Het oude topic over de E3 heeft de prullenbak bezocht en onze excuses ervoor, maar hij wil niet meer terug komen Hierbij is er dus een nieuwe en kan iedereen hier verder posten met nuttige info & zooi *)
Nee, 't loopt wel goed, alleen de mensen snappen nog niet dat de 3 draadjes over 3 verschillende dingen gaan.... Algemene discussie over E3 - [Centraal] E3-2003 Overige Consoles + PC (info, screenshots, movies) Xbox games op E3 - [Centraal] E3 (Deel 2) <-- deze dus Andere consoles + PC Games - [Centraal] E3-2003 (discussie)
oke, snap hem nu: ff samenvatting van de games@E3: --> halo 2 trailer & screens: trailer tscreens --> Fable trailer screens --> amped 2 screens screens --> conker screens & info --> True Fntasy live screens & info --> Project Gotham Racing 2 screens --> Buffy 2 screens --> Kameo:eop screens --> topspin screens --> Grabbed by the Ghoulies. screens&info --> Midtown M 3 screens overige trailers van: Midtown Madness 3 - NFL Fever - Project Gotham Racing 2 - Top Spin Tennis - Voodoo Vince - Grabbed by the Ghoulies - Conker: Live and Uncut - Brute Force - BC - Amped 2- Counter Strike -Kameo - Crimson Skies trailers - music maker screens&info - nfl fever 2004 screens&info
T*ring ik kan wel huilen van geluk. Wat een nieuws zeg. Damn wat drinken halen en dan ga ik er ff voor zitten.
weet iemand waar ik de trailer van fable kan bekijken? die hierboven kan niet. die s van gamespot en dan mot je lid zijn... bijv. dank!!!
Echt cool man tijdens dat halo filmpje, telkens al komt er een nieuw wapen nieuw ras ofzo iedereen juichen
zijn er btw nou verschillende halo 2 trailers? ik ben er nu 1 van 35 mb ofzo aan het dlen en er is er ook nog 1 van 70?? zijn die verschillend of hoe zit het..
ja goh... leuk nieuws allemaal! beetje jammer dat je nog bijna een jaar mot wachten totdat de toppertjes uitkomen...
dat wordt tog een gekkehuis, en je maakt geen centrale voor een game die pas over een tijdje uitkomt.. maar mayb zou het wel wat overzichterlijker van mij mogen?? al is dat akelig veel werk.. anyway dit is egt mijn geluksdag oh ik geniet met volle teugen, van de pareltjes die MS afwerpt
er is 1 lange, schijnt van 8min, en ign heeft ook 5 korte, of die van de lange afgehaald zijn weet ik niet.... heb deze counterstrike screens nog nergens zien staan.... meer counterstrikescreens vind je hier! sudeki screens: meer screensvind je hier
ik ben er al achter, die korte van ign zijn uit die lange gehaald, en die lange kan je in 2 formaten dlen, in 35 of 39 ofzo en in 70.. die van 35 is opgenomen toen ze de trailer voor het eerst uitzonden tijdens de e3, daarom ook iets mindere kwaliteit maar wel leuker door het gejuich erin van het publiek
weet iemand nog een site voor de trailers van fable want dat gamespot gedoe werkt bij mij neit echt...