1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Slechtste Xbox360game.

Discussie in 'Algemeen' gestart door planckie, 14 dec 2010.

  1. haenkie

    haenkie Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Valt me mee dat de Dynasty Warriors serie hier niet tussen staat.
    Iedereen om je heen te kijken, en dan ga jij van hak-hak-hak wooow 1000 dood... alweer zucht.

    En idd 99 nights was ook crap.

    En Eragon, spel dag erna meteen terug gebracht naar de Bart Smit. En kon ik daar op de koop toe, met zo'n pukkel mannetje in discussie dat ik hem niet terug kon brengen. Ja daaaag, zulke crap mag je niet verkopen!
     
  2. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
  3. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    BO is een heel veel dingen een goede game, ik vind het een geweldig spel, omdat sommigen hun smaak van treyarch games niet is is hun mening, ga dan niet zeggen, ik vind het slecht, noem argumenten.
    btw, die game zit gewoon erg goed in elkaar met wapens en de grote mp, chille sp, en combat training, zulke games als leisure suit larry box office bust waarbij je als je met een auto rijdt het spel al gaat laggen, zijn pas echte slechte games.
     
  4. Jimbo NL

    Jimbo NL Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Perfect Dark: Zero
     
  5. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    :emo:
    Ik zal blij zijn als dit topic is doodgebloed/ in de vergetelheid is geraakt. Veel mensen hier kunnen het onderscheid niet maken tussen "een game die tegenviel of de slechste game ooit"
     
  6. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moest even zoeken om erop te komen , maar dit is echt de slechte xbox game ooit gemaakt : Hour of Victory

    Jezus wat was die game slecht zeg :D
     
  7. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk niet dat een topic over de slechtste game ooit interessant is als je games de "tegenvielen" niet mee mag nemen in de discussie.
    Als je wil weten wat de slechtste game is gebaseerd op graphics e.d. kan je ook gewoon op metacritic kijken.

    Juist de discussies over goed gereviewde games die toch tegenvielen, maken dit topic nog enigszins interessant om te volgen.
     
  8. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    wat verstaan we eigenlijk over een 'slechte' game.. Een game die technische gewoon rammelt of een game die je kwa smaak niet aanstaat ?
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het 1e. Want het 2e wilt niet betekenen dat het slecht is, het is gewoon niet je smaak. Dat is toch iets heel anders. ;)
     
  10. x danny x nl

    x danny x nl Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    zelf vind ik MMA 2010 een erg slecht spel ik heb het een keer gespeelt en het enige wat er gebeurt is dat iemand de hele tijd op je gaat liggen en je arm breekt :/
     
  11. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213


    +1
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    +2

    Vind het wel leuk om te lezen waarom mensen sommige games totaal niet kunnen waarderen en andere weer wel.

    Misschien moet de topic titel aangepast worden naar 'Welk spel moet ik NIET kopen':+

    Over de echte echte bagger ben je anders snel uitgeluld want dat is redelijk schaars op de 360 tegenwoordig (gelukkig)
     
  13. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    dat ligt meer aanjezelf dat je helemaal niks van de sport snapt :lol::lol:
     
  14. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    precies, maar toch lees ik hier veel het 2e :+
     
  15. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Topic roept op om hier je "slechste game ooit" te posten. Waarom zou je de naar "jouw mening" slechste game ooit baseren op slechts graphix. Iedereen heeft zo zijn eigen slechtste game ooit. Voor de één is dit Yaris voor de ander is dit Legendary. Dit staat dus los van metacritic..

    Een aantal begrijpt dit wel door hiet games te posten die echt bagger waren. Maar er zitten ook zoveel games tussen dat ik denk "als dit echt jouw slechste game ooit was, dan heb je of weinig andere games gedaan? of je hebt het nauwelijks geprobeerd, of gespeeld terwijl je bijvoorbeeld brak was ofzo?". En als je gal wilt spuwen, zet er dan bij dat die game voor jou tegen viel, dat hij niet was wat je ervan had verwacht :)
     
  16. timmit

    timmit Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    De nieuwe harry pottergame doet voor mij zeker een gooi naar de titel,
    Het speelt gewoon niet lekker, grafisch is het niet al te sterk maar de gameplay is gewoon kut, blijf overal vasthangen camerapunten zijn echt bedroevend waardoor je totaal geen overzicht hebt.

    Zeker gezien het budget wat er tegenaan is gegooid, en het is zo jammer want van HP is toch echt genoeg te maken...
     
  17. Pologhini

    Pologhini Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij is de slechtste game ooit voor de 360 Operation Flashpoint Dragon rising. Het simpelste is toch wel save games aanmaken en dat ging 9 van de 10 keer nog fout. En dan verder alle bugs en dergelijke.
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2010
  18. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Edit: De topic aangepast om discussies te vermijden.(:
     
  19. x danny x nl

    x danny x nl Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja daarom vind ik het een slecht spel ;)
     
  20. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks:thumbs:
     

Deel Deze Pagina