Hallo allemaal, Ik heb sinds vanmorgen een XBOX 360 slim elite met 250 gb. Ik heb het netwerk ingesteld en dat verliep prima. Nu wilde ik me aanmelden voor XBOX live maar daarvoor heb je opslagmogelijkheid nodig. Die 250 gb zit ingebouwd maar hij herkent hem NIET!! Ik heb al heel veel bekeken op internet. Ik kwam op deze site uit (staat ook in handleiding): http://support.microsoft.com/kb/2122861/ Nu gaat dat klepje aan de zijkant niet open bij mij. Die drie kleine schuifjes kan ik wel opzij schuiven maar het klepje gaat niet open. Ook niet met beetje geweld. Ik word er gek van. Is er aan andere mogelijkheid om de XBOX weer de harde schijf te laten herkennen? Of is er een trucje hoe ik dat klepje wel open krijg? Graag reactie. Wil met Kerst graag nog wel op XBOX! Iedereen alvast fijne Kerstdagen en een goed 2011! Gr. Dennis
Schuif de hendel naar de voorkant van de spelcomputer terwijl u tegelijkertijd de klep van de harddisk opentrekt. Dat moet lukken lijkt mij.. anders zet je er een dunne schroevendraaier tussen
Dat is toch hetzelfde klepje? Gewoon dat schuifje opzij, dat is toch het klepje? Of bedoel jij met het klepje van de harddisk iets anders?
Terrg brengen dan als je een 250Gb console gekocht hebt... ze hebben je dan serieus gekloot in of de winkel of bij microsoft
Lekker dan net voor de kerst. Inderdaad terug gaan naar de winkel,alleen die gaan natuurlijk wel moeilijk doen hoor ,bereid je daar vast op voor. Mijn advies vol blijven houden en natuurlijk ook MS inschakelen! Succes!