ik heb gelezen dat je op een speciale usb stick ook xbox 360 profielen kun je dat ook doen met een gewoone usb stick en is daar een programma voor of iets
Gebruik interpunctie aub. Als je bedoelt of je een gewone USBstick ook kan gebruiken om savegames e.d. op op te slaan; ja dat kan Stick moet minstens 1 gig groot zijn, en er komt een systeembestand van de xbox op te staan van +/- 500MB. Dan ziet je xbox de stick als normale Memory Unit
Gewoon in je box steken, dan vraagt hij vanzelf of je hem wil configureren voor gebruik met je xbox. Anders even naar systemsettings---> memmory en je stick selecteren.
Defineer "werkt niet" Je moet hem dus eerst Xbox-klaar maken in memory, hij gaat dan testen of die USB stick geschikt is en dan gereed maken voor gebruik.
Maak aub niet steeds een nieuw topic aan. Stel je vraag in t algemene xbox topic hierboven. Daar weten ze t wel
Als je nieuw bent hoor je je wel te gedragen Maar als het goed is moet je xbox het meteen vragen. Heb je wel de nxe? Het is een update wat recent is gekomen namelijk. Misschien moet je ook xbox live hebben maar dat weet ik niet zeker.
Lees en leer: Uw USB-opslagapparaat configureren 1. Verbinding maken met de USB-apparaat op een USB-poort op de console. 2. Op de console, gaat u naar Mijn Xbox, en selecteer vervolgens Systeem instellingen. 3. Selecteer Geheugen. 4. Selecteer op de opslagapparaten scherm USB-opslagapparaat. 5. Hebt u twee mogelijkheden voor het configureren van uw opslagapparaat voor gegevens opslag voor Xbox: Optie 1: Alle bestaande gegevens wissen en het configureren van de hele USB-opslagapparaat. Hier volgt hoe: a. Selecteer Nu configureren. b. Opmerking: Als het USB-opslagapparaat niet beschikt over ten minste 1 GB beschikbare ruimte, de opties op dit scherm zijn niet beschikbaar. Gebruik een ander USB opslag apparaat. c. Controleer of u wilt wissen van alle gegevens op het apparaat. Optie 2: Enkele (maar niet alle) te configureren van het USB-opslagapparaat geheugen (maximaal 16 GB). Hier volgt hoe: a. Selecteer Aanpassen. b. Verplaats de Gereserveerde opslag de schuif regelaar op hoeveel opslag ruimte op het apparaat dat u wilt configureren voor Xbox gegevens opslag. Opmerking: Configuratie van de Xbox reserves 512 MB van het bedrag dat is geselecteerd voor systeem gebruik. c. Klik op Configureren. 6. De Xbox-console is getest met uw USB-opslagapparaat om ervoor te zorgen dat het werkt goed met de console. Als het apparaat deze test is vers treken, kunt u deze als een USB-memory unit. Opmerking: Als het apparaat is geclassificeerd als onder de aanbevolen snelheid, die zich kunnen voordoen verminderde prestaties en kwaliteit. Selecteren om te annuleren en probeer een andere USB-opslagapparaat,Annuleren. 7. Uw USB-opslagapparaat is klaar voor gebruik en wordt weer gegeven als een eenheid geheugen op het scherm opslagapparaten. Succes!
Vraagje! Ik heb een xbox met 4 gb... maar merk nu dat ik al de helft vol heb.. en wil daarom nu een hardeschijf erbij kopen... ik lees hier tot max. 16 gb? terwijl ze in de winkel een externe verkopen van 120 gb. hoe zit dit? heb je trouwens een speciale harde schijf nodig? of kun je ook een normale externe schijf gebruiken, die je ook voor een pc gebruikt? want daar heb ik er nog 1 van liggen die ik niet meer gebruik. bedankt alvast!
USB sticks gaan tot 16 GB Heb je een Xbox 360 S(lim)? Dan moet je een speciale hardeschijf erbij kopen, die is er alleen van 250GB en is nog niet los te koop in Nederland, die hebben een andere vorm.
volgensmij die Xbox 360 S(lim) ja... kinect kan er op aangesloten worden.. gekocht met pakket met de kinect... volgens die man van intertoys was er wel al een schijf voor? maar vond ze best duur?? in de 100 euro?
De prijs ligt tussen de € 80 en € 100. Ik vind een usb-stick of usb-hdd niet lekker werken. Je kan maximaal 2x 16GB per apparaat aanmaken.