[Blood Omen 2]gevecht met zo'n wijfie

Discussie in 'Algemeen' gestart door XTM, 13 mei 2003.

1. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    Nou ik ben nou in zo'n gebouw waar zo'n wijfie vecht tegen mijn, maar ik kan ook niet meer nar buiten toe lopen, het is dat mens die op het begin ook zo'n verhaaltje lult. Maar ik ben pas begonnen en ik zit nou al vast, wie weet wat ik daar moet doen.

2. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
  3. Nielz

Nielz Hoei!

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat dat wijfie dat je vertelt hoe je alles moet doen?
    Maar je moet volgens mij gewoon het riool (want daar leert ze je toch vechten?) blijven volgen, want als het goed is moet je dan een bad guy neermeppen ofzo.

4. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat wijfie, maar ze loopt achter mijn dus valt nix te volgen maar ze schopt en vecht met mijn.|:- :mad:

5. Nielz

Nielz Hoei!

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je haar terug schoppen en terug vechten :)... sorry, meer kan ik er niet van maken :p

6. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    eerst blokken dan terug vechten.

Blokken= linker trekker
    Vechten= rechter trekker indrukken en dan druk je op X geef je een klap en druk je rechter trekker in en druk je op Y en je staat dichtbij dan kan je hem bij zijn nek pakken en optillen en hem slaan of gooien.

7. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had zo'n cheat dat iok een zwaard kreeg, maar ik probeerde ze daarmee te verslaan maar het lukte niet ik ben wel een half uur bezig geweest om dat wijf te verslaan maar het lukt niet, en zelf ga ik ook niet dood, en er gebeurd nix moet je niet anders doen dan?

8. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
  9. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    Sorry voor de dubbelpost maar ik ben hier, bij chapter 1, maar dan staat dat wijfie met de paarse kleding staat bij zo'n grote opening met van dat groene grij,als ze later zo'n tunnel in loopt en ik loop tegen het groene op dan ga ik dood, en als ik dat wijf achterna loopt in de tunnel gaat later zo'n deur naar bene, en dan gaat ze nog ff lullen en dan wilt ze vechten maar dan kan ik ze niet verslaan en zij mijn ook niet maar ik kan ook niet uit de grot, wie weet wat ik moet doen?
    plzzzzzzzzz help me.

Deel Deze Pagina