1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 11 Ultimate Team [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 5 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar als je tegen een gast moet met IF gold topplayers en hij kan dus echt wel behoorlijk goed spelen,ga je er met een nulletje of 10 af...dan kan je hard werken wat je wil,maar helaas.En om nou alleen maar brons toernooitjes te spelen en je te ergeren aan de kansen die je met een 59 speler mist en je keeper die de bal niet kan vast houden...mwah...ik heb het allemaal geprobeerd,maar ik vond het niks.
     
  2. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga er never met een nulletje of 10 af :9

    Maar ik vind het wel frappant dat wanneer er 10k tournaments zijn, je echt hoogwaardige fifa wedstrijden krijgt. dat vind ik echt ! Alleen zijn de engelse een beetje overpowered, maar dat is met Gold ook natuurlijk (in alle jaargangen)

    Maar mocht iemand ook zo denken als mij, add me maar en we spelen een keer een paar potjes
     
  3. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    mk katti, toffe teams man !
     
  4. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Thx man
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Iemand 150.000 coins voor €12?
     
  6. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
  7. Johanxbox360

    Johanxbox360 Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Points

    @siemenn (Microsoft points)

    Heb je al eens een mailtje naar de xbox customer support gestuurd met de vraag of het illegaal is?
    Voordat er tips worden gegeven zou ik wel even goed uitzoeken of het ook echt zo is. Vaak wordt er van iemand zijn mening al heel snel een feit gemaakt. Ik heb namelijk wel een mailtje gestuurd naar hun en het antwoord zal je verbazen.
    Geen aanval op jou mening hoor en ik twijfel er ook niet aan dat je maatje zijn xbox gebaned is. Maar ik twijfel wel aan de reden er van.
    Voor de mensen die zekerheid willen hebben of het illegaal is stuur gewoon een mailtje naar de xbox customer support.




     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2011
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Zou je dit mailtje door willen sturen, want heb op meerdere fora gelezen dat deze kaarten met illegale creditcards gehaald zijn. Mijn vrienden hebben nooit iets 'fouts' gedaan, qua hacking/ombouwen/etc, en zijn toch gebanned. =(
     
  9. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    @siemen verkoop jij coins voor 12eu of was dat een vraag van jou
     
  10. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    zijn die MS points op ebay nou legaal of niet?
     
  11. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope.
     
  12. Johanxbox360

    Johanxbox360 Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen ze in het begin werden aangeboden stond er nog niet zoveel info over op het internet.
    Ik heb toen de xbox customer support een mailtje gestuurd met de vraag of het illegaal was.
    Hier heb ik dus antwoord op gekregen. Later las ik op allemaal forums dat ze gekocht worden van gestolen creditcards en dat klinkt best wel geloofwaardig. Dus "dat" zal misschien wel illegaal zijn. Ik heb de support toen weer een mailtje gestuurd met dezelfde vraag en ik kreeg ook weer hetzelfde antwoord. Toch ben ik wel gestopt met het kopen ervan omdat ik twijfel aan de eerlijkheid van het product. Dat ze eerlijk bij microsoft gekocht zijn geloof ik wel. Maar van wat voor geld ze betaald zijn, daar twijfel ik zeker wel aan! Naar mijn mening mocht je er altijd vanuit gaan dat je op E-bay legale dingen koopt. Dus de oplossing? Stuur een mailtje naar support en je hebt je antwoord.

    Als iedereen dat gaat doen komt er misschien ook wel een antwoord naar buiten via xbox support en zal het voor iedereen duidelijk zijn.

     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2011
  13. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb xbox een mailtje erover gestuurd we wachten af..
     
  14. Johanxbox360

    Johanxbox360 Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed bezig. Makkelijk toch? Ik had binnen 2 dagen antwoord.
    Bedenk wel wat ik ook hiervoor zei. Ik vraag me wel af hoe ze aan het geld komen om deze points te kopen dus ook je eigen gevoel telt naar mijn mening mee in je beslissing om ze te gaan kopen.

     
  15. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    als xbox zegt dat t legaal is maakt t me niet uit. Ik vind MSpoints ook een stel oplichters.
    maar bewaar dan natuurlijk wel het mailtje :p
     
  16. JEFFOR

    JEFFOR Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand 2.5 tot 3 miljoen nodig?

    Serieuze biedinge via pm pls!

    Gr
     
  17. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Heb zelf zo net ook een mailtje opgestuurd, omdat ik het nu ook wel eens van hun kant wil horen. Ik heb veel mensen (ook aantal met autoriteiten) horen zeggen dat het hoogst illegaal is, dusja :+.
     
  18. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach Xbox Support doet toch alles om zo snel mogelijk van je af te zijn. Waarschijnlijk krijg je een standaard antwoord terug.
     
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Als zij het goed keuren, ga ik het zelf ook gewoon gebruiken hoor. Bij de volgende Ultimate Team dan wel, ben hier wel klaar mee. Geen zin meer om te starten, want iedereen heeft nu al geniale teams :+. Als je nou nog gaat beginnen, loop je écht ver achter. Heb er ook gewoon geen zin in :+.
     
  20. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Zullen we het hier anders over onze teams hebben? Dat is leuker dan praten over of points nou illegaal zijn of niet. :thumbs:

    Met een uurtje zet ik mijn team even online. Wil nog paar spelers halen en dan heb ik een voor mij perfect team. :b:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina