1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Bulletstorm

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 5 jul 2010.

  1. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Whaha, keek de trailer net en wilde al zeggen dat ik veel dingen uit UT herkende (oh oh nu krijg ik weer een boze Dulle omdat ik weer met UT vergelijk8):cool:) ach f* it dat was een bazen game:).

    Typische UT wapens:
    - Rocket Launcher die meerdere raketten kan schieten, tijdens het schieten kon je ook nog ervoor kiezen om ze zeg maar af te vuren in een horizontale lijn, daarmee bedoel ik dat er meerdere rockets naast elkaar uit de launcher kwamen. Of dat je de rockets omtoverde in een soort van grenades
    - Flak Cannon: schiet soort van bolletjes, sterk voor dichtbij, eigenlijk een beetje de shotgun in UT
    - Plasma Rifle: Schiet stralen (lastige om te raken) of grote bollen (wel langzaam), schiet een bol in iemand zijn buurt en schiet er een straal door heen, en je hebt veel are of effect damage
    -Mini Gun: , vuurt sneller dan je LMG bij Modern Warfare, veel ammo, lekker sproeien
    - en zo zijn er nog wat wapens =)

    Samenvatting: lekker over the top wapens die veel schade doen, makkelijk in gebruik, altijd met secundaire wapen modussen.
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2011
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Laat mij er aub buiten. Ik heb niks gezegd en was ook niet van plan iets te zeggen...
    Gewoon een keer een paar dagen terug opgemerkt dat je het wel erg leuk vindt om alles met teh best game evar!!1! te vergelijken. Wilt niet zeggen dat ik van plan ben om door te blijven drammen. Ik heb het gezegd, it's out of my system, en van mij zul je geen last meer hebben. ;)
     
  3. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn opmerking hierboven was sarcasme, maar zal ff een edit maken zodat anderen het ook zien. Ik weet ook wel dat je niet boos bent, en dat ik veel met UT99 vergelijk komt gewoon omdat ik dat heel lang met heel veel plezier heb gedaan. Voor mij is het één van de beste shooters, maar ik zeg niet dat het één van de beste shooters is. Andere zweren weer bij Modern Warfare, weer anderen bij Counterstrike of bijvoorbeeld Quake....

    Aangezien UT van Epic is en Epic betrokken is bij Bulletstorm, lijkt het mij in elk geval in dit topic niet onredelijk omUT erbij te halen :)
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ook daarom was ik niet eens van plan er iets van te zeggen. :+

    Ik ben iig erg benieuwd naar Bulletstorm. Kan niet wachten op de demo! :D
     
  5. DarkAlbino nl

    DarkAlbino nl Active Member

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Game net gepreordered op gamehubs. Hopelijk wordt het wel de epic versie. Op het forum van bulletstorm bevestigd epic dat ALLE pre orders epic editions zullen zijn. Ik wacht in spanning af.
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    nogmaals, ik zou er niet blind vanuit gaan. amazon.co.uk heeft namelijk geen idee wat een epic edition is en zegt dat ie uitverkocht is en niet meer binnenkomt :confused:.. iedereen op het gears forum is overgestapt op hun preorder op game.co.uk om zeker weten de epic edition te krijgen :)
     
  7. DarkAlbino nl

    DarkAlbino nl Active Member

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik waag de gok haha. Ik doe het eigenlijk ook alleen om Bulletstorm zelf. Dat de gears of war beta er wel of niet bij zit doet me vrij weinig. Mocht hij er wel bijzitten is dit een aangename verrassing. Zo niet, vermaak ik me alsnog lekker met Bulletstorm en wacht ik lekker tot september om GOW3 te spelen.
     
  8. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    beta me kont... ik wacht wel lekker op de volledige versie. Er van uitgaand dat ik bij deze game niet kan wachten op de GOTY editie.
     
  9. DarkAlbino nl

    DarkAlbino nl Active Member

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Om nog even terug te komen op de epic edition... Heb net even rond gekeken op de officiele site van Bulletstorm. En de enige versie die je kunt kopen van Bulletstorm op de xbox is de epic edition (tijdens preorder periode). Ik denk dat dit tijdens de distributie ook niet anders zal gaan. De games worden gewoon naar de retailers/webshops verzonden en aanvankelijk van het aantal pre-orders dat een winkel heeft doorgegeven distribueert de uitgever dat aantal epic edition. En na de release alleen nog de gewone versies lijkt mij. Ik kan er ook helemaal naast zitten. :p
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    zou goed kunnen. alleen dan is het beetje raar dat de retailers nog niet op de hoogte zijn ervan zodat ze dit op hun website kunnen zetten
     
  11. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Tis gewoon net als Halo ODST met Reach.
     
  12. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Dat vind jij, maar ik heb nu al genoeg online EA shit meegemaakt om er gewoon nooit meer een eerlijk beeld over te krijgen en kan dus bij voorbaat al niet meer enthousiast worden als er zo'n EA stikkertje opzit. Eerlijk je geld verdienen en expres allerlei opties/levels weglaten om later als DLC te verpatsen zijn toch ook twee totaal andere dingen.
    Maar ik zal iedereen verder het gemekker besparen. :b:

    Laten we hopen dat ik helemaal ongelijk heb en dit weer een echte Epic game word waar we over 15 jaar nog een harde plassert van hebben.



    Sowieso, het altijd maar met elkaar eens zijn word ook's saai :+
     
  13. Forsythia

    Forsythia Darkling

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop toch dat het een echte People Can Fly game wordt, want Epic heeft me sinds UT2004 alleen nog maar teleurgesteld. :p
     
  14. Clean Up

    Clean Up Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij bol.com kun je de epic editie ook bestellen alleen is die daar duurder dan de gewone editie.Epic editie 69,95 en de gewone versie 62,95 het scheelt niet veel maar vind het wel een beetje raar.
     
  15. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    gewoon bol die weer mensen probeert uit te zuigen
     
  16. xbox360now

    xbox360now Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    bij Bart Smit staat dat ze de Limited geven voor de prijs van de normale. Kortom zoals de actie zou moeten zijn, maar daar staat niet bij dat het de Epic is en je kan hem nog niet bestellen.
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    speelt zeker fifa 07 waar de servers van offline zijn..
     
  18. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Zie weinig nieuws over de multiplayer van deze game, singleplayer ben ik namelijk altijd snel naar uitgekeken.
    Of heb ik iets gemist?
     
  19. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Er is al wat aangekondigd. Je hebt anarachy mode, wat een soort van horde is. Het gaat hier echter niet om het aantal monsters dat je dood, maar op de manier waarop je ze dood om zo een bepaald aantal punten te krijgen voor de volgende ronde.

    Daarnaast heb je nog een mode, waarvan ik de naam ben vergeten. IIG, ze hebben hiervoor stukken uit de SP genomen (met veel actie), en omgetoverd in een soort trial (á la Mirror's Edge kan je denken), waarbij het gaat om tijd en volgens mij ook punten. Je kan het zo tegen je vriendn opnemen. Al is het wel via een leaderboard en niet zoals Anarchy, waar je echt met elkaar speelt.
     
  20. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gereserveerd, maar het klinkt toch saai, want uiteindelijk is er maar een kill die het meeste oplevert. Dat haalt voor mij veel van het plezier weg denk ik.

    Ze hadden dat puntensysteem er voor mij niet in hoeven doen. Doet me te veel denken aan The Club en we weten allemaal hoe het met die game is afgelopen...
     

Deel Deze Pagina