1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 13 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Opzich hebben ze het met de Slim wel beter aangepakt, maar doordat ze nu die CPU en GPU zo dicht bij elkaar hebben gedaan komen er weer andere problemen. De uitval van de Slim is toch een stuk minder en de PS3 gaat ook kapot, maar is niet zo breed uitgemeten in het nieuws gekomen.
     
  2. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan nu weer eens wat anders:

    Ik heb vorig jaar, nadat ik vanaf het begin al een xbox(en 360) had een nieuwe xbox360 gekocht, mede doordat het de laatste chipset en model was met hdmi, dus het model voordat de Slim uitkwam (dus de 1 na laatste generatie!). Dit even ter introductie zodat jullie in ieder geval weten dat ik geen rookie ben op dat gebied :)

    Ik heb nu een probleem dat ik zelf nog niet ben tegengekomen (mijn oude xboxen regelmatig moeten opsturen i.v.m. ROD's):

    Bij het aandoen van de xbox360 hoor je dat ie aangaat, maar hij boot niet (animatie 360logo in het begin niet te zien) en gaat dus niet verder, of in sommige gevallen wel als ik maar lang genoeg wacht.

    Sinds gisteren kan dat minuten lang duren, of hij gaat helemaal niet verder. Er is geen rode (deel) van een ring te zien en als alles wel is opgestart ondervind ik geen problemen. Er is geen verschil als ik de 250GB schijf eraf haal of niet.

    Enig idee wat het kan zijn aangezien er geen ROD(delen) te zien is? Ik wil de doos niet onnodig weer gaan opsturen en de meeste verhalen over booten zijn in combi met een ROD geweest e.d.
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2011
  3. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    soms gaat de handshake met tv of receiver niet lekker. je kunt s testen door eerst je xbox aan te zetten en daarna pas de tv of juist andersom.
    Ook f van source wisselen op je tv bijvoorbeeld.

    als de xbox denkt dat de deze niet goed is aangesloten of geen handshake krijgt, start hij niet door.
     
  4. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Vaag, maar dat was inderdaad de reden. TV, versterker, kabel e.d. zijn intussen al jaren hetzelfde. Enige verschil was nu dat ik als ik mn Pioneer TV aanzette ook mn versterker automatisch aanging. Na het uit en weer aanzetten van mn versterker ging hij inderdaad fatsoenlijk aan.

    Zou hij bij een oudere xbox dan niet op zn minst een error als ring aangegeven hebben? Kan me dat namelijk herinneren als er bijv. ook een kabel niet goed vast zat. Nu was het niet duidelijk dat er ergens een foutje zat ;)

    Anyway, bedankt voor de hulp en tip! :b:
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2011
  5. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    ik had een paar weken geleden hetzelfde. Als ik mn xbox aanzette mbv de controller, dan startte de xbox niet door. Pas wanneer ik mn Onkyo receiver ff aanzette, startte hij wel gewoon op en kon de Onkyo weer uit.

    Vreemd genoeg heeft die daar een week of wat last van gehad en nu gebeurt het niet meer.
     
  6. libbeeee

    libbeeee Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    rod

    ik heb sids vandaag ook een rod.
    alles online ingevuld, alleen komen ze hem niet ophalen maar sturen een sticker op? wat gebuurt hier na dan? wanneer heb ik hem ong. terug en krijg ik me eigen of en nieuwe, wel de witte?
     
  7. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ze sturen een sticker op, die gebruik je om een afspraak te maken met UPS, die komen hem halen en een week later heb je hem weer terug.
     
  8. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand eigenlijk al slechte verhalen over het nieuwe model de slim versie gehoord ?
     
  9. Florianb110

    Florianb110 Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mensen, heb sinds kort de Xbox slim van 4gb maar nou ben ik zo dom geweest om hem te verplaatsen met de cd erin ( wel uitgeschakeld) maar nu doet Black Ops het dus niet goed meer, blijft hangen en soms start hij gewoon niet op. Maar het lijkt wel of er steeds meer krassen op komen, en dat hij ook krast op andere cd's :confused:.. Kan dit zo zijn? En wat moet ik doen :mad::mad::mad:

    Edit: er zit ook niet echt een duidelijke ring op, maar meer losse krasjes, wel ronde. Oja ook maakt ook een soort van piep-geluidjes als de cd erin zit
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2011
  10. ron

    ron The Am.Staff. Man

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    0
    Zie mijn eerdere post over de slim : mijn slim was nog eerder stuk als mijn eerste ( oorspronkelijke uitvoering) 360 !
     
  11. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel gehoord, maar niet ervaren \o/
     
  12. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Idd, mijn tv heeft nog nooit op zo'n laag volume gestaan. 8)
     
  13. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Mijn Xbox heeft een probleem met het lezen van spellen. Instaleren moet ik vaak 3 of 4x doen voordat het er op staat en zonder te installeren gooit ie me er vaak vanaf en zegt ie dat ie bekrast is. Nu heb ik FIFA nieuw en wil heb istalleren maar zegt ie staads dat ie bekrast of vuil is.

    Is die lens schoon te maken of moet is ms bellen?
     
  14. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had de nieuwe xbox gekocht (xbox slim 250gb) en die gaf dat ook aan, ben terug gegaan naar de MM en heb een nieuwe gehad, en vanaf die tijd gaat het gewoon goed. Ik ben bang dat je garantie erop zit ? Dat wordt een nieuwe xbox dan Danny, ben ik bang
     
  15. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Lens kan je proberen schoon te maken met zo'n Lens Clean CD, al is het nut van zo'n ding mij nooit echt bewezen :+
     
  16. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Denk dat ik nog binnen de 2 jaar zit met deze xbox. Ik bel vanmiddag wel even en kijken wat ze zeggen. Elke keer de grootste moeite om een spel op me xbox te zetten. :mad:

    Ja kan het proberen, al geloof ik er eerlijk gezegd ook niet zo in!
     
  17. Remco-x

    Remco-x Jos the Boss

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ben ondertussen ook weer aan de beurt:)

    Had laatst last van wat rare "Bliksem flitsen" in het spel F1. dacht zelf dat het aan het spel zelf lag. Maar niets is minder waar, twee dagen later heb ik weer eens in beeld 1 rood lampje ( E74) Ondertussen me 3x dat hij stuk is gegaan in 5 jaar tijd. Maar zit nu een beetje in dubio. Wat te doen? Wil hem zo ie zo laten maken voor een paar tientjes.
    Maar heb op deze xbox geen Hdmi aansluiting , een wel een Full Hd 40 inch scherm.

    Nu hoor ik van mensen om me heen dat met Hdmi het beeld stukken mooier word op een Full Hd scherm. Dus zit ook aan een Xbox slim te denken om aanteschaffen..
    Wat is nou wijsheid???
     
  18. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Het probleem kan ook veroorzaakt worden , door een slecht werkende laser-unit.
    Als deze niet soepel heen en weer gaat krijg je ook errors.
     
  19. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Heb ms gebeld en ik moet hem opsturen. Heb nog garantie tot februari dus wel een beetje geluk dat ik nu wel. Kan nu wel een aantal weken geen FIFA spelen, echt klote als je hem net binnen hebt en nog geen minuut heb kunnen spelen.

    Twijfel een beetje op een slim te kopen, maar opzich ook wel weer zonde want over 2 weken heb ik hem waarschijnlijk weer. Dilemma.
     
  20. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen is zo tevreden over het geluid van de slim,bij mij is die ook wel stiller dan vroeger maar ik hoor hem toch nog wel duidelijk .
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina