[XOne] [Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Nerrion, 12 jan 2011.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    raar eigenlijk dat ze de niet vietnam kopers wel die harde schijf ruimte afsnoepen.
     
  2. Fox40

    Fox40 NewXboxPlayer

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan dit weekend Battlefield Bad Company 2 te gaan kopen en in de toekomst Vietnam. Is dit een aanrader? Ik speel nu COD Blackops maar die personen daar zijn echt overrated goed, gewoon ziek soms. Ook vraag ik me af als BBC2 een beetje een leuke campain heeft?

    thx alvast voor het antwoord. _O_
     
  3. iveL

    iveL Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Campain vond ik iets minder omdat het verhaal niet heel erg veel diepgang heeft. Maar gewoon leuk om 1 of twee keer uit te spelen :D Veel actie :)

    En dan de multiplayer... daar kan ik zoveel over zeggen maar je kan het beter gewoon meemaken :)
    Ik denk dat het wel even wennen is want de auto-aim is veel minder dan in CoD dus moet je beter richten en je wordt niet meer vanzelf beter :)

    Achja zoals ik al zei gewoon kopen en ervaren :D
     
  4. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Auto-aim heb ik zelfs uit staan volgens mij. Heerlijke game!
     
  5. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Er zijn ook wel mensen met BC2 overrated goed. Bijv. je wordt 5x geknifed terwijl je het nooit door zal hebben. Maar dat zal ik niet als reden gebruiken om een nieuw spel te kopen, je skills moet je zelf ontwikkelen
     
  6. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Ik ben een week geleden ook in gestapt en ik vind dit 100x leuker om te spelen als cod. Het heeft meer diepgang en teamwork kan echt goed verschil maken. Aimen is aan het begin lastig maar als je een maal bezig ben stop je niet meer. Ik ben pas rang7 maar ik ben nog lang niet klaar. En i'm in love with "bullet drop" hahah
     
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Knifen vind ik nog steeds een van de allergaafste dingen in BC haha. In Bad Company 1 bijna 7000 dogtags bij elkaar geknifed.
    Daar ging ik soms alleen maar voor de dogtags en haalde je bijvoorbeeld 15 dogtags per match. *)
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.198
    Leuk Bevonden:
    4.744
    TY, had het inmiddels al door. Was ook ff bezig al die DLC van Borderlands te downloaden. Inmiddels heb ik daar alles van binnen en Vietnam ook.
     
  9. elduderino

    elduderino Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe hebben jullie de settings staan? Gata me voornamelijk over de sensivity rating... Als je die hoog zet draai je dan sneller van bv links naar rechts?
     
  10. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Hoe voorkom ik dat ik in een bijna lege server terecht kom? Heel vaak kom ik in een server met 4/5 man.
     
  11. Se7eN

    Se7eN Lionel Andrés Messi

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het vrij hoog staan want anders kan je niet snel genoeg reageren, volgens mij net onder het hoogste.

    Dat is niet echt te voorkomen, leave en opnieuw zoeken is de enige oplossing. Gisterenavond had ik er geen last van.
     
  12. Se7eN

    Se7eN Lionel Andrés Messi

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game nu een week en heb vanaf het begin in volle lobby´s gezeten, heb nu 1 dag gehad waar ik echt amper een normale lobby kon vinden en mijn NAT-type is Moderate dus dan zou iemand met OPEN-NAT zeker volle games moeten vinden. Ik denk dat het vooral ligt wanneer je online gaat, beginmiddag heb ik problemen met een volle lobby maar in de avond binnen no-time een lobby gevonden met zo'n 20 spelers.
     
  13. Se7eN

    Se7eN Lionel Andrés Messi

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp het totaal want Medal of Honor krijgt het wel voor elkaar elke keer een volle lobby te leveren. Terwijl je moet denken dat ze niet moeten verschillen op online gebied, allebei EA en DICE.
     
  14. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Nogmaals: ik heb altijd volle lobbies gek genoeg...
     
  15. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Doe dat maar ja, we get the point.;)
     
  16. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Ik heb ook nooit een lege room gehad meestal boven de 8vs8 en dan wordt hij vanzelf vol. (UPC rotterdam) ;)
     
  17. koekroeck

    koekroeck Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    lege lobby

    ik had vannacht zelf het probleem (omstreeks 00.00u) dat ik geen lobby kon vinden! dat vind ik persoonlijk wel een beetje erover,het heeft mij het gevoel dat ik de enigste was die aan erop zat:p en het was bij vietnam alsook bij de gewone multiplayer...
     
  18. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb meestal ook gewoon een volle lobby. Wel zeurde mijn broertje gisteren dat ie in lege potjes terecht kwam. Gisteravond probeerde ik zelf een game te vinden maar toen gaf ie een foutmelding dat er geen potjes beschikbaar waren.
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Denk dat het vooral met de NAT types te maken heeft!
     
  20. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Ojah daar zou het ook aan kunnen liggen. Heb mijn NAT eindelijk open gekregen en vind geen normale game meer :+
     

Deel Deze Pagina