Hallo, Voor fifa 11 wil ik mijn eigen publiekgeluiden invoeren, en dat moet dmv van het rippen van een gebrande cd met die sounds erop.. Maar na 8x een nieuw cdtje te hebben gebrand kan ik elke keer niet op ''Rip CD'' klikken.. Heeft iemand hier een oplossing voor? Groetjes, Martijn
Ik weet niet of het verschil maakt of je de cd als audio cd of als bestanden cd brandt? Anders kan dat het misschien zijn!
lukt dit (cd branden en rippen op harde schijf) ook met illegaal gedownloade muziek? heb ook al enkele cd's gebrand en m'n xbox noemt het 'mixed media disc' en wil hem niet rippen, iemand tips?
beste mensen, ik kan geen enkele cd rippen op mijn xbox, ik zie wel cd rippen staan maar dit blijft zwart gekleurd. heeft iemand hier een verklaring voor? of kan iemand mij alsjeblieft helpen? ik heb zowel gekopieerde cd's als normale cd's geprobeerd. mijn uiteindelijke doel is om mijn muziek te importeren naar fifa 11 groeten davy goris
Zoals hierboven genoemd stond is het een goed idee om de cd als AUDIO-CD te branden (met bijvoorbeeld nero). En niet lukraak de muziekbestanden erop te branden.
als je de bestanden naar een een audio cd brand moeten deze dan in een bepaalde vorm staan (bv. wmp,mp3,...)?
ik heb mijn cd ook met nero gebrandt een audio cd? is er echt geen enkele manier om de cd te kunnen rippen?? groeten
Dit is al een hele tijd terug, maar dit is wat ik deed en welk resultaat ik kreeg: - Ik brandde een CD met Windows Media Player met daarop muziek in mp3-formaat. - Ik kon deze CD gewoon rippen op mijn xbox 360 (was niet de Slim, misschien dat het daar aan ligt?) - Bepaalde nummers werden niet geript en anderen gewoon wel, dit bleek een redelijk willekeurig proces te zijn, want als ik het een tweede keer probeerde werden sommige nummers die eerst niet geript werden opeens wel geript.
ik heb dit nu geprobeert , maar het cd rippen blijft nog steeds zwart gekleurt. kan nog steeds niet rippen.
ik heb nu muziek op een usb stick gezet om vervolgens te importeren naar fifa 11 heb een afspeellijst gemaakt in my music libary maar zie geen afspeellijst in fifa 11 hoe kan dit?
nou weetje wat het is ik kan geen enkele cd rippen dat heb ik ook hierboven geschreven ik snap wel hoe het moet maar het kan op een of andere manier niet bij mijn xbox
als ik een cd op mijn xbox wil rippen doen er maar 2 van de 14 nummers die ik mijn cd heb gebrandt, bij de restr komt er een vreemd teken te staan
Ik heb anders een tijd geleden toch echt een gebrande cd (audio) geript naar de hdd. However misschien ligt het aan de laatste paar xbox update's waardoor opeens bijna niemand meer een cd kan rippen
Ik geef deze even een bump want ik heb hetzelfde. als ik een Audio cd wilt rippen dan ript tie maar een paar nummers en bij de andere staat een rondje met een streep erdoorheen. Ik heb de nummer gebrand met Windows Media Player als een audio cd