1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac [Deel 9]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 27 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Ja, dat vraag ik me ook af. Ik geloof dat het zo zit. 1 jaar garantie van de fabrikant, een 2e jaar via de winkel.

    Jij hebt hem dus gekocht via apple, dit is ook een winkel. dus, ze zullen 2 jaar moeten geven.

    Klopt dit?:+
     
  2. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Heb je sowieso geen consumenten garantie hier in Nederland die je verplicht 2/3 jaar op zulke producten geeft? Ongeacht waar je het koopt.
     
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    In de Europese richtlijn Koop en Garantie is bepaald dat iedereen 2 jaar garantie heeft op de aankoop van een consumentenproduct.

    Onze Nederlandse wet geeft niet direct uitsluitsel en wordt de termijn niet genoemd. Toch kun je ook stellen dat je in Nederland over het algemeen een langere periode hebt dan 2 jaar. Het hangt ook een beetje af van het product dat je koopt. Gebruiksartikelen als kleding en schoenen geven een andere garantietermijn dan bijvoorbeeld de aankoop van een vaatwasser, wasmachine of koelkast. Deze “duurzame”gebruiksartikelen geven bij normaal gebruik vaak recht op garantie zelfs na 4 jaren.
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Op 27, 28, 29 en bij sommige vestigingen ook nog 30 januari zijn er bij de MediaMarkt weer die BTW dagen, dus dat komt neer op 15,96% effectieve korting op heel veel spullen.

    Gaan jullie nog wat Apple spulletjes halen? Ik ben van plan om de Magic Mouse te kopen.
     
  5. Sparki3h

    Sparki3h Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil zelf een Macbook Pro 17'' halen. Helaas heb ik het geld er niet voor.. Iemand die geld over heeft en het aan een arme scholier wilt spenderen?
    Haha!
     
  6. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Ben ik de enige die die Mac Book Pro's boven de 13'' zo lelijk vind? Die speakers aan de zijkant:x..
     
  7. Sparki3h

    Sparki3h Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk wel. Sowieso vind ik het hele ontwerp van de Macbook's awesome!
     
  8. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    13" vind ik de mooiste hoor! Speakers bij de grotere modellen naast het toetsenbord zijn maar lelijk. :cool:
     
  9. Nielesss

    Nielesss Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik mijn iPod classic aansluit op mijn MacBook kan ik geen muziek afspelen die op me iPod staat.... Waarom niet?

    Is dit te verhelpen met een 'hack' ofzo? Ik heb al mijn muziek namelijk op mijn iMac staan. Met Windows kon dit altijd wel... Toch?
     
  10. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    Bloomberg: Steve Jobs treedt tijdelijk terug als ceo Apple, i.v.m. gezondheidsredenen.
     
  11. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Alweer, dacht dat het net weer goed ging. Niet een oud bericht?
     
  12. Nielesss

    Nielesss Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    0
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    lees het ook net, bizar dat daardoor de aandelen met 7(!) procent zakken.

    Iedereen weet toch dat hij al jaren allerlei ernstige gezondheidsproblemen heeft..
     
  14. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    http://lmgtfy.com/?q=iPod to Mac
     
  15. Nielesss

    Nielesss Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhu... Dat is alleen niet wat ik zoek :)

    Als je je iPod aansluit en iTunes opent, klik je op je iPod. Je ziet de nummers wel alleen afspelen mag niet :'-(
     
  16. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Uit pats topic:

    Zou je je ervaringen so far kunnen delen? :)
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Wat voor ervaringen vallen er over Coversutra te delen? Het doet wat het moet doen. De coverart showen op je desktop. :)
     
  18. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een kleine barst onderin me iPhone 3GS. Het is echt minimaal maar ik vroeg me af of ik nog garantie op heb. 21 April 2011 heb ik het toestel 1 jaar.
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dan heb je gewoon garantie bij de provider.
     
  20. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ja, het werk tot zover net zo goed als Bowtie. Niet beter, niet slechter, maar gewoon even goed. Enigste minpunt momenteel vind ik de coverart op je desktop. Die hebben ze standaard ingesteld op 256*256 pixels en dat is niet zo tof op een 13 inc scherm.

    Ik heb gemaild met de mensen die Coversutra ontwikkelen en gevraagd waarom ik mijn covers niet kon verkleinen. In een mailtje terug stond het volgende;

    Probeer ook eens TunesArt. Die is gratis en schijnt ook erg goed te zijn. Ik kwam daar alleen pas achter, nadat ik Coversutra had aangeschaft.

    Edit: Bij nader inzien vind ik TunesArt niet zo tof.

    http://forum.xbw.nl/showthread.php?t=152270&page=10
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina