Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 4 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Santos21

Santos21 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi om te horen dat het zo snel is doorgegeven hopen dat ze er nu maar snel iets aan doen:9

2. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Haha, net online gespeeld met Thailand en de eerste wedstrijd 1-1 gespeeld tegen een 519, we kregen 10 punten. :p

2e wedstrijd verloren van een 611 met 2-1, 3punten verloren

3e wedstrijd gewonnen van een 409 met 2-1 (laatste min doelpunt :D) en nog steeds 10 punten krijgen 8).

Niet normaal ook hoe slecht die 409 was!

3. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Hoe is pes nu online? veel lag of totaal niet?

4. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Kan beide kanten op!

Maar wel meerdere games lag bij mij hier in huis. Maar als ik bij vrienden op ps3 speel, dan heb ik meer normale games dan lag.

5. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Hmmm voor online hoef je pes dus niet te kopen. Thanks voor tip! hou het dan wel bij alleen fifa online

6. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan alleen voor mijzelf praten, speel zelf op de PS3, dus ik weet niet of dat vergelijkings materiaal voor je is.
    Maar ik ga PES op markplaats zetten... met pijn in me hart.

Wat een kutverbinding zeg. Het speelt werkelijk voor geen meter.
    En het ligt echt niet aan me eigen internet snelheid, want alle andere spellen draait hij wel goed online.

Met pijn in me hart ga ik Fifa dan maar voor een jaartje doen.
    En als dat ook niets is dan maar een jaartje alleen maar CoD
    (CoD + PES zijn de enige spellen die ik speel)

7. Tinus_Scarface

Tinus_Scarface Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf ook jaren PES gespeeld, maar voor mij is nu de maat ook echt helemaal vol.
    Ik word zo moet van al die loze beloftes elk jaar weer. Altijd weer die sfeerloze bedoeling, die gare menu's, die nepshirts en teamnamen en het ergste van alles: online loopt TOTAAL NIET! Alleen bij PES6 werkte het fatsoenlijk online. Dat is toch te triest voor woorden?!?
    PES is gewoon een half spel wat ze afleveren.

Heb van de week FIFA11 gekocht via Marktplaats, en dat is echt genieten man. Het geeft me zoveel meer voldoening, het geeft met een veel beter voetbalgevoel.

Jammer, maar PES heeft weer een fan minder.

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Gare menu: PES 2011 heeft IMO een mooi menu. Mooier dan die van FIFA. En het werkt ook 2x zo snel.

Nepshirts & Teamnamen: Aan te passen via een OF (Option File)

Online: Valt best mee toch? Ik had weinig lag, en MLO is toch een leuke toevoeging?

Ik speel nu al langere tijd FIFA 2011, PES ligt nog in de kast. Leuk spel FIFA, absoluut. Online Clubs is zeer verslavend, alle licenties, online werkt vaak goed maar waar ik me echt aan kan ergeren zijn de vele bugs en glitches die de game heeft. Vastlopers, trage menu's, online spelers die jouw team bestuurd, noem maar op. Dat is erg jammer, maar voor de rest blijft het een leuk spel.

PES 2011 ga ik binnenkort ook weer uit de kast halen, even een goede OF downloaden en dan ga ik aan de slag met ML offline.

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik heb echt een klote verbinding maar zoveel lag had ik echt niet hoor. Het grootste deel heb ik lagvrij gespeeld, wel een beetje 'button lag' en wat trager maar dat heb ik persoonlijk dus ook altijd bij FIFA gehad.

10. D'n_Ingel

D'n_Ingel Regular Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk na wat Computer problemen toch gelukt:

\o/JUPILER LEAGUE V2.0\o/

http://www.mediafire.com/?tu8h31lfaja369d

ps. kan hem zelf niet testen aangezien mijn pes bij een vriend ligt dus even bericht of alles werkt

Laatst bewerkt: 10 jan 2011
  11. Tinus_Scarface

Tinus_Scarface Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb in PES 2011 in totaal 30 potjes online gespeeld, en geen enkele keer heb ik een lekkere soepele game gespeeld. Dat frustreert enorm, online is PES een hele andere game dan offline.
    Al jaren belooft men beterschap, maar ik merk er maar bijzonder weinig van.

Echt, de overstap naar FIFA bevalt me uitstekend. Wat is het relaxed om soepele online matches te spelen!

12. Julien

Julien Ridder

Leuk Bevonden:
    0
    Zou miss wel ff handig zijn als Tuur/jij een korte omschrijving van v2.0 geeft. Welke toevoegingen zijn er t.o.v. de eerste versie? Ben zeer benieuwd!

13. D'n_Ingel

D'n_Ingel Regular Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    \o/JUPILER LEAGUE V2.0\o/

http://www.mediafire.com/?tu8h31lfaja369d

V.2.0 Bevat

- Jupiler League (met nieuw shirtsponsor zwolle en telstar)
    - Premier League
    - Borussia Dor/ Schalke 04
    - Laatste nieuwe tranfers (affelay->barca enz.)

Iets vergeten tuur?

14. Tuur1986

Tuur1986 Jupiler League OF

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij redelijk compleet;) enkele logo's nog aangepast en wat faces gemaakt + wat spelers

15. Tuur1986

Tuur1986 Jupiler League OF

Leuk Bevonden:
    0
    Enne D'n Ingel .. nog bedankt voor het online zetten natuurlijk! *)_O_

Heb jij / of iemand hem al kunnen testen of hij werkt? Tyrant misschien?

Cheersss:b:

16. Mr.NrG

Mr.NrG Voetballen is kunst

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, stomme vraag: online wil ik graag spelen tegen 'bekende mensen'. Aangezien ik niet zoveel vrienden heb die xboxlive hebben, vroeg ik me af of jullie onderling in een toernooi zitten, danwel een soort van competitie.

Kortom: bij wie kan ik in een toernooi/ competitie/ wat dan ook joinen?

17. Julien

Julien Ridder

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij had Tyrant ooit eens een XBW-community gestart.

18. stw90

stw90 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

ik zit er over te denken om pes te kopen alleen eerst een paar vragen. Ik heb namelijk altijd fifa gespeeld en ook fifa 11, deze is alleen stukgegaan en nu wil ik voor de verandering eens pes gaan spelen. Normaal speel ik pes alleen tegen elkaar met vrienden maar nooit echt offline zeg maar.

Zit er pes een soort coach mode zoals in fifa waarin je gewoon seizoenen kan spelen in bijvoorbeeld de eredivisie en dan ook spelers kan kopen etc.?

Als je gebruik maak van zon option file heb je dan van engelse, spaanse, italiaanse, duitse en nederlandse competitie alle echte shirts, namen en logo's?

Alvast bedankt:thumbs:

19. Julien

Julien Ridder

Leuk Bevonden:
    0
    Allereerst welkom op het forum! :thumbs:

- Je hebt met PES Master League. Dat houdt inderdaad in dat je coach bent van je team, spelers kunt kopen en wedstrijden moet spelen.

- Dat ligt er aan welke OF je download. Ik heb geen idee of er al een OF bestaat voor de Duitse competitie. Volgens mij is Daymos (pesgaming) daar mee bezig. Voor de Engelse competitie bestaat sowieso een OF met alle echte shirts, namen en logo's. De Spaanse, Italiaanse en Nederlandse competitie zijn standaard gelicenseerd.
    Ik raad je de OF van Tuur aan als je de Nederlandse competitie wilt spelen. Hij heeft (met groot succes ;)) de Jupiler League gemaakt. Inmiddels is versie 2 van deze OF uit gekomen, met als toevoeging o.a. enkele Duitse teams. (zie een paar posts hierboven voor de download link).

20. stw90

stw90 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je antwoord:thumbs:

Mijn xbox heb ik nu net opgestuurd voor reparatie (alweer:mad:) maar zodra hij terug is ga ik beginnen met pes:cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina