1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV en Digitale Televisie Thread [Deel 25]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door fredfenster, 3 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik zag net de Panasonic P42G20 in de MM folder staan voor €899, terwijl hij alleen bij Redcoon goedkoper is (~€870).

    Nice nice, aangezien pap spijt heeft van onze huidige Sony Bravia (46", weet even niet zo welk model) ivm instellingen gekloot en soms tegenvallend beeld (oudere Samsung geeft op Eredivisie HD mooier beeld dan op de stukken nieuwere Sony).
    Mam was meegegaan met het uitzoeken van de nieuwe tv destijds en als ze dan voor haar gevoel niet zoveel verschil ziet in beeld gaat ze voor het mooiere design natuurlijk 8)

    Dus hopelijk komt er binnenkort nog een Pana plasma bij, ben nog steeds erg tevreden met mijn P37X10.
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2011
  2. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Vraagje: ik kan el cheapo de 'philips 37pfl9632d/10* ambilight' overnemen van mijn oom, voor €300. Momenteel heb ik de samsung le32b530.

    Is de Philips een vooruitgang? Beide modellen zijn nieuw niet meer te krijgen geloof ik, maar de Philips was wel behoorlijk stuk duurder bij release...

    Jullie deskundige mening aub :)

    Edit: Hmm, ik zie wel dat de Philips een 'oudje' is... Kwam in 2008 al uit. Maarja: toch graag jullie deskundige mening.
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2011
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Je gaat er wel 5" op vooruit incl Ambilight (ook leuk, mits je een lege muur erachter hebt). En de 9000 serie van Philips is altijd de hoogste klasse. Anders ga je ze gewoon vergelijken qua beeld en kijk je dan welke het beste beeld geeft?
     
  4. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Is hij wel Full HD? Ik lees namelijk dat hij 1080p eerst omzet naar 1080i en dan weer terug naar 1080p ofzo?
     
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
  6. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 11 jan 2011
  7. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Die Tweakers specs zijn ook niet altijd helemaal 100% correct. Ik blijf erbij: zet ze naast elkaar en kijk naar dezelfde beelden en concludeer zelf welke je het beste vindt. Specs zijn maar de helft van het verhaal.
     
  8. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Klopt, heb je helemaal gelijk in.

    Ik wil hem ook wel even testen hoor, maar toch zou ik jullie mening willen horen. Zouden jullie er een kopen voor €300? Het is natuurlijk wel een High-End toestel en een stukje groter. Vraag me alleen af of dat model al een beetje goed was, zeker ten opzichte van het nieuwere, hetzij Low-End, toestel dat ik nu heb.
     
  9. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een pioneer LX5090 tweedehands gevonden voor 800 euro. Met onder luidspreker en voet. Het lijkt mij een beetje weinig, en de aanbieding staat er al even. Heb gisteren een mail gestuurd, en de persoon antwoordde dat hij hem heeft gekocht in februari 2009 en de garantie tot feb 2011 loopt. In verpakking en heel goede staat. hij verkoopt hem, omdat hij nu in het buitenland moet werken. Als ik geïnteresseerd was, moest ik mijn gegevens doorgeven en tijdstip dat ze hem kunnen komen leveren. Cash te betalen... Ik vind het een beetje vreemd, zou hem liever eerst in werking zien, en zien dat het werkelijk de LX 5090 is en niet LX5080 ofzo. Foto's heeft hij er ook wel bij gestoken, maar kunnen natuurlijk van overal zijn.
    Daarbij is het net niet de KRP-500A...
    Wat denken de kenners: Goede prijs en toch eens wat vragen stellen, of laten liggen omdat het wat vreemd is?
     
  10. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Jij een mening over mijn probleem toevallig :p?
     
  11. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik herinner me precies gelezen te hebben van de eerste generatie "full hd" lcd van phillips, dat die wel 1080 lijnen hebben, maar enkel 1080i afspelen.
    Zou ik wel eens nagaan...
    Als je je andere nog kan verkopen. Dan heb je wel zeker een leuke upgrade.
    Zelfde wat ik ga doen.
     
  12. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar is het dan wel een upgrade ten opzichte van mijn Samsung LE32B530??
     
  13. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Aah niet gedacht dat die full hd is. Meestal hebben de 32" 720p, vandaar wat een snelle conclusie getrokken.
    Ja, dan moet je het echt wel doen voor 5" meer beeld. Mss als je iets meer spaart dan je eens kan overschakelen naar 42" ofzo...
     
  14. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit staat in de specs van Philips:
    Wel 1080p of 1080i dus? Ik volg al die ingewikkelde taal eigenlijk niet... :p

    Maar dan zou ik het dus alleen voor Ambilight en 5 inch meer doen. Qua 'HD' zou ik er dan dus op achteruit gaan? Mijn Samsung is Full HD namelijk...
     
  15. DarkAlbino nl

    DarkAlbino nl Active Member

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou gaan voor de Samsung LE32C530 is als beste getest en is op sommige gebieden beter dan een duurdere LCD tv. Er is geen meetbare input lag aanwezig. Dus gamen gaat als een trein. Full HD (1080p) mits je een HDMI kabel gebruikt. Voor een prijs van 350 euro heb je dus een prima tv. Ik ga er vanmiddag om ;)
     
  16. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb al de Samsung LE32B530. Het was alleen maar zo van: ik kan de Philips kopen voor €300, maar is het een verbetering ten opzichte van de Samsung die ik nu heb.
     
  17. Onslaught

    Onslaught HardCore Gamer

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is een ongelovelijke downgrade qua contrast, greyscale, gamma en color accuracy dus op alle fronten qua beeldkwaliteit. Daarnaast heeft de PFL9632 enorme inputlag van de 100ms met alles uitgeschakeld en zelfs boven de 200ms met Natural Motion.

    Mocht het nog niet duidelijk zijn, NIET DOEN! Sowieso heeft Philips veel slechtere TV's dan de meeste concurrenten vandaar dat ze je ook daarvan af moeten leiden met Ambilight en dat soort nutteloze features. Je moet het uiteraard zelf weten maar het is een slecht idee.
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Daarnaast is 300 euro ook niet echt heel weinig, volgens mij koop je voor 50 euro meer al een splinternieuwe 32' samsung en voor een paar honderd euro meer al een veel betere TV op het formaat van die Philips
     
  19. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat dit het juiste topic is, ik heb namelijk de volgende vraag:
    Waar kan ik het beste een goedkope HDMI-kabel kopen/bestellen die ook nog eens goede kwaliteit heeft en geeft?
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2011
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    allekabels.nl of kabeltje.com

    die hebben een gigantisch assortiment HDMI kabels in alle prijsklassen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina