the Game Syndicate Rulezzz Ik ben vandaag in de Game Syndicate Geweest. Mooie nieuwe game cafe in centrum van Rotterdam. Op 17 mei gaan ze officieel open,maar nu kan je al terecht om games te spelen. 50! PC`s heb ik zien staan en een aantal XBoxen met mooie breedbeeld tv`s Ze zijn daar nog wat aan het werk,maar het ziet er nu al heel erruhg goe ui Je kan daar div. games spelen,zowel als pc en xbox. Voor de XBox hebben ze nu voorlopig alleen de MS titels. Halo,DOA3,FF,Amped,Gotham R,en nog een paar Maar ze hopen binnenkort wat meer titels te mogen ontvangen Ik heb in ieder geval een heel goed gevoel over de LAN die daar wordt gehouden op 23 juni en ga daar zeker naartoe. Groetjes Martin.
Prijzen zijn veranderd! zie verderop in deze thread! Bij lidmaatschap profiteer je een jaar lang van kortingen,special deals en toegang tot speciale evenementen. Bovendien ontvang je als TGS (the game syndicate) member een exclusief TGS shirt,je eigen TGS member card en 5 MB vrije schijfruimte op de server! Ja kan ook (bij lidmaatschap) uren van te voren inkopen. b.v. 10 uur voor 40 euro (voordeel van 2,50 euro) greetzzz from Martin
En ik neem aan dat je gewoon kan zeggen vanneh nou ik wil vandaag ff Mad Dash racing spelen, en dan pleur je die in een Xbox? (een game kanje dus ok daar 'huren')
Juist en met een beetje geduld (voor sommige mensen) kan je hier alles spelen. Dit word een top Game cafe en een top Xbox dag. Ik hoop jullie allemaal daar te zien. Greetings, Lenn
Lenn, ik denk dat je de website wel iets professioneler moet aankleden, toen ik eerst van je ideeen hoorde leek het meer een soort van veredelde Home-LAN.. Als jij ons nou fff gratis toegang geeft
Ik twijfel eigelijk een beetje of het daar wel een suc6 wordt...... Natuurlijk zouden er wel een heleboel gamers een keertje langs gaan het een beetje te ervaren enzo....... Maar zeg nou eerlijk, het liefst speel je toch gewoon lekker thuis alleen/met wat vrienden..... het eten en drinken is iig al goedkoper..... Maar goed.... Voor mensen die daar vlakbij werken zou het wellis leuk zijn om je collega's ff verrot te knallen tijdens de lunch...... Waar het denk ik wel erg voor geschikt is, is om evenementen te organiseren! Maar dat kan je ook niet elke week doen...... Het lijkt mij gewoon erg moeilijk om een zo grote investering terug te verdienen.....
Maar niet iedereen heeft zin om naar een bruin cafe te gaan al gaat hij of zij uit. In dit cafe gaat een hoop gebeuren zo zullen hier ook de clanbase battles worden gehouden. He, wouter je communiceert met mij? Ik weet niet wat ik kan doen maar wat zijn de dingen die jiij voor mij (het event) kan doen? mmm raar zinnetje
Dat samenwerken wilde ik al van het begin van dit event maar ja, ik heb geen zin in gesprekken zoals mijn event wordt beter, zand erover en uh elkaar helpen oke. We kunnen alle hulp gebruiken dus lijkt het mij vestandig dat je mij mailt op luckylenn@wxs.nl zodat we wat gerichter kunnen praten. Ik wacht op u antwoord. Lenn