[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Dat boek staat ergens op de boekenplanken in de biobliotheek van Vivec (daar ben je dan als het goed is).

2. FallenOne

FallenOne stoner!@!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje over hou je percies Hortator wordt ,want moet je dan Redoran ,hlaalu ,Telvanni alle quest doen of allen b.v alle Hlaalu quest ? want ik heb nu aale Hlaalu quest gedaan en ik ben nog steeds geen Hortator..... En ik had iets gelezen dat je door alle 3 de great houses moet worden gekozen.

3. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Als je van realistische games houd, is morrowind dan wel interessant??

4. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    Nee morrowind is onrealischtisch want je kan over water lopen en in de lucht, en dan ooknog toveren en nog veel meer.

Maar ff over dat boek "process of truth" staat in vivec foreign quater en in een winkel van (zijn naam) rare books.

Maar nu heb ik een vraagje ik ben volgens mij bij de zelfde quest en nu oet ik 2 boeken hebben en een daar van heet

"On morrowind the imperial province"

ik had het boek eerst maar verkocht en nu kan ik het dus niet vinden? weet iemand waar het boek is (ik zoek me echt de pleuris) Ik ben dan heel dankbaar. want nu kan ik niet veder

5. FallenOne

FallenOne stoner!@!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had iets gelezen over een shrine die je ergens in het water vindt en dan kunt heropbouwen weet iemand daar meer over?? en misschien waar??

6. xboxrullez

xboxrullez xbox for li(fv)e

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben in zo'n tomb. daar vallen lui mij aan waardoor mijn strenght gigantisch daalt zodat ik te zwaar word. weet iemand iets wat je ertegen kan doen?? Behalve van die flesje met you gain strength

7. jelle333

jelle333 Guess de Groente!

Leuk Bevonden:
    0
    @Xboxrulez: Probeer het eens met ranged attacks(boog, destruction, mysticism) Heb je deze skills niet, koop dan een scroll of probeer het met turnen (conjuration). Of train tot je beter bent. Of probeer het gewoon een paar keer op verschillende manieren. Je komt er vast wel uit.

@Fallenone
    Die is moeilijk ja... ben ik ook erg lang mee bezig geweest. Je moet jezef letterlijk dood verdrinken. dan wordt je weer gereanimated en dan kun je verder. De rest spreekt voor zich.

@Dromped
    Je kan kijken bij oa:
    Joshabas rare books (vivec forgien quarter)
    Bookshop tegenover balmora fighters/mages guild.
    Bookshop onderin de forgein quarter (vivec) waar de theives guild baas ook zit.

8. Mr_Grimm

Mr_Grimm Plaspop

Leuk Bevonden:
    0
    Hey... hoe kan ik een een lock van 60 of hoger open maken??want scroll van ondushis unhinging gaat tot 60 en ik moet nu 1 van 65 hebbe om de devil tanto te kunne pakke...

9. FallenOne

FallenOne stoner!@!

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je een spell maken die 60 tot 100 open kan maken "on touch" of gewoon 100 tot 100 dan gaat alles open maar moet je wel ff beetje geld voor uittrekken

10. FallenOne

FallenOne stoner!@!

Leuk Bevonden:
    0
    @jelle333 weet je misschien hoe die shrine heet??

en ik had nog een vraag:

Ik heb een vraagje over hou je percies Hortator wordt ,want moet je dan Redoran ,hlaalu ,Telvanni alle quest doen of allen b.v alle Hlaalu quest ? want ik heb nu aale Hlaalu quest gedaan en ik ben nog steeds geen Hortator..... En ik had iets gelezen dat je door alle 3 de great houses moet worden gekozen.

11. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    heb ik al gekeken zucht* ik ga denk maar een paar levels terug zodat ik vederkan

en kan iemand verteteen waar PRECIES de talking mudcrab is? ik weet dat het ten oosten van vivec is. ik heb geen kaart (die je er los bij krijgt) en hoe kan ik dat eilandje herkennen (staat er een boom ofzo)?

12. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Alle 3 de Great houses zitten in andere steden (bv. Hiaalu in Vivec, en Telvanni in Sadith Mora)
    Je moet dan aan bepaalde mensen vragen of ze je tot Hortator willen noemen.
    Voorbeeldje: voor Hiaalu, moet je aan de leider vragen of 'ie je Hortator wilt noemen. Hij stemt voor, maar je moet de andere leiders van Hiaalu ook zo ver krijgen. Dit moet je doen door ze grotendeels allemaal om te kopen. Als je ze allemaal hebt gehad, wordt je tot hortator van Hiaalu genoemd.

het is idd een irritante opdracht, die heel veel tijd inneemt. (ik heb tot nu toe alleen Hiaalu gedaan)

13. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    je kan toch maar bij 1 van de houses?

14. Mr_Grimm

Mr_Grimm Plaspop

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan ik een spell van 100 tot 100 make om deure enzo open temaken,,,of als iemand weet waar ik zo'n spel kan kopen is dat ook goed...

15. p1m

p1m Guest

kopen kan neit make kun ej bij een gast in de temple in balmora in de kelder

16. Mr_Grimm

Mr_Grimm Plaspop

Leuk Bevonden:
    0
    Ok ik heb nu dus die spel gemaakt,,,100 tot 100 maar hoe laat ik die spel op,,,, met magicka dus????

17. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Als je de spell uitspreekt, kost dat Magicka. Je laadt de spell niet, je verbruikt magicka. Als je magicka te laag is, kun je de spell niet uitspreken. Je kunt je magicka weer aanvullen door te rusten. Als de spell het dan nog niet doet, heb je te weinig magicka. Je krijgt meer als je intelligence omhoog gaat (intelligence=magicka).

18. xboxrullez

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet naar een trader in Ald'run voor casius cosades. Maar ik kan hem niet vinden?? weet iemand waar die zit??

Weet iemand hoe het met je armor waarde werkt??. Ik heb nu ene helm met armer rating 104. maar onder mijn gastje staat dat ik maar 29 of zo heb??:confused:

19. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Over de trader. Hoe heet hij?

De armor waarde die onder je mannetje staat, is het gemiddelde van wat je aan hebt. Dus als jij een hele goede helm aanhebt, maar voor de rest slechte dingen trekt dat het gemiddelde omlaag. Sommige armorstukken tellen trouwens zwaarder mee (cuirass, graves) dan de andere.

20. xboxrullez

Leuk Bevonden:
    0
    hij heet hassour Zeinsubani

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina