ZIe titelForce Unleashed 2 is WEG! voor enslaved ik ben opzoek naar: Assassins Creed Brotherhood Gr Kevin\o/
Ik zie hier de lol niet van in? Ik had hem een PM gestuurd met daarin de vraag wat hij voor Dead Rising 2 vroeg. Hij zei 35 incl. en dat is dus gelijk een antwoord op jouw vraag.
Uhm, dude, het spel kost 22 euro bij 4evergames.nl. Check budgetgaming.nl maar als je denkt dat het spel overal nog 65 of 40 euro kost. 10 euro is dan nog een redelijke prijs dacht ik zo.
luister je hoeft hem niet te kopen he? heb hier vanmiddag nog rond gelopen voor assassins en verbaasde me er nog om dat left 4 dead 2 zo duur is!
Nee, weet ik, maar ik dacht alleen ik wijs je er ff op dat ie best wel goedkoper te krijgen is. Wil hem namelijk wel graag hebben, maar 20 is me gewoon teveel als ie voor dat bedrag ook nieuw te krijgen is. Maar als je niet wilt zakken is dat je goedrecht uiteraard en wens ik je succes met de verkoop .
van hetzelfde maar via internet is natuurlijk alles geheel makkelijk te krijgen in ieder geval bedankt en ik ga er ff over nadenken je hoort het wel