1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Verschil

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Sparki3h, 13 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sparki3h

    Sparki3h Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is duidelijk, ik ga voor de 250GB!
    Even kijken welk bundel ik ga halen, ik ga denk ik voor de bundel met Forza ): Iemand die Forze in seal tegen Black ops wilt ruilen dan?
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Denk t niet, Forza 3 is inmiddels al fors afgeprijst. Die vind je online al voor zo'n 20 euro nieuw. Black Ops is overal nog rond de €60 volgens mij.

    Je kan even kijken in de X-bazar of iemand zijn Black Ops wil verkopen
     
  3. fernandes24

    fernandes24 Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker voor die 250gb gaan,dan kan je je games installeren,geloof me na een tijdje wordt je die dvd-drive wel zat,als je vanaf de disc speelt.
     
  4. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Hey Luitjes,

    Ik heb ook even advies nodig. Ik ga dit weekend een nieuwe 360 halen maar zit nog tw twijfelen over het volgende:

    Is het echt zon probleem als de 250 GB HDD los verkocht wordt bij het pakket? Wat is exact het verschil.

    Ik zit er over na te denken om gelijk een kinect bundel te halen alhoewel ik de games die er momenteel voor uitgekomen zijn helemaal niks vind (bij een vriend gedaan). Maar misschien is het meer een investering voor de toekomst als ik nu toch een nieuwe ga halen. Wat denken jullie?
     
  5. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Als je de 4 GB met een losse harde schijf koopt, dan heb je een mat zwarte xbox ipv glanzend zwart. Verder is ie precies hetzelfde.
     
  6. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Waarom dan niet later een nieuwe kopen als ze in de aanbieding zijn?
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Als ik nu een nieuwe zou halen zou ik ook die 250GB kinect bundel halen, gewoon omdat dat de voordeligste is.

    Maar wat Lenny zegt kan natuurlijk ook, al is nu nog niet te zeggen of en wanneer de prijs van losse sensors gaat zakken
     
  8. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb vorige week een nieuwe gehaald zonder kinect ik zat ook te twijfelen zoals jou maja end of the day speel je kinect misschien 2 a 3 keer en dan heb je het wel gezien dus zonde van je geld vind ik persoonlijk
     
  9. Sparki3h

    Sparki3h Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    lastige keuze dit eigelijk, want ik kan dus ook die Elite 80GB overkopen + 8 games + 2 controllers + headset + network adapter.. Dus jaa..

    Wat hadden jullie gedaan?^^
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    hangt een beetje van de 8 games af maar ik denk dat ik voor de Slim was gegaan.
     
  11. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
  12. fernandes24

    fernandes24 Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    zou ook voor een slim gaan zeker weten. :thumbs:
     
  13. Sparki3h

    Sparki3h Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Da's duidelijk, misschien dat ik CoD BO & Headset van hem kan overkopen voor 50 euro ofzo :p
     
  14. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    afhankelijk van welke spellen bijgeleverd zijn bij de oude Xbox zou ik voor de nieuwe gaan en eventueel zijn 2e controller + spellen + headset overkopen! Veel plezier er vast mee!
     
  15. Sparki3h

    Sparki3h Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de 2e hands xbox, krijg ik de volgende spellen
    - Battlefield: Bad company2
    - Forza motersport (:cool: Limited edition
    - Call of duty: Black ops Limited edtion
    - Call of duty: Modern Warfare
    - Halo 3
    - Left for dead 2

    Iedereen in m'n omgeving zegt dat ik de 2e hands moet overkopen :confused: Maar hoeveel jaar dekt Microsoft je xBox? Hoeveel garantie jaar?
     
  16. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    3 jaar op de RRoD/E74 (Algemene hardware fout)
    2 jaar op alle andere problemen

    Maar pas wel op: als de andere persoon hem al op zijn naam heeft laten registreren krijg jij geen garantie meer!
     
  17. Sparki3h

    Sparki3h Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0

    Hmm da's een heel goed punt :eek: Kan ik het ergens controleren of niet? Of als ik RROD krijg kan ik xBox aan hem geven, en dat hij xBox opstuurt?
     
  18. fernandes24

    fernandes24 Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou niet moeilijk doen en gewoon een nieuwe slim halen,dan weet je zeker dat het goed zit.
     
  19. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Je kan het aan hem vragen, maar of die eerlijk antwoord gaat geven is natuurlijk altijd de vraag met die Marktplaats lui. :+
     
  20. Sparki3h

    Sparki3h Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is een collega die ik goed vertrouw, dus eerlijk antwoorden zal die wel doen denk ik! Maar je kan nergens checken dus?:p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina