1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Arcade Games [Deel 9]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lenny-t, 9 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Krijg je van een gast ergens, van de piraat geloof ik.
     
  2. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope hij geeft mij niks....
     
  3. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Dacht dat ie bij mij vanzelf kwam als ik gewoon bij iedereen zn missie afwerkte.
     
  4. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet:
    1. boekje vinden
    2. prinses vinden
    3. iemand bevrijden

    maar bij alle 3 zit ik vast, niet in spoiler gezet omdat 't bij Keflings draait om 't bouwen en de ontspanning :)
     
  5. rikietje

    rikietje www.rikbeernink.nl

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Voeg je me even toe? GT: Rikietje !
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Yeah, ik zag al een kleine hint naar de game in Costume Quest DLC, maar nu is er wat meer info over Stacking, de nieuwe game van Double Fine:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    En trailertje die hier vast al langs is gekomen:

    [yt]YsrAIe2xWpU[/yt]
     
  7. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk verder met A World of Keflings, iemand had het boek verstopt (krijg je als je game altijd open staat voor online gameplay). Heb nog wel last van een soort van bug waarin je constant de prinses moet zoeken. Dat krijg je te horen als je op LT drukt, verder had ik net een gebouw gemaakt waarbij veel items steeds donker bleven. En dan had ik in het begin natuurlijk nog de achievement glitch.


    Dit spel schreeuwt om een patch, gelukkig een prima spel :)
     
  8. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb Super Meat Boy van de week aangeschaft en het is waarschijnlijk één van, of dé beste platformer die ik ooit heb gespeeld. Sommige levels zijn echt niet normaal moeilijk maar omdat ze zo kort zijn en je zo snel respawned word je nooit gefrustreerd, althans ik niet. Humor is echt leuk, vooral met de flash stijl erg goed overgebracht. Insane veel levels, extra characters die ieder hun eigen vaardigheden hebben en soms beter geschikt zijn voor bepaalde levels.

    Wanneer ik die bandage(pleister) te pakken heb gekregen in een dark world geeft dat echt voldoening. Top game voor 800 punten(21-25 dec)
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Gameplayvideo's Stacking:

    [gt]708859[/gt]
    [gt]708857[/gt]
     
  10. Mac Chickgun

    Mac Chickgun Active Member

    Berichten:
    452
    Leuk Bevonden:
    1
    Raskulls!!! _O_:thumbs:
     
  11. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    2 keer trial gedaan, als je een stukje achter ligt heb je zo weer ingehaald, zit niet zo veel tactiek in deze game lijkt het, alleen steeds op X drukken om die blokken aan de kant te knallen.
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Laatst bewerkt: 24 dec 2010
  13. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kom ik aan raskulls?
     
  14. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    A World of Keflings kopen en dan bij blueprints in het spel zelf. Of via een vriend die 'm heeft een invite krijgen.
     
  15. Mac Chickgun

    Mac Chickgun Active Member

    Berichten:
    452
    Leuk Bevonden:
    1
    Hij is op sommige momenten toch best pittig hoor! :eek: Heb de trial niet gespeeld (heb gelijk de full versie aangeschaft) Ben nu bij chapter 2. Je hebt wel een beetje gelijk over "alleen op X drukken om blokken aan de kant te knallen maar weet niet of dat ook zo is in chapter 2. De humor is gewoon geweldig en het cartoony stijltje is ook erg mooi gemaakt! :thumbs: Zeker een leuke game om deze kerstdagen je mee te vermaken! :)
     
  16. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er ook mensen die japanse arcade games hebben?

    Het schijnt dat je daar Galaga '88 kan downloaden. Klopt dat? En is ie net als in de arcade's?

    Of wellicht weet niemand het maar kan iemand met een japans account dat ff checken svp?
     
  17. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Is dat een andere Galaga dan de oude die wij hebben? We hebben 2 Galaga's in de store.
     
  18. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kwam er inderdaad ook achter dat je via Word of Keflings Raskulls kunt kopen. Sowieso is het erg leuk om te zien dat je bij het opstarten van WoK een heleboel shit vrijspeelt als je achievements hebt in andere games van de ontwikkelaar! En ook de IloMilo en Raskulls gebouwtjes zijn geinig. Ben benieuwd waar ik in de andere games de personages tegen ga komen!
     
  19. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Heb erg zin in Stacking. Game ziet er veelbelovend en erg leuk uit!
     
  20. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.759
    Leuk Bevonden:
    2.015
    De laatste 2 weken iets van 4 of 5 nieuwe games binnengehaald (Naruto UNS2, Uncharted 2, Ratchet and Clank voor de PS3, en FIFA11 en Lara Croft voor de 360...)

    ... maar ik blijf toch steeds even terugkeren naar ilomilo voor weer even een paar leveltjes spelen... wat een geweldige game blijft dat toch. \o/

    Daarnaast zojuist ook even Geometry Wars 2 de demo van geprobeerd, en zelden zo'n overtuigende demo meegemaakt. Die game gaat er ook zeker komen, alleen niet 800 puntjes. Vooraf vroeg ik me af of ik het wel leuk zou vinden, maar de gameplay 'klikte' eigenlijk meteen bij me, en het ziet er goed uit.... :)

    Blijft geweldig, dat hele XBLA gebeuren. Staan gewoon zulke absolute toppers op die in veel gevallen eigenlijk beter zijn dan retail-games van 50-60 euro...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina