Hee, ik had me xbox eerst aangeslote op een tft monitor van de computer, nu heb ik een nieuwe tv gekocht(LG LCD TV) maar is me beeld niet echt scherp meer . Xbox is gewoon aangesloten met tulip kabel(rood, wit en geel) hoe kan ik weer scherper beeld krijgen??
whow, van alle stekkers die er zijn om je xbox aan te zetten, gebruik je de tulp? koop een willekeurige andere stekker en je hebt vooruitgang. component: geel, blauw, groen dvi: zelfde stekker als bij je monitor hdmi: die uit de kluiten gewassen usb stekker.
Zo, dr zal een wereld voor je opengaan man. Koop een HDMI kabel en het beeld wordt niet alleen scherper maar ook 10 keer zo mooi.
okee bedankt, ik twijfelde al maar wist niet zeker of het veel zou helpen kan ik een hdmi gewoon bij expert ofzo kopen of moet ie persee van xbox zijn??
Laat je alleen niet oplichten en een kabel van 50 euro aansmeren. Als je aan 1.5 meter genoeg hebt, dan kun je ook een kabel van een tientje nemen
Welnee man duurder is beter, persoonlijk zou ik dan ook voor deze gaan: http://www.bhphotovideo.com/c/product/742000-REG/Monster_Cable_128326_75_22_9_m_HDTV.html Spoiler
dat is dus niet waar. Kameraad van mij kocht een hdmi kabel voor zijn ps3 en kreeg er met geen mogelijkheid 1080p uit. 720p was de max. Alhoewel de kabel 1.3 moest zijn (of 1.4 iig genoeg voor 1080p). Pas de derde kabel lukte het mee....erg vaag iig. Ligt overigens niet aan de prijs van de kabel. Ik ga altijd voor 1tje met iig een goede connector (waar je hem mee aansluit)