Verhaallijnen

Discussie in 'Algemeen' gestart door Robbertos, 12 mei 2003.

1. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Van welke game heb je nou echt het gevoel van: Waar slaat dit verhaal op? Bij een paar games vind ik echt dat de verhaallijn een extra dimensie aan het verhaal toevoegd zoals bij MGS2 Substance bijvoorbeeld. Maar van verschillende games vind ik dat de verhaallijn ook wat beter naar voren mocht komen. Het spel Batle Engine Aquila heeft niet z'n goede verhaallijn. Wat vinden jullie nou, moet een spel om goed te zijn een goede verhaallijn hebben? Bij welk(e) spel(len) vinden jullie het verhaal storend of ontbreekt het bijna?
    Want ik wil bijvoorbeeld echt ook games hebben waar je je bijna in een film kan wanen. Tegenwoordig gebeurd dat ook steeds meer dat ze gewoon ook een filmdirector er bij nemen om het verhaal en dus ook speelplezier omhoog te krikken.

2. Pudding3d

Pudding3d SK8 or die

Leuk Bevonden:
    0
    In FFX voor de PS2 kan het vehaal ERG storend wezen omdat je dan daarheen moet en dan diekant weer op... je kunt weinig zelf doen.
    In morrowind kan het ook irri wezen omdat je kunt zoveel kan doen, dus je maakt je eigen verhaallijn en dat vinden veel gamerz ook niet leuk.

Laatst bewerkt: 12 mei 2003
  3. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het erg belangrijk dat er een verhaallijn inzit, daarom vind ik games als MOH e.d. ook vaak erg goed, Games als Serious Sam heb ik om deze rede snel weggedaan dat was alleen maar dom raggen en daar hou ik dus niet van.

4. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0
    Yup Serious Sam 1 & 2 hadden echt een bagger verhaallijn.Hadden die games eigenlijk wel een verhaallijn?
    Na 1 dagje spelen en uitgespeeld te hebben kan ik me niet herinneren iets van een verhaal gezien te hebben.

Of is Alles maar dan ook echt alles wat op je afkomt een verhaal?
    Dunno and dont care!

5. Eagle_1

Eagle_1 yippiekayee

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat een verhaallijn een spel een stuk leuker kan maken... maar dat is niet alles belangrijker vind ik dat het spel goed speelbaar is en leuk... over dat leuk zijn.. daar kan de verhaallijn behoorlijk aan meehelpen.. sommige games zijn echt leuk en slaan nergens op (mario party :p) maar hebben dan ook geen verhaallijn... andere games met verhaal lijn kunnen juist heel goed zijn of erg langdradig... bij mij staat de speelbaarheid en de lol die je der aan heb toch echt op 1... een mooie verhaallijn is geen verplichte optie voor een goeie game... maar helpt cker echt mee!

6. Eagle_1

Eagle_1 yippiekayee

Leuk Bevonden:
    0
    Voor zover ik me kan herinneren geen verhaallijn nee... maar co-op is ie echt wel lachen...
    Dus in die modes vond ik het spel cker wel leuk!

7. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    de enigste game met een goede verhaallijn is HALO. echt fantastisch. zoveel details, en zo goed uitgewerkt alles.
    echt goed gewoon. vooral de boeken zijn ook heel erg mooi.

8. Eagle_1

Eagle_1 yippiekayee

Leuk Bevonden:
    0
    De enigste??? WAUW ik zou willen dat ik net zoals jij alle games gespeeld had :9

9. xboxwizz

xboxwizz ........

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het mgs verhaal wel wijs hoor , het is namelijk 1 groot verhaal en er gebeuren constant dingen die je niet verwacht . mgs is gewoon wijs!! :p:)_O_

10. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    oke je hebt gelijk misschien is het een beetje overdreven maar het is zeker wel een van de beste.

11. Eagle_1

Eagle_1 yippiekayee

Leuk Bevonden:
    0
    jah okey, jij heb ook gelijk :p het is een goed verhaal ook veel tijd in filmpjes gestopt enzo... moet ik ook toegeven

12. masterofthegame

masterofthegame the best saiyen

Leuk Bevonden:
    0
    wie ik vind die geen verhaallijn heeft is bllinx het heeft 1 filmpje

13. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik vind wel dat je verschil moet maken tussen de games, bijvoorbeeld C&C daar hoeft van mij echt geen goede verhaallijn aan vast te zitten, maar spel zoals splinter cell en Mgs2 vind ik het verhaal heel belangrijk. Bij SC vind ik het verhaallijn in het spel niet echt goed uitgewerkt

14. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Verhaal is een van de belangrijkste dingen vind ik. Behalve dan in sport/fighting/racing/party gamens en ga zo maar door. Maar MGS2 zat je toch steeds zo te denken, in je hoofd te puzzelen hoe alles nou zat. Halo ook zo fantastisch.

15. Bitten Wolf

Bitten Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de verhaallijn in Halo echt mooi. Dat was ook heel goed voor het spel. Maar bij DOA3 hoef ik niet zo'n verhaallijn. Ik vind dat C & C zeker wel een verhaallijn had kunnen gebruiken. Had ik wel veel mooier gevonden.
    Bij SC vind ik de verhaallijn nog best wel mooi. Veel cutscenes enzo. Ja wel goed gedaan. Ik vind ook dat bijvoorbeeld Sega GT 2002 en PGR geen verhaallijn nodig hebben, maar het is (zoals bij DTM RD) wel verfrissend en lijkt me best leuk.
    O ja, ik wou ook nog even zeggen dat ik het verhaal bij JSRF heel wazig maar ook heel mooi vond. Alleen was het wel heel vaag skaters nemen heel Tokio over enz. Maar toch goed gedaan.

16. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Panzer Dragoon Orta heeft volgens mij best een goed verhaal, maar ik snap er geen snars van, als ik ga spelen wil ik altijd zo snel mogelijk schieten en skip ik alle verhaaltjes of ik let niet op :mad:

het verhaal van Halo heb ik wel gevolgd en ik vind het wel leuk bedacht.

trouwens al bericht 25 dit, nog 10 x zoveel en ik kan in The Green Mile :9 :p

17. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het verhaal van hitman2 eigenlijk ook nergens overgaan, tis gewoon een verhaaltje om de levels nog een beetje aan elkaar vast te koppelen

18. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vidn het verhaal bij DTM Racedriver nutteloos, je koopt een Racegame om te racen en als ik een verhaal wil koop ik wel HALO, SC, MGS of Halflife!!!

19. Barbatruuk

Barbatruuk huub huub huub

Leuk Bevonden:
    2
    de verhaallijnen van mgs en halo zijn echt stoer. maar die van mechassault bijvoorbeeld slaat echt nergens op. niet dat het een slecht verhaal is maar het is gewoon voor geen ene meter uitgewerkt en je hoort alleen maar stemmen. niet echt fette filmpjes ofzo.

Deel Deze Pagina