1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[COD: BO] Wapens

Discussie in 'Algemeen' gestart door Spartan Armada, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. n13lsz

    n13lsz I am a Freak

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik schiet eigenlijks alleen maar met de Fal.. Alleen voor Nuketown gebruik de AK47U
     
  2. Wobbe

    Wobbe Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    AK47U mogen ze er van mij part uitpatchen, wat een klote wapen. Veelste overpowerd.
     
  3. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Nee ze moeten hem er niet uithalen. Hij is misschien wel overpowered maar dat heb je in elke COD. Er is/zijn wel een of meerdere wapens overpowered. Jij noemt nu AK74U ik erger me veel meer aan de rushende snipers die alleen maar hipfire-en.
     
  4. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik heb veel van de wapens geprobeerd uit de sub machine guns, light machine guns and assault rifles. Voormij persoonlijk he ik nu nog maar 1 wapen dat ik gebruik.

    De Stoner, red dot, extended mags, 2 clips van 60 kogels alleen als de afstand erg ver is dan heb je meerdere schoten nodig.
    Voor mijn speelstijl vind ik dit een erg lekker wapen.
     
  5. brammeke89

    brammeke89 Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja die stoner kom ik ook steeds vaker tegen... erg irritant:+ persoonlijk vind ik het vervelend dat je niet zo snel kunt rennen met zon ding.. ik rush vrij veel en dan is een smg toch fijner als je je snel wil verplaatsen..
     
  6. Ik heb sinds gister dual mag Commando/Famas geprobeerd en het gaat echt ongelofelijk goed nou. Me k/d is omhoog geschoten
     
  7. leonverwer

    leonverwer Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Stoner inderdaad erg krachtig, alleen als je op short range komt te staan, ben je altijd de lul. Dan duurt het te lang.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina