Ik ben op zoek naar een scart/av kabel van een meter of 4-5. Mijn televisie staat namelijk nogal ver van mijn xbox. (of mijn box ver van mijn tv, 't is maar hoe je het bekijkt...) Weet iemand waar ik zo'n ding kan halen, of of ze uberhaupt bestaan? Alvast bedankt!
niet naar zoeken! Als de lengte van kabel tussen je tv en je boxie te groot is, dan krijg je sowieso vervorming van je beeldkwaliteit, en dat zou zonde zijn. Vandaar dat al die kabel maximaal 2 a 3 meter lang zijn. Langer zou de kwaliteit merkbaar beïnvloeden.
Op het gebied van kabels en pluggen kun je echt alles kopen... Waarschijnlijk moet je in jouw geval een verlengkabel kopen met aan de ene kant een scartplug die in je tv gaat, en aan de andere kant een contrascartplug. Een originele 'lange' scartkabel voor de XboX heb ik nog nooit gezien, dus dat word een verlengkabel in het uiterste geval. Waarschijnlijk zal de beeldkwaliteit er iets op achteruit gaan...of het veel scheelt weet ik niet. Dit soort kabels haal je bij audio winkels of electronica speciaalzaken...of kijk eens in de Conrad. Dat is een soort van Wehkamp maar dan met allerlei electro/electronica spul...pluggen, kabels, apparatuur enz.enz.
Aah....ok, thanks...ik dacht ook zoiets, maar ik wist het nietzeker... Ik zal dan inderdaad naar een andere oplossing op zoek moeten. Mijn TV staat namelijk nogal hoog op een kast, en mijn box staat op een bureau ernaast. Hierdoor moet ik mijn xbox aansluiten aan de vooraansluiting op de tv, wat niet echt lekker is: na verloop van tijd gaan de aansluitingen een beetje 'doorhangen'. Ik ben bang dat dit op de lange termijn niet echt gezond zal zijn voor de aansluiting Maar goed...dan maar weer de TV naar beneden halen... *zucht....TV weegt ongeveer 50 kg* Bedankt voor de reacties!!