De grote opruiming is weer begonnen, dus kijk vlug of er iets interessants voor jou bij zit. Mocht je interesse hebben reageer gerust of als je het echt nodig vind pm me dan. Alle spullen kunnen worden verzonden en opgehaald, bij het verzenden van de waardevollere spullen kan ik helaas geen goede aftocht garanderen dus heb ik de voorkeur voor ophalen.
Bied ze
HARDWARE
Nintendo DS Lite (WEG)
Witte nintendo ds lite, hij is iets meer als 3 jaar oud en werkt nog zonder problemen. De ds zal worden verkocht inclusief een hoesje voor de ds en eventuele spellen en accessoires.
XBOX360 (WEG)
Een xbox360, iets meer dan 1 jaar oud. Ik verkoop de xbox vanwege het feit dat ik nu een slim heb. De xbox bevat hdmi en werkt zonder problemen, alleen het klepje voor de usb aansluitingen is wel kapot. Maar hier kan eventueel een andere faceplate voor uitgekozen worden. De xbox360 wordt geleverd met AV kabel (Component + Composite), voeding en ethernet kabel.
120GB HDD (WEG)
Een 120GB HDD voor de XBOX360, zonder beschadigingen. De hdd is apart gekocht dus zal ook apart worden verkocht. Bij aanschaf van ook de xbox is er echter een mogelijk om de deal wat interessanter te maken.
XBOX360 voeding
Een xbox360 voeding.
Xbox Live Vision Camera (WEG)
Een xbox live vision camera, is ongeveer 2 a 3 keer gebruikt en is nog zo goed als nieuw.
GAMES
Alle games zijn krasvrije PAL exemplaren tenzij anders vermeld.
PS3 Games
- Star Wars: The Force Unleashed 2 (Promo)
Xbox360 Games
- Fear Files
- N3 ( zonder handleiding )
- Rumble Roses ( licht beschadigd hoesje )
- Turok
- Prey ( cd licht bekrast )
- The club
Nintendo DS games
- Meer brain training
- New Super Mario Bros (Weg)
- Zelda: The Phantom Hourglass (Weg)
- Pokemon Diamond
- Diddy Kong Racing DS (versie: VS)
GOODIES
Faceplates
- Viva pinata
- Ghost Recon Advanced Warfighter 2
T-shirts / Sweates
- Grand Theft Auto LCPD Sweater (Maat: XL)
- Infamous (Maat: XL)
- Rachet and Clank (Maat: XL)
- 2X Grand Theft Auto: Chinatown Wars (Maat: L)
- Devil May Cry (Maat: M)
- Fairytale Fights (Maat: XL) (WEG)
- Academy of champions (Maat: XL)
Overig
- Sega Sleutelhanger
- Xbox360 fluitje (met intern lampje)
- Xbox360 polszakje
Laatst bewerkt: 30 jan 2011