Gamen met een Stuur (Wireless Racing Wheel en andere sturen) [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 21 jun 2007.

1. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    een vaag bericht. Waarom zouden ze een xbox compatible wheel maken voor de xbox, terwijl ze die allang maken?

Hopelijk doelen ze op de belachelijk hoge prijs en gaan ze een stuurtje voor een normalere prijs maken omdat veel gamers hierom vroegen.
    Ik wil best 250 euro betalen voor een lekker stuur, mits er een koppelingspedaal bijzit, maar die 450 is me te gortig.

Ik race zelf zelden, dus dan vind ik dat onnodig.

Ik heb hier een artikel met meer uitleg. Blijkbaar is het bestaande wheel compleet uitverkocht??? en wordt het nieuwe weer een top of the line produkt (en dus prijzig?).

http://www.virtualr.net/new-xbox-360-compatible-fanatec-wheel-coming/

Hier is het originele interview http://www.racedepartment.com/content/784-fanatec-interview-ceo-thomas.html
    Video review van de uitverkochte versie. De stand waar het wheel aan vastzit, heb ik zelf ook icm Microsoft wheel. Perfekt ding.
    http://www.virtualr.net/fanatec-porsche-turbo-s-wheel-video/

Laatst bewerkt: 25 nov 2010
  2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Fanatec’s Thomas Jackermeier had already given us some clues about the new wheel, revealing that it would be a new top of the line product at Fanatec and will once again by licensed by a German sports car maker (Porsche).
    Now, a few new hints have been made available, narrowing down the Porsche models the new wheel could be based on:
    Hint 5: It will have illuminated buttons and that means…?
    Hint 6: The logo of the car shows a black horse
    Hint 7: One component of the wheel can only be made in Italy and another one we get directly from the UK
    Hint 8: The colour of the base is named after something which is 1000 times faster than the car itself
    Hint 9: The car model is no longer in production but will never look old or lame
    You do have an idea what Porsche model the new wheel is based on? Then head over to Fanatec’s blog and post a picture of the Porsche model in the comments, the first three posters to correctly name the model will win the new wheel!

3. Signex

Signex RIP Paul Walker!

Leuk Bevonden:
    9
    Zo heb gister even de Ferrari 430 Force Feedback stuur gekocht kon de Logitech Driving Force GT nergens meer op voorraad vinden.
    Ik had een echt zielige stuur haha echt zown kindjes stuur :lol:
    Deze is gelukkig heel groot kan niet wachten tot hij vanmiddag komt samen met mijn home cinema set dat wordt dus flink GT5 spelen :D

4. R4Z3R

R4Z3R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds kort het wireless racing wheel van microsoft.
    Vroeger keek ik wel eens het interieur van de auto met de analoge sticks (in Forza 3 ). Het stuur heeft deze sticks niet, hoe kan ik dan opzij kijken?

Laatst bewerkt: 11 dec 2010
  5. phex

phex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet voor mijn schoonvader een racestuur zien te vinden voor de XBox 360. Hij wil graag een stuurtje met forcefeedback.

Maar ik kom er echt niet uit. Welke sturen zijn er nu beschikbaar voor de 360 en vooral waar kan ik ze kopen?

Ik kom vooral uit op die MadCatz Wireless wheel for Xbox 360. Maar die heeft geen force feedback volgens mij. Dan vind ik 130 euro een hoop geld voor een stuur zonder force feedback.

Alvast bedankt!

6. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    official M$ racing wheel (FF)
    Logitech drive XF (FF)

7. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Het microsoft wireless racing wheel is niet meer te koop en de Logitech had toch geen echte force feedback.
    Die van microsoft rijdt erg lekker trouwens.

Fanatec komt binnenkort met een wheel, maar die zal waarschijnlijk weer rond de 400 euro gaan kosten.

8. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Heeft iemand een goedkope oplossing om te sturen vanaf de bank? Ik heb geen zin om iets van 100 euro te gaan kopen voor mijn stuurtje van 15 euro. Die ik toch alleen voor TDU2 wil gaan gebruiken.

9. Nyari

Nyari Bullets Included...

Leuk Bevonden:
    0
    ik gebruik zoiets van bij Ikea:

werkt zeer goed voor de 15 euro dat het gekost heeft

10. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ah. Een soort tablemate dus. Misschien rij ik binnenkort wel ff naar Ikea dan. Maar is dat ding niet te gammel?

Bedoel jij deze:

De Ikea Dave, 19,95. Maar door die poten is het ding ongeschikt om pedalen neer te leggen dus dit ding valt af.

Laatst bewerkt: 20 jan 2011
  11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Misschien heel goed nieuws voor de Xbox racers. :)

12. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Oh dat is zeker goed nieuws zeg! Ik was van plan een Fanatec te halen omdat ik dan op beide consoles kan racen, maar dit apparaatje bespaart toch weer een paar honderd euro! _O_

13. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat niet zo'n apparaat wat ze ook voor cheaten gebruiken? Zodat je sneller achter elkaar aan kunt schieten in CoD of zo.

14. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Nee dat zijn speciale controllers. Google maar eens op 'rapid fire controller'.

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat kan ook met een XCM

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zelfde makers niet zelfde apparaat. :)

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Deze heeft ook gewoon rapid fire functies net als de normale XCM.

denk trouwens dat dit wel een belangrijke regel is ;

, right now the converter only supports basic rumbling but the developers are working on full-blown Force Feedback support.

even wachten nog op de 2.0 lijkt me

Laatst bewerkt: 21 jan 2011
  18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar als het hetzelfde apparaat was dan was die al te koop. :p
    Maar ze twijfelen idd om eerst die met alleen rumbling to verkopen of te wachten met de verkoop tot dat de FF support er ook inzit. Denk dat het 2e het beste is.

19. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Heel goed nieuws, maar idd wachten op force feedback. Anders heb je nòg niks aan je stuurtje.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Deel Deze Pagina