Niet echt een super snelle link (20 KBps), maar het is wel de moeite waard denk ik . Ik laat m'n mening wel weten als ik em gezien heb . Thanx 4 da link .
Yo, ik gooi m'n ISDN modum zo ook ff in de brand Maar moet eerst ff wat andere download shit van 190 mb klaar hebben LETS GO GO GO GO
Dankjewel voor het posten van de link ook al is ie een beetje langzaam,ben hem nu aan het downloaden.
15%... Was al op 100, maar pc crashte, en had geen download resume ding aanstaan... Wel relaxt 80 kb/s
Bij IGN lukt 't me niet en 't filmpje (van link bovenaan pagina) staat bij mij ook al 20 min op 1 %.... Wrom moet je bij HAlo 2 toch altijd zo lang wachten ? WHYYYyyyy
wohooooooooo Heb em net gekeken, zeer nice. echt de moeite waard, kan niet w88... Ik wil halo 2 nu. nu NU!!!!!!!!!!!
dit is een 100% hebben game daar ben je zeker wel 50 potjes uitspelen wel mee zoet HAIL BUNGIE ( ik denk dat ze al op de helft zitten xD )
Is dit niet dezelfde als op de homepage??Sorry al is dit al gezegd. Ik vond het wel bruut altijd juichen al was er iets nieuws!