1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Slechte connectie

Discussie in 'Games' gestart door Sebje, 23 dec 2010.

  1. Sebje

    Sebje Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    heb een vraagje. Telkens als ik black ops in m'n eentje, of met meerdere mensen in mijn lobby speel heb ik 1 streep verbinding. Als ik bij iemand anders in de lobby ga en speel is de connectie altijd goed.

    Heb dit alleen in black ops.

    Weet iemand wat ik hieraan kan doen?

    Groetjes,
    Sebas
     
  2. scmogc0

    scmogc0 NDS Lite te koop

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    private match heb je het over neem ik aan, omdat je praat over "mijn lobby"? of bedoel je dat jij de host bent? wel raar, zelf nooit last van gehad (maar ik speel ook meestal op pc met dedi servers <3)
    Heb je last van lagg? als je daar geen last van hebt snap ik het probleem niet.
     
  3. Sebje

    Sebje Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou als ik mensen een invite stuur om te spelen, gewoon public match, heeft iedereen die in mijn party zit lag.
    Als ik in mijn eentje public matches speel heb ik lag.

    Als ik een invite krijg van vrienden is de connectie altijd goed.
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    wat is je upload snelheid? Zijn er mensen aan het internetten als je aan het hosten bent? Niet iedereen kan een match hosten je moet voldoende bandbreedte hebben en een stabiele connectie. 1 streepje is minimaal. Waar staat je router en je xbox? Kan je die van positie veranderen?
     
  5. Sebje

    Sebje Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ff via internet wat gezocht.
    Download is bijna 6mb/s. Upload is 0.86mb/s

    Kan dat veel verklaren?
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Je upload is te laag om te kunnen hosten. Je kan beter alleen games gaan joinen. voor een goede host heb je +/- 1 - 1,5 mb up nodig, anders krijg je lag
     
  7. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Inderdaad, zelf niet hosten want je connectie is te traag!
     

Deel Deze Pagina