Hallo,
ik heb vandaag een tweedehands Xbox 360 arcade gekocht, zonder harde schijf. Ik had een aantal vraagjes met betrekking tot de mogelijkheden van het uitbreiden van de opslagcapaciteit.
1. Ik neem aan dat er namelijk wel IETS in zit van opslagcapaciteit, hoeveel is dit en is dit in principe genoeg voor het opslaan van saved games e.d.?
2. Is het mogelijk om een HDD los te kopen (desnoods tweedehands) en deze vervolgens in de Xbox 360 arcade te plaatsen? Als dit mogelijk is, moet dit dan door iemand met ervaring gebeuren of werkt het net als bij de andere modellen met een simpel klik systeem. En hoe zit het met eventuele instellingen die hierna veranderd moeten worden?
3. Is het mogelijk om in plaats van een officiƫle 360 HDD gewoon een USB stick van een aantal GB in de console te steken en deze te gebruiken om saved games e.d. op te slaan?
Ongetwijfeld zijn er mensen voor mij geweest die met dezelfde vragen zaten maar ik heb in mijn snelligheid geen vergelijkbare posts op dit forum kunnen vinden. Dus wie o wie kan een of meerdere van bovenstaande vragen voor mij beantwoorden?
Alvast bedankt!
JFK
Laatst bewerkt: 20 dec 2010