?

    Leuk dat jij genoegen neemt met een straight port maar ik wil voor 1200 punten meer zien anders kan ik beter UT3 gaan spelen.

    Als ik in de kast kijk ligt daar een stapel FPS games van een meter hoog dus als Quake wat playtime wil krijgen moet het met al die spellen kunnen concurreren anders ga ik mijn tijd anders besteden.
     
  11. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatste tijd heb ik het al een paar keer gehad dat ik een reactie wilde typen en dat ik dan zag dat iemand boven mij datgene al heel goed verwoord heeft. Quake arena kan je kort samenvatten, je krijgt te weinig voor je geld. Geen goede prijs/ kwaliteit verhouding.
     
  12. Mac Chickgun

    Mac Chickgun Active Member

    Berichten:
    452
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb je reactie even aangepast
     
  13. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb je reactie even aangepast.

    Seriously... vechten doe je op het schoolplein. :+

    Ik vind dat er op de gameplay ook wel wat is aan te merken. Het werkt prima op de pc maar op de console vind ik het toch niet zo geweldig aanvoelen. En bij genoeg FPS games voel het een stuk beter aan of gewoon geweldig zelfs.

    Voor 1200 punten mag het wel iets meer gefinetuned zijn of meer brengen dan een port met maps.
     
  14. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Overdreven edit, dingen met betrekking tot prijs/ kwaliteit zijn altijd al subjectief. De één betaalt 200 euro voor een trui en de ander vind dat onzin. Je kan btw wel Quake Arena fel blijven verdedigen maar dat doe je dusdanig dat ik bijna de indruk krijg dat je vind dat je teveel hebt betaald en dat je het nu goed probeert te praten ;)...

    FF serieus, ik heb vroeger veel Quake 3 gedaan, echt hardcore enzo, maar hoe kan je hier 1200 msp voor betalen zondat je bestolen te voelen. Een gratis versie hiervan kan je via je browser spelen... Maarja zal wel, ik heb mijn punt al gemaakt :)

    Ik las net btw dat a World of Keflings eind december op XBLA komt _O_
     
  15. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
  16. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Komt er ook 1 achter. :+
    En ja er is een online quake (quakelive) ja met een gratis/subcription model.


    En volgens mij is dit alleen in het DOTW topic gepost en zodat niemand het mist;

    Here is a preview of the 10 deals and their discounted price that will be available December 21 – December 31

    • Super Meat Boy Discounted Price: 800 Savings: 33%
    • Comic Jumper Discounted Price: 800 Savings: 33%
    • Toy Soldiers Discounted Price: 800 Savings: 33%
    • Banjo Tooie Discounted Price: 600 Savings: 50%
    • Castle Crashers Discounted Price: 600 Savings: 50%
    • The UnderGarden Discounted Price: 400 Savings: 50%
    • Risk Factions Discounted Price: 400 Savings: 50%
    • Afterburner Climax Discounted Price: 400 Savings: 50%
    • Borderland's Claptrap New Revolution Discounted Price: 400 Savings: 50%
    • Carcassonne Discounted Price: 400 Savings: 50%

    Onderstreept zijn de grote tips met Risk & Carcassonne als ook leuke games om te kopen..
     
  17. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Dude, onderstreep Super Meat Boy ook!!!
     
  18. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Meat boy heb ik ook gewoon voor 800 vette discount hoor.
     
  19. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    :confused::emo:
     
  20. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik vind juist Afterburner en Carcassonne de leukste uit het rijtje.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina