Laatste tijd toch weer battlefield gespeeld stap toch maar weer meer terug op dat. Kan me niet echt vinden meer in black ops of ik zou is een andere mode moeten proberen. Iemand hier enige suggestie ? Iets waar gewoon vaak aan de objective wordt gehouden en mensen ook gewoon goed meespelen ?
Dan moet je domination gaan spelen, of anders HQ. Daar level je ook nog eens sneller dan bij de meeste andere gametypes.
Team Tactical! vaak vind je daar wel spelers die wat langer blijven zitten ook als het tegen zit. Je moet het wel leuk vinden om 'maar' 4vs4 te spelen natuurlijk
CTF doet het altijd in elke game altijd goed idd denk dat ik die is op pak om te spelen. Veel modus vind ik toch te slecht gekopieerd van andere games zoals S&D dat doet counter strike beter. En domination is gewoon een slecht uitgevoerde conquest van BF en daarvoor zijn ook de maps te klein. Vaak leent COD zich niet zo goed voor bepaalde spel types vind ik omdat, ik games zie die dat veel beter doen.
Muah ben ik het niet mee eens, je krijg ook best vaak gewoon ammo of counter spyplane etc. pas 2x een gunship gehad en 1x een chopper G
wtf wou vanmiddag weer ff zombie's knallen in FIVE stond er classified heel de campaign gereset WTF hoe kan dit ?
Ja oke dat wel idd maar dan heb je het weer voor elkaar en je achievements zijn nog steeds haalbaar dus
Ik kon nog geen discussie voor MW3 vinden dus ik plaats het hier maar even. Check onderstaand filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=A5tRNs2X5Q4&feature=youtube_gdata_player Ik heb niet gecheckt of dit eerder door iemand gepost is, mocht dit wel zo zijn, mijn excuses.
ik ga binnenkort met deze gmae beginnen maar vroeg me af, hoelang is de single player ongeveer? en hoe moeilijk is deze game op hardened of veteran?
Niet zo lang en niet zo moeilijk Ik vond het 1 van de makkelijkste COD's op veteran. Niet dat je er zo doorheen wandelt maar vergeleken met COD3/4 viel het erg mee
heb ik ook, wou ik nou net nog ff die achievement halen met dat je alles moet verwoesten in zo'n boot missie en alle intel, echt vet lelijk van treyarch.
en aan hoeveel uurtjes moet ik dan denken op veteran? en hoe moeilijk is veteran dan tov medal of honor op hard?