1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Verschil

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Sparki3h, 13 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sparki3h

    Sparki3h Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal!

    Zoals jullie waarschijnlijk gezien hebben, ben ik sinds vandaag nieuw op Xboxworld.nl
    De reden dat ik me hier heb geregistreerd komt doordat ik een vraag heb over 2 verschillende xBox'en met de hoop dat jullie deze kunnen beantwoorden.

    Na 2 jaar tevreden Playstation3 eigenaar ben ik van plan om toch een xBox360 aan te schaffen. De voornaamste reden is dat m'n vrienden die een Playstation3 hebben alleen maar Fifa 2011 spelen, en ik dat spel dus 3x niks vind. En de vrienden die Call of Duty: Black ops spelen, hebben een xBox360.

    Ik ben dus ook van plan om m'n Playstation3 te verkopen voor €300,- inclusief games + headset en 2 controllers. En van die €300,- een xBox 360 Elite of Slim te halen.

    Een goeie collega van mij die verkoopt zijn xBox360 Elite voor €280 inclusief 5 games, headset, network adapter & 2 controllers. Deze xBox is net 1 jaar oud. (hij heeft de bonnetjes nog)
    Alleen nu hoor ik van vrienden dat de Xelite veel last heeft van Red Ring Of Death. En de Xslim dus niet.

    Daardoor kom ik bij mijn volgende punt: De xBox Slim, voor €300,- bij bol.com + 2 games naar keuze, en 1 controller. Ook een mooie deal dacht ik zo.

    Nu mijn vragen.
    - Zit er daadwerkelijk veel ''graphic'' verschil tussen de xElite & de xSlim?
    - Heeft de xElite daadwerkelijk veel last van de RROD? Of proberen ze mij alleen maar bang te maken zodat ik de xSlim ga kopen?
    - Heeft de xBox uberhoud nog veel toekomst, of is het nu toch verstandiger om mijn Playstation3 te behouden?

    Graag geen ''fanboy'' achtige antwoorden\o/

    Alvast bedankt iedereen!

    Groeten,
    Sparki3h
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    - qua graphics zit er geen enkel verschil tussen de Elite en de Slim

    - de Elite is al een stuk betrouwbaarder dan de oudere modellen maar de Slim lijkt op dit moment inderdaad de meest betrouwbare. De xbox van je collega heeft nog garantie wat betreft RROD dus wat dat betreft is het risico niet zo heel groot. Je moet je even afvragen of de extra games en accesoires die je bij de 2ehands Elite krijgt opwegen tegen het feit dat hij dus 2ehands is.

    - De xbox heeft zeker toekomst en is wat mij betreft absoluut het beste platform om COD op te spelen. (uberhaupt qua online ervaring heeft het veruit mijn voorkeur boven de PS3 die ik alleen gebruik om de singleplayer exclusives op te spelen)
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2011
  3. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    De eerste twee antwoorden kan ik je helaas niet mee helpen, maar de laatste wel. Er zit in 360 veel toekomst naar mijn mening, omdat online het beter is dan op de PS3. Ik heb de PS3 niet lang gehad, maar ik merkte duidelijk verschil tussen de verbinding op de 360 en de connectie op PS3. Dus ja, Xbox 360 heeft 'de toekomst'.
     
  4. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil graag nog een ding toevoegen op bovengenoemde antwoorden, namelijk dat Call of Duty: Black Ops van wat ik gehoord heb er op de Xbox 360 grafisch beter uitziet, stabieler loopt en minder bugs/glitches/issues heeft in vergelijking met de PS3 versie.
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  6. Sparki3h

    Sparki3h Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Hm zijn goede reacties ;D
    Dus die RROD komt niet zo héél veel meer voor op de xElite?
    En dan schiet me zojuist nog iets te binnen, de controllers, die moet je bij de xBox opladen met batterijen toch? Is er geen mogelijkheid om via een snoertje je controller op te laden? Net zoals bij de Ps3.
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ja hoor, er zijn play en charge kit's (dus een draadje die je aan een USB ingang op de Xbox verbind om op te laden) en quick charge kit's (een los apparaatje waarin je je extra baterry packs oplaad) en allerlei 3rd party oplossing.
     
  8. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik zou voor de S(lim) gaan: stiller, grotere schijf en mooier design.

    Je kan met een snoertje opladen, dan moet je een zogenaamde Play&Charge kit kopen. Ik zelf gebruik oplaadbare 2700mAh batterijen, die zijn een stuk beter dan die accu's die standaard bij de Xbox360 zitten. Die accu's gaan na een tijdje het steeds slechter doen en op een gegeven moment laden ze gewoon niet meer op.

    Check ook nog deze aanbieding: http://www.neck.nl/produkt/produkte...&fh_eds=%c3%9f&fh_refview=search&welt=default
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    Dat is wel waar, ik gebruik zelf een quick charge kit en de battery packs van Microsoft zelf maar moet eigenlijk altijd tijdens een avondje gamen wel van battery pack wisselen. Als je die dingen een paar maanden hebt houden ze hun charge steeds korter vast. Die battery packs zijn ook gewoon 2 oplaadbare batterijen in een plastic omhulsel en de batterijen die er in zitten zijn niet bepaald van geweldige kwaliteit
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2011
  10. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Klopt, heb nu een keer €50 uitgegeven aan een GP charger met 10x 2700mAh batterijen, en die doen het echt 5x langer dan die battery pack die ik nog heb :+
     
  11. Sparki3h

    Sparki3h Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm. Bij die aanbieding, geen van die games vind ik leuk, alleen halo :p
    En hoeduur kost zo'n charge kit?
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  13. Sparki3h

    Sparki3h Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Prima deal lijkt me , je kan even kijken of die set ergens goedkoper te krijgen is (op www.budgetgaming.nl staat vast wel een lijstje aanbieders)

    maar volgens mij verschillen de prijzen voor die sets niet zo heel veel tussen de winkels.
     
  15. Sparki3h

    Sparki3h Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog één vraagje, ik heb er ook een paar van 4GB voorbij zien komen? Savegames & muziek op xBox hoeveel neemt dat in? Want sommige games moet je installeren op HDD (ervaring met Ps:cool: en dan is die 4GB niet echt veel. Niet dat ik in een keer zonder ruimte zit en geen GTA 5 kan spelen (als die binnenkort word aangekondigd)

    Ik ben best lastig volgens mij op deze manier.. Haha
     
  16. Atmaxar

    Atmaxar Banned

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    2
    Je moet niks installeren, het mag alleen.
    Daardoor wordt het laden van de game verkort.

    Ik raad je aan de 250GB te pakken, je gaat vast wel eens een uitbreiding kopen of een arcade game.
    Nog een demo er bij en je 4GB zit vol.

    Succes met je keuze.
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik zou ook absoluut voor de 250GB gaan. Ook al zou je geen games willen installeren, 4GB is echt weinig. Een paar map packs of aracde games en het zit alweer vol
     
  18. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Inderdaad 250GB, van een 4GB ga je gegarandeerd spijt krijgen, aangezien ze voor een losse harde schijf €80 durven te vragen :emo:
     
  19. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    inderdaad 250 Gig, zoiezo als je bij de Slim geheugen moet toevoegen is een kut gedoe als ik dat zo kijk op youtube:p ik zat met dezelfde twijfels als jou dus had het even opgezogd:D
     
  20. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Had iemand al gezegd dat je misschien beste voor een 250 GB kan gaan?
    Ivm demo's, games installen enzo. :cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina