1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XBOX360] Xbox360 Slim 250gb

Discussie in 'Te Koop/Ruil Aangeboden' gestart door Thierrymans, 22 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thierrymans

    Thierrymans Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Ik post hier niet vaak maar lees hier regelmatig topics door. Ik heb deze xbox in de verkoop omdat ik dacht dat mijn oude xbox kapot was maar deze inmiddels weer werkt (ik was ongeduldig). Ik gebruik die nieuwe xbox dus niet en vandaar dat hij in de verkoop gaat.
    Ik heb de bon nog liggen, ik heb deze xbox gekocht op 1/11/2010 bij de mediamarkt. De bijbehorende controller en headset zitten nog in de plastic seal, plus je krijgt er nog een gratis HDMI 1.4 kabel bij.
    Zoals gezegd, ik post hier niet vaak maar ik kreeg op mijn regionale verkoopforum onzin biedingen en flutreacties.
    Ik heb hem gekocht voor 248 euro, 200 euro is de prijs die ik er nu voor wil hebben. Indien ik hem moet opsturen zijn de kosten voor de koper!
    Hier nog een productlink: http://tweakers.net/pricewatch/258771/microsoft-xbox-360-slim-(250gb)-zwart.html


    Mvg,

    Thierrymans
     
    Laatst bewerkt: 27 dec 2010
  2. losse handjes

    losse handjes Kijk mamma!!!

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Thierrymans

    Thierrymans Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
  4. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Om het even duidelijk te krijgen. Je hebt een 2de xbox gekocht omdat je dacht dat je eerste kapot was? Deze oude xbox heb je gekocht op 1/11/2010?

    Wat dus inhoudt dat je binnen 1 maand tijd 2 xboxxen hebt gekocht waar er 1 van kapot is gegaan?
     
  5. The_xbox

    The_xbox Bulykin! наш герой

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik snap er ook geen bal van :lol:
     
  6. Thierrymans

    Thierrymans Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik had al een xbox. Deze deed het niet meer (dacht ik). Deze doet het inmiddels weer wel. Was schijnbaar een fout met de koeling ofzo. Ik had in mijn ongeduldige bui dus een andere xbox gekocht, op 1/11/2010. Maar deze staat nu niks te doen en wil er dus vanaf. Kan het geld voor wat anders gebruiken. Vandaar dat ik deze te koop aanbied.
    Hopelijk is het zo duidelijker.

    Edit: Na het teruglezen van de OP gelijk aangepast, stond er inderdaad nogal verwarrend.
     
    Laatst bewerkt: 27 dec 2010
  7. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar is deze op te halen dan? ( Vlissingen )

    Ivm benzinekosten, wil ik er 185 voor geven..
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2010
  8. Thierrymans

    Thierrymans Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    PM
     
  9. Thierrymans

    Thierrymans Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    €200 incl. verzendkosten, ik verstuur hem dan verzekerd en aangetekend. Kost ongeveer 9 euro.
     
  10. Thierrymans

    Thierrymans Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Bumper aan bumper
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina