1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] black ops stopt laden

Discussie in 'Games' gestart door padderr, 20 dec 2010.

  1. padderr

    padderr Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo allemaal,
    ik speel nu al een tijdje cod bo ik ben een tijd terug met dit spel online gegaan en dit werkte allemaal prima
    maar sinds kort stopt het laden bij (bijna) iedere map op het laatste moment
    ik heb het spel van een vriend in mijn x box gedaan en daar lade de levels wel gewoon :confused:
    weet iemand hier een oorzaak/oplossing voor
    alvast bedankt
     
  2. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Je hebt al de oorzaak achterhaald, het ligt aan je Xbox. Microsoft bellen dus. :)
     
  3. padderr

    padderr Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    het kan toch niet aan de x box liggen?, want het spel van mijn vriend deed het wel gewoon

    toch bedankt voor je snelle reactie
     
  4. scmogc0

    scmogc0 NDS Lite te koop

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Deed het spel van je vriend het in jouw xbox?
     
  5. Gyrrack

    Gyrrack Active Member

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    92
    Heb je de disc gecontroleerd op vuil/krassen? Je kunt ook proberen om jouw disc in de console van die vriend van je te testen of die daarin dezelfde problemen geeft.

    Mocht je een harde schijf hebben helpt het vaak om de game te installeren. Dan wordt de disc alleen gebruikt ter controle dat je de game daadwerkelijk hebt, maar niet voor het laden.

    Succes!
     
  6. padderr

    padderr Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    is een goeie tip :thumbs: ik heb idd wel een enkele kras op de cd van cod zitten maar hoe dat kan weet ik niet want het spel is nog niet uit de xbox geweest sinds ik hem hebO-)
     
  7. mbuist

    mbuist Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Somige xboxen en vooral de wat oudere versies maken nog steeds krassen op je cd.
    Installeer dus daarom altijd je game op je xbox zodat de disk minder benaderd hoeft te worden
     

Deel Deze Pagina