Hallo, Sinds 3 dagen geleden ben ik de trotse eigenaar van een splinternieuwe LG Full HD televisie. Voorheen had ik een Philips TV waar mijn xbox altijd met een HDMI kabel prima op gewerkt heeft. Sinds ik de LG heb krijg ik om de 10-20 minuten een disconnect, al mijn poorten staan open dus daar licht het niet aan, ook licht het niet aan mijn internet. Ik heb met de support van Xbox Live gebeld en zei wisten dit niet. Ik zou terug gebeld worden door de Technise Supervisor. Dat gebeurde de volgende dag, hij vertelde dat Xbox Live niet werkt met een LG 32LD450 Full HD TV omdat de HDMI poort stoort op het internet bereik van de Xbox. Zij werken aan een update maar dit kan nog erg lang duren. Nu heb ik dus geen mogelijkheid om met mijn HDMI kabel te gamen, en als ik mijn standaard AV kabel van de Xbox slim aansluiten heb ik erg slecht beeld. Nou is mijn vraag; Hoe kan ik toch super goed beeld hebben zonder de HDMI kabel? Alvast erg bedankt!
Voor de duidelijkheid, ik heb een Xbox 360 Slim. Daarbij zit geen component kabel, alleen een AV kabel. (Rood Wit Geel)
Ik ben er inmiddels achter gekomen dat ik een HD AV component kabel moet kopen, maar dan kan ik niet de 1080p resolutie nemen maar alleen 1080i, terwijl mijn TV 1080p ondersteund. Zit er een groot verschil tussen 1080i en 1080p? Ik wil namelijk wel optimaal beeld!
En op een 32'' inch is 720p echt niet beduidend minder (mocht je tv geen 1080p via component ondersteunen) Is het geen optie om een UTP kabel naar je xbox te trekken? De storing zit in de wireless toch?
Oke, dit wist ik niet! Bedankt iniedergeval! Dit is geen optie, ik wel graag alles wireless houden zodat ik zo min mogelijk draden in huis heb liggen, aangezien het met een component kabel blijkbaar dus ook opgelost kan worden! Bedankt iniedergeval voor jullie hulp jongens!
Heb je het probleem ook als je je router op een andere ferquentie zet of een andere kabel gebruik (shielded) of de xbox ergens anders zet?