1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Problemen [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 14 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    ...:{
     
  2. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Probleem is verholpen, bedankt we hebben Google Chrome en is vele malen sneller!


    :thumbs:
     
  3. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    ik heb sinds kort een raar probleem op mijn pc.
    Als ik de pc aanzet dan geeft mijn fullhd monitor niet het volledige beeld weer. onder, boven en aan de zijkant heb ik balken. Als ik vervolgens ATI Catalyst control center open en ik druk op OK dan springt hij meteen weer op volledig beeld (1080p)
    weet iemand wat ik moet doen?
    (ik heb een ATI Radeon 5770 videokaart)
     
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Drivers updaten?
     
  5. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    hmm heb helaas al de nieuwste driver.. k wou dat het zo makkelijk was. het is wel gekomen na het probleem met het derde computer scherm via DisplayPort/HDMI adapter.... maar die gebruik ik niet en toch staan de instellingen constant vekeerd.... ??
     
  6. GundamBlade

    GundamBlade Broken,Beat&Scarred

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een irritant probleem met de monitor van mijn computer. De laatste tijd zet hij zichzelf best vaak, uit het niets in de slaapstand... Mijn beeldscherm word zwart, en er komt even te staan: Power Saving Mode. Daarna kan ik niets meer doen, en hij komt pas uit de slaapstand als ik de computer opnieuw opstart. Dit gebeurt onder het kijken van films en onder het gamen. Ik ben nu mijn windows opnieuw aan het installeren, maar hij sprong zels onder de installatie in die slaapstand. Dus ik moest weer hellemaal opnieuw beginnen... Weet iemand een oplossing hiervoor?
     
  7. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Misschien handig om ook even het merk en type monitor te vermelden;) Op deze manier kan ik je in ieder geval niet helpen!
     
  8. GundamBlade

    GundamBlade Broken,Beat&Scarred

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    LG Flatron L1919S

    Maar het lag wss aan mijn computer.... Ik had gister bij het schoonmaken van mijn computer 1x het stekkertje van mijn HDD naar Moederboard losgehaald en er weer in gezet, en nu is mijn hele computer kaduuk... Opstarten duurt ongeveer een kwartier, en ik moet windows er nog op installeren... Iemand enig idee hoe het kan?
     
  9. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Hoezo zou je een stekkertje loshalen bij het schoonmaken, en waarom zou het daarna niet meer werken? Kan natuurlijk ook gewoon toeval zijn, het een sluit het ander niet uit.
     
  10. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Wij hebben sinds maandag een nieuwe modem van UPC (60MB/s) met daarbij een nieuwe Wireless modem. We hadden er een van Linksys, nu van Sidecom (ofzo, N modem). Nu heb ik alles weer zo ingesteld als op de Linksysmodem (verbindingsnaam en wachtwoord). Alle apparaten accepteren dit en maken verbinding met de modem en dus het internet, behalve mijn laptop... Asus EEE 1000H met Win7. Als ik verbinding wil maken met het netwerk vraagt 'ie om het wachtwoord, maar na het invullen hiervan geeft 'ie aan dat verbinden niet gelukt is. Nu heb ik van alles geprobeerd (drivers/verbindingen verwijderen/etc), maar niks lijkt te werken. Heeft iemand een idee om mij weer op internet te krijgen?
     
  11. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
    Laatst toen ik inlogde, was de tekengrootte ineens weer 125%. Terwijl dit normaal op 100% staat. Dit terug verandert naar 100%, maar nu heb ik dus bij mijn rechtse muisknop, super kleine tekens. Ook is de tekst in chrome kleiner, dus de systeemtekens, website tekst is gewoon de normale grote. Ik krijg niet gevonden waar ik dit kan fixen. Iemand..?
     
  12. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Doe eens CTRL + 0 (nul), helpt dat?
     
  13. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Heb het idee dat mijn grafische kaart aan het stukgaan is, opzich raar want ik heb 'm pas 2 maanden ofzo. Heb nu regelmatig dat mijn beeld in 1x doorschiet naar een raar beeldsignaal van verticale strepen van bruin en zwart..

    The fuck heeft dit te betekenen?
     
  14. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Welke videokaart heb je?
    Had namelijk iets soortgelijks, die was dus gewoon dood en een nieuwe van de norrod gekregen.
    Is dit als je de computer opstart of pas na een tijdje? (na gamen oid?)
     
  15. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Radeon HD 5450 1GB. Gebeurd niet bij het gamen, dat doe ik niet echt op deze computer. Probleem treed op als ik een film zit te kijken oid, als ik switch naar fullscreen heb ik het idee dat dit sneller gebeurd.
     
  16. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik zou 'm omruilen voor een nieuwe als ik jou was.
     
  17. Michel V

    Michel V Xbox 360:)

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    Netwerk printer

    Hallo ik heb een klein probleempje,
    ik heb een printer in de meterkast staan die op de router is aangesloten, ik doe via de wizzard deze instaleren op de pc, maar ik kan 1 pagina afdrukken of 1 document en dan kan ik niet meer printen en moet ik hem opnieuw instaleren. Hij gaat dan Offline en kan niet meer printen na 1 document.

    Op mijn vaders pc (windows xp) gaat het wel gewoon goed, op deze pc staat windows server 2003. Ik vind het zelf een raar probleem en vraag iemand om raad om mij misschien te kunnen helpen.

    Groetjes Michel
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Kort vraagje: Windows Vista vs Windows 7 op dezelfde hardware. Merkbare prestatieboost of niet de moeite waard om te upgraden?
     
  19. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Windows 7 is prettiger, maar als het je geld kost zou ik het niet doen. Echt prestatieboost wil ik het niet noemen.
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Heb nogal een probleem. Mn pc,als ik hem opstart, blijft opeens hangen in de bios. Hij vraagt om een boot CD, like wtf. Hoe kan dat opeens? Eruit kom ik niet. Er zat al wel 2 weken lang een cd vast in de drive (nu nog steeds). Heeft het daarmee te maken? Ik krijg de cd er niet meer uit, heb de computerkast al opengemaakt maar dat is echt mission impossible..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina