Mij spreken de genre's FPS en avontuur mij heel veel aan. Welk genre spreekt jullie nou echt aan en welke echt niet. Ik heb bijvoorbeeld ook een schurft hekel aan die blije partygames, vooral mario party ofzoiets. En van welk genre zouden er meer games moeten uitkomen?
Ik houd heel erg van FPS, en op de PC vermaak ik me altijd heel erg met RTS. Ik houd niet zo van RPG (uitzonderingen zijn : Golden Sun en ook Fable lijkt me super) en Third Person games (maakt niet uit welk genre) Bij Third Person vind ik de camera nooit fijn (Max Payne / SC wel trouwes) dus laat ik die liever liggen!!!
Uhm beetje onnuttige thread maareh, mijn favo genre isssss roffelroffel Racing. Da's the best, en gelukkig zijn er in dat genre veel spellen Waar ik ook een t@ringhekel aan heb zijn spellen zoals Zelda enz. Veel te moeilijk en langdradig Maarja smaken verschillen
Schurft hekel aan sportgames. Geef mij maar een goeie tactical shooter ala SC, of een goeie RPG zoals Dark Alliance. Voor sfeervolle games ben ik ook wel in.
Strategy en Sport, dat zijn genres waar ikécht een hekel aan heb, sport vanwege het feit dat de games vaak geen echte games zijn, maar meer in-cash hypes voor de mensenmassa (en denk weer met afschuw aan de Fifa reeks), strategy omdat ik er geen geduld voor heb, en omdat ik er niet echt goed in ben, irriteerd me. Racen en knokken ben ik pas sinds kort gaan waarderen, maar daarbij moet het spel me dus echt liggen, verder mogen de games van mij best wel Arcade zijn, Splinter Cell verliest het dus bij mij tegenover Metal Gear Solid. Realisme vind ik leuk, maar zeker geen ust, een combinatie tussen fantasie en realisme levert IMO vaak iets leuks op. Mijn favoriete genres zijn de FPS en de Action RPG, a la Zelda dus...
vlieg- en schietgames vink leuk, zoals panzer dragoon orta en yager. Een spel als zelda of occarina of time vink echt super... hopelijk komt er snel zoiets moois op xboxlive... met zn allen duz... ik hou ook van voetballen, vooral de fifa-spelletjes... al begint het een beetje te vervelen na een jaar of tien. mariokart op de 16-bit is vind ik een dikke 10.
ehm je kan toch ook zeggen wat je haat zonder ziektes te gebruiken ? Leuk zijn FPS en RPG Minder zijn Third person en turn based spellen...
Ik hou wel van aktie/race spellen. En party games zijn fantastisch om samen met je vrienden na een paar bier op te hebben te doen. Met Fable ga ik denk ik een nieuwe genre in die ik fantastisch ga vinden!
tactical shooters vind ik erg leuk, online games waar ik een hekel aan heb zijn van die blije kinderspellen mario, zelda enz... dat kan ik echt niet uitstaan
Fighting no other gerne can beat it ! i love fighting games en een goede shooter op zijn tijd kan ook niet stuk
i agree with you. Speel je wel eens Tactical Ops? verder mijn favo genre is FPS,RPG een beetje, Partygames zijn leuk op zijn tijd en adventure games zijn wel leuk.
Mijn favoriete genre is thirdperson action games, met een goed verhaal dan wel en niet gewoon wat rond schieten.
Vooral RPG's en Racing games staan mij aan en FPS ,Strategie,Simulatie,Sports,Fighting en Vliegspellen vindt ik wel redelijk tof. Je ziet het, het maakt mij geen reet uit zolang het spel maar goed in elkaar zit Graphics en Gameplay wise.
Vooral FPS en Racegames!!! Maar als er een goed verhaal in de game zit en een goede gameplay kan elke game wel leuk zijn. Ik heb het alleen niet zo op Zelda, en dat soort games.
Maar ik vind het vaak ook zonde bij de veel genre's dat het overnieuw spelen saai begint te worden. Dat heb ik vooral bij racegames, die beginnen eentonig aan te voelen.
Adventure; Monkey Island, Sam & Max, Leisure Suit Larry. Verder vind ik elk genre leuk. Wat ik echt dom vind is om te zeggen; "Ik vind goede shooters leuk." Fuck, dat is net zo iets als zeggen, ik vind het leuk om plezier te hebben, welke idioot vindt dat nou niet leuk?