Xbox 360 Arcade met een HDD mogelijk?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JFKennedy, 20 dec 2010.

1. JFKennedy

JFKennedy Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

ik heb vandaag een tweedehands Xbox 360 arcade gekocht, zonder harde schijf. Ik had een aantal vraagjes met betrekking tot de mogelijkheden van het uitbreiden van de opslagcapaciteit.

1. Ik neem aan dat er namelijk wel IETS in zit van opslagcapaciteit, hoeveel is dit en is dit in principe genoeg voor het opslaan van saved games e.d.?

2. Is het mogelijk om een HDD los te kopen (desnoods tweedehands) en deze vervolgens in de Xbox 360 arcade te plaatsen? Als dit mogelijk is, moet dit dan door iemand met ervaring gebeuren of werkt het net als bij de andere modellen met een simpel klik systeem. En hoe zit het met eventuele instellingen die hierna veranderd moeten worden?

3. Is het mogelijk om in plaats van een officiƫle 360 HDD gewoon een USB stick van een aantal GB in de console te steken en deze te gebruiken om saved games e.d. op te slaan?

Ongetwijfeld zijn er mensen voor mij geweest die met dezelfde vragen zaten maar ik heb in mijn snelligheid geen vergelijkbare posts op dit forum kunnen vinden. Dus wie o wie kan een of meerdere van bovenstaande vragen voor mij beantwoorden?

Alvast bedankt!

JFK

Laatst bewerkt: 20 dec 2010
  2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    9.129
    Bij vraag 2 bedoel je vast HDD. Dit kan gewoon bij de Arcade. Ik heb zelf mijn 120 GB HDD erop geklikt en het werkt als een trein.

3. JFKennedy

JFKennedy Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoelde inderdaad een HDD, heb het inmiddels ook veranderd ;)

Bedankt voor het antwoord in ieder geval! Dan koop ik denk gewoon een 20GB HDD tweedehands ergens, dan kan ik in ieder geval een tijdje vooruit.

4. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Is dat 20GB of 120GB HDD ;)
    Een 20GB HDD kan je ook zonder problemen gebruiken !

Deel Deze Pagina