1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Kinect

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 2 okt 2010.

  1. djpj

    djpj Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat geklets over hoeveel stuks er verkocht zijn is altijd gelul en gesjoemel met de grote bedrijven, dat is ongetwijfeld 8 miljoen geshipped naar de winkels.
    Als een game 8 miljoen verkoopt in de eerste paar maanden heb ik toch altijd wel 1 of 2 mensen in m'n friendlist staan die hem hebben of mensen in het echte leven die hem kopen, en dat is in dit geval niet zo.
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    8 miljoen shipped, maar sowieso een stuk meer dan 5 miljoen verkocht. Het spijt me, maar ik vind die cijfers toch betrouwbaarder dan jou friendslist of real life vrinden. ;)
     
  3. djpj

    djpj Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja en sinds wanneer bepalen verkoopcijfers dat iets goed is dan? kan me voorstellen dat 5 miljoen (dikke) amerikanen dit hebben gekocht terwijl ze door de wal-mart gingen met hun credit cards:emo:

    daarom zie ik zeker niemand anders het spelen, want alle mensen die de xbox al hadden waren de hardcore gamers.
     
  4. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Waarom ben je zo negatief over Kinect? Je bent toch niet verplicht om het te spelen?
    Ik vond het eerst ook niet veel, geef ik eerlijk toe.
    Maar toen ik het laatst bij een vriend speelde merkte ik dat het toch wel degelijk potentieel heeft, misschien is de software nu nog niet goed, maar dat kan nog komen.:)
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    De reacties van de mensen die het hebben gekocht bepaalt of het goed is. Als je door dit topic bladert (en door het topic in het Games gedeelte) zie je eigenlijk alleen maar positieve reacties. Iedereen schrijft het voor het zelf gespeeld te hebben af, maar zodra ze de kans hebben gehad om er zelf mee bezig te zijn zijn ze opeens allemaal positief.
    De enigen die het geen kans willen geven(jij?) zijn de mensen die zicht te goed...te hardcore (:emo:) voelen voor het apparaat.

    Kinect werkt. Kinect verkoopt. Kinect is goed. Kinect is populair. Deal with it. :+

    In mijn friendslist btw genoeg mensen die het spelen (en er plezier mee hebben!). En die hadden al een Xbox voor Kinect uitkwam. ;)
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb zeker 15 a 20 mensen in mn friendslist die er al 1 hebben ( van de bijna 100)

    Heb er zelf nog geen 1 maar dat is een kwestie van wachten op de voor mij interessantere games (of tot mn Pro ermee ophoud , dan koop ik gelijk zo'n bundel)

    Maar misschien is mijn friendslist niet helemaal representatief voor de 'hardcore'gamers want er zitten al aardig wat jonge vaders tussen die Kinect zogenaamd voor de kids kopen :+
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2011
  7. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    QFT
     
  8. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst idd voor 't eerst gespeeld. Speelt super mooi en redelijk precies (beter dan verwacht). Toch blijf ik erbij dat 't voor mij persoonlijks niks is, maar dat dacht ik ook van de Wii, die er nu toch al een maandje staat...
     
  9. djpj

    djpj Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja en hoelang heb je er mee gespeeld? Je speelt het hooguit 30 minuten want daarna begin je moe te worden en games als Kinect adventures zijn geen games met urenlange gameplay en heb je dus wel gezien na een paar keer lijkt mij.
    Ik hoef toch niet uit te leggen dat je met Gears of War gewoon veel langer plezier heb dan zo'n Kinect spelleke:confused:

    Ik heb liever dat ze het geld gewoon in 'gewone' exclusives hadden gestoken zodat de xbox in 2011 ook een topjaar heeft. En in plaats van een Kinect maken gewoon alvast werken aan de nieuwe Xbox, want hij heeft z'n top wel bereikt nu.
    Nou hebben ze gezegd dat ze nog 5 jaar met de 360 willen en dat doen ze dus door die Kinect uit te brengen en 5 jaar lang casual games erbij. Nintendo komt waarschijnlijk toch weer uit met een nieuwe console, die dan de Kinect en de Move gewoon voorbij gaat. Als je het mij vraagt kon Microsoft en Sony dus beter hun tijd besteden aan het designen van een nieuwe console.


    begrijp me niet verkeerd de Kinect is indrukwekkend qua wat het allemaal kan, maar ik zie nu nog geen reden om er 1 in huis te halen. Zolang er alleen nog dingen als Avatar Kinect en Kinectimals voor zijn mij niet gezien, want die games liggen toch zo weer in de kast.
    En sommige dingen aan Kinect als die voice besturing en video chat zijn leuke extraatjes maar dan moet je dat niet gaan brengen als baanbrekend iets
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2011
  10. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Iets met appels en peren vrees ik... :+
    Het zijn compleet andere typen spellen en met andere hardware. En ja, je wordt inderdaad van de ene sneller moe dan van de andere; dat is ook zonder Kinect zo.
    Het is net zoiets als: ik snap niet dat mensen meer wandelen ipv skien, wandelen duurt veeeeeel langer en je wordt minder moe. :D

    Een iets te kort door de bocht gevalletje dus lijkt t. Dat afgezien van het feit dat je geen Kinect zelf wilt, dat is iets persoonlijks. Ik als hardcore gamer ben gek op gadgets en was sceptisch, achteraf zeker geen spijt. Ik ben wel van mening dat er heel wat potentie in kan zitten. Dat is ook met de 360 gebleken. Kijk alleen al naar de vele creative uitspatting met "gehackte" Kinects. Daar profiteren we wellicht nog van. Nog leuker wordt het als anderen met verbazing je alle moves zien doen met Dance Central haha.

    En ik kijk niet naar de toekomst als het gaat om consoles, want die weten we nog niet, ik denk zelfs dat we nog jaren kunnen wachten op een nieuwe ps, wii of xbox. En als er dan weer wat leuks is, dan zien we het dan wel weer :) Voor nu is Kinect in ieder geval een leuke toevoeging en iedereen heeft daar weer andere verwachtingen van (wel/niet revolutionair, gekopieerd, vermoeiend, aardig, leuk, beter dan ik verwachtte of juist niet enz).
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2011
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    De exclusives zijn voor de markt die men nu al heeft (er komen dan geen nieuwe kopers bij) Met de launch van de Kinect heeft een andere doelgroep de console gekocht en daar ging het ms om
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hoe geweldig ik GoW ook vind, Kinect Adventures heb ik uiteindelijk nu al langer gespeeld. Nu geen vreemde aannames maken he ;)
     
  13. triples

    triples Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow, dit is ook de eerste keer dat ik iemand zo slecht zie praten over Kinect :p
    Als iemand tegen mij zegt : Kinect is slecht en dit en dat zeg ik gewoon : als je het nog niet geprobeert hebt moet je niks zeggen ;)

    Avatar Kinect, hmm, Handig voor in de winter als het weer zo sneeuwt :p en je vrienden is wil spreken.. :D

    Ik vind kinect nu al top en ik heb alleen Adventures en een paar demo's gespeeld, maar ik speel het niet DIE HARD, meer gewoon als ik me lichaam wil opwaren voor als ik ga skaten of als er vrienden komen. Die fun heb je niet met andere games als je met vrienden speeld! en dat is een groot pluspunt bij kinect!
     
  14. djpj

    djpj Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Hetgene waar ik gewoon bezwaar tegen heb is dat Microsoft gewoon de hardcore gamers in de steek is aan het laten en dat je je zometeen kunt opmaken voor heel veel crap games die uit gaan komen op Kinect. Net als met de Wii komen er dus ontwikkelaars die in record tijd een game in elkaar flanzen en full price verkopen.

    Volgens mij gaan de beste games dan ook van Microsoft komen.
     
  15. elviroi

    elviroi Active Member

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    Quote van David Dennis, PR Manager voor de Verenigde Staten bij Microsoft:

    dus geen paniek :)
     
  16. (T)r@cer

    (T)r@cer X-box owner

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem dus op mijn tv staan en mijn tv wordt best warm als hij een tijdje aanstaat. De Kinect zelf wordt dan ook flink warm. Zou het beter zijn om hem gewoon voor de tv te zetten?
     
  17. DarksideR nl

    DarksideR nl Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand al een idee waneer de updates komen ?
     
  18. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    I asked the Nyko guy point blank if there were plans to create Kinect controllers. If not, I asked, how does that hurt you? He wouldn’t answer. Instead, he smiled and asked me to wait for E3.

    Interview met iemand van Nyko, die gasten van externe coolers en third party pistooltjes enzo, op de CES.
     
  19. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ga dit weekend een nieuwe xbox halen en zit er over na te denken ook gelijk een Kinect bundel te nemen.

    Het huidige Kinect aanbod vind ik eerlijk gezegd niet veel dus het zou dan meer een investering voor de toekomst zijn. Wat denken jullie?
     
  20. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Zeker een investering voor de toekomst. Haal gewoon een 250gb bundel met Kinect. :9
     

Deel Deze Pagina