[FIFA] NL Argo

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Alpha Gsus, 12 nov 2010.

  1. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens diverse Nederlandse media, waaronder Voetbal International, zou de overgang van o David Villa o naar het Nederlandse NL Argo zijn rondgekomen. Argo zou naar verluidt een bedrag van zo'n 1,5 miljoen euro betalen aan de voormalig aanvaller van Dutch Finest. De 19-jarige aanvaller kan wellicht vanavond al meedoen aan de Club Competitie. http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/43528787

    Ook is er een nieuwe transfervrije keeper aangetrokken. Batroy26, bekend om zijn miraculeuze speelwijze, heeft een contract voor drie jaar getekend. Na veelvuldig blessureleed van de eerste keeper, Domiolierook, leek het de managers van NL Argo tijd om te kiezen voor een vaste doelman. De 27-jarige keeper kan wellicht vanavond al meespelen voor de Club Competitie.
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2011
  2. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Moet zeggen dat ik over beide te spreken ben. Batroy alleen een ding. Je bent bij ons gekomen als keeper en we hebben al honderden spelers. Queenie is ook gekomen als keeper en speelt nu ook maar dat kwam omdat queens een historie heeft met ons en een goede kopspits is. Birdy wil wel leren keepen dus misschien word je dan vervangen maar tot die tijd ben je gewoon keeper.

    Want begin me echt te irriteren aan het gebrek aan een keeper. Wou bijna zelf in het doel gaan staan!
     
  3. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Vond je van niet dan?
     
  5. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
  6. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja kijk dan ook hoeveel ruimte je hebt. Die had zelfs Donno gemaakt terwijl zijn moeder vertelde over hoe lief Queens wel niet kan zijn.

    Moet ik vanavond afspreken voor de Club Competitie met Jochems United?
     
  7. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Ach hij moet er nog wel in. En bedoelde vooral wat een laurens doelpunt!

    Ik ben er bij
     
  8. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
  9. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Altijd al willen weten wie er achter die verdraaide xbox je uit zit te schelden? Ik heb er hier een aantal voor je:
    http://djtoos.hyves.nl/album/421352...e_feesten_dj/Ik0i6vFO/fotos/963058186/0/42NU/ (Winter)
    http://vogelsang.hyves.nl/fotos/377840575/0/S8O2/ (BirdySong)
    http://ize.hyves.nl/fotos/56037852/0/u_l2/ (Queens)
    http://gsus91.hyves.nl/fotos/1189655045/0/Et2O/ (ikzelf)
    http://domiolierook.hyves.nl/fotos/766041140/0/EFtT/ (Domiolierook)

    Echter zijn mijn opspoorkunsten niet zo heel goed. Daarom upload ff je prachtige foto's hiero. Wil wel is weten hoe Laurens der uit ziet :p
     
  10. Donno

    Donno Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat je er zo lief om vraagt joris..

    [​IMG]
     
  11. Donno

    Donno Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    LEKKERDING!!!! (K)(K)(L)(K)(K)!!!
     
  12. BirdySong

    BirdySong Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
  13. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    kutzooi. Me Geheime dienst heeft mij wederom gefaald. Had ze nog wel zo de opdracht gegeven de fotos te vernietigen. Dat gaat koppen kosten. Bedankt dat je me opde fout heb gewezrn. btw heb geen huyves maar wil nu wel fotos zien.

    btw level 31. Laatste verlies pot heeft hij niet geteld. kreeg berocht van spelers. nice glitching.
     
  14. datroy26

    datroy26 Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Heey iedereen ik ben de nieuwe Keeper.

    Ten eerste wat gezelig hier!!!!:9

    En ten tweede ik vindt het helemaal niet erg om op goal te staan alleen als je langer dan 5 6 wedstrijden op goal staat dan wil je wel is wat anders, want het wordt dan gewoon saai, daarom is het wel handig om een beetje te wisselen af en toe, want ik kan ook prima als middevelder spelen, of als cv.
     
  15. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Even over de foto's

    Winter: precies hoe ik me je had voorgesteld na het zien van je pro. (En Donno's moeder had het laatst verteld van ik word zo nat van hem maar hij presteert niks!)

    Birdy: Ooit aan een carriere als seriemoordernaar gedacht? Of heb je in edward scissorshand the musical gespeeld als edward?

    Friso: leuk vrouwtje!

    Joris: na het zien van jou foto snap ik niet dat jij begonnen bent met het posten! Hahaha nee je kan duidelijk zien dat je nog een kuikentje bent van onder de 20! Lache foto hoor
     
  16. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    @Donno is dat je nieuwe chickie op de achtergrond?
    @Lauw, waar is jouw pica?
    @Roy, welkom in ons lauwe topic!
     
  17. Donno

    Donno Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat is niet mijn meisje.. dat is aafke vriendin van EEN vriendin blablabla niet intressant
     
  18. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben toch weer blij met dat heerlijke nuttige commentaar van je :thumbs:
     
  19. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is trouwens mijn publieke/'fan'-hyve jongens, niet mijn persoonlijke hyve
     
  20. BirdySong

    BirdySong Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo jongens, lekkere uitslagen zie ik. 9 potten achter elkaar gewonnen, das niet niks. Met behulp van ene 'capo chucky' blijkbaar. Is dit niet The Bryan van FC Rillion? Die mag dan wel vaker keepen van mij! Past hij een beetje bij de club?
     

Deel Deze Pagina