1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Assassin’s Creed: Brotherhood [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Nerrion, 22 dec 2010.

  1. Sparki3h

    Sparki3h Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dit een echte aanrader?
    Ben zelf van plan om hem te gaan halen, alleen ik heb AC1 & AC2 nooit gespeeld, dus begrijp ik het verhaal dan nog wel?
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Nee.
     
  3. cjr stone

    cjr stone Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals Modder-Eter al zegt: Je moet echt de voorgaande delen spelen om dit deel te begrijpen.
     
  4. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    Het verhaal zal je niet begrijpen maar goed er is niets wat een bezoekje aan wikipedia niet kan oplossen, bovendien laat AC:B zich prima spelen zonder je al te veel aan het gebrek aan voorkenniste storen.
     
  5. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Ik speel AC:B voornamelijk om het verhaal en velen met mij denk ik. Als je het spel koopt voor de gameplay is dit wel het beste deel imo.
     
  6. cjr stone

    cjr stone Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Je ging inderdaad echt heel hard gisteren!
    Ik kwam gelukkig ook nog in de laatste minuut nog terug tot de 3e plek terwijl ik de hele tijd 8ste had gestaan8)


    Ik speel het spel vooral voor het verhaal inderdaad, maar de gameplay is echt waanzinnig goed _O_
     
  7. Sparki3h

    Sparki3h Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha kee.. Nouja misschien dat ik effe van een vriend deeltje 1 of 2 kan lenen.. Anders lees ik wikipedia wel effe door inderdaad:thumbs:
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Dankjewel voor die nieuwe update Ubisoft, nu kan ik dus niet meer online spelen omdat ie me keer op keer vraagt die nieuwe update te downloaden. :emo:
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Logisch, is bij elke game zo. Eerst update installeren.

    Voor hetzelfde geld loop je dan vast in bepaalde dingen omdat die update aandringt geinstalleerd te worden. Ik neem aan dat je dat ook niet wil.

    Zelf het probleempje nooit gehad, maar ik installeer updates dan ook blindelings.
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Gast, deze update blijft opnieuw komen als je hem download. Hij installeert op de een of andere manier niet. Dus je kan nooit online komen in de game, aangezien die update er met geen manier op te krijgen is (ook niet met cache legen). Nu kan ik dus de multiplayer niet spelen.

    Dat is dus niet bij elke game zo. :p
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Pff, een keer MP gespeeld en net opeens zin in om de MP te spelen doet die update fucked up. Gezellig. :+
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Ik hoop wel dat na die update de wachttijden gefixt zijn. Soms duurt het best lang, maar als je eenmaal in een sessie zit kan je nonstop gamen.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Als je dat er nu even bijzegt ''gast.'' :+:cool:
     
  14. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zijn al bekend met het probleem en zijn bezig met een oplossing las ik net. Hoop dat het inderdaad het matchmaking-systeem verbetert/versnelt.
     
  15. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, werd im dat eerste potje een paar keer echt hard genaaid. Behalve dat ik constant drie man op me had had ik jou soms als target en kon je heerlijk vergiftigen of mooi killen maar werd ik weer eens genaaid :D .

    Maar het is wel duidelijk dat de multiplayer wel gedeeltijk om skills draait. Ik was gisteren de enige level 50 en de rest was <20
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik moet deze game trouwens nog steeds uitspelen. Ben echt begonnen met WTF en toen heb ik hem niet meer aangeraakt. WTF in de positieve zin uiteraard. Heb hier gewoon 24 Xbox 360 games liggen, origineel. Ik ga er binnenkort een aantal verkopen en mijn broertje en moeder waren al zo van: WTF, heb je al zolang geen games meer bij de FRS of Gamemania ingeleverd? Meestal het laatste. :+

    Deze game blijft wel in de collectie, net als AC 2. Misschien dat ik Halo Reach de deur uit doe en ik ben haast wel zeker over Two Worlds II. Echter behoud ik de verkopen van mijn games eerst aan exclusievelingen hier. :9

    Tot die tijd mij eerst dwingen van Borderlands af te blijven, lukt wel denk ik, en dan moet ik toch echt weer AC B oppakken. Loop veel te ver achter met mijn gespeelde games.

    O en:


    Posts natuurlijk. :+:9
     
  17. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoe vermoord ik die wachter in het pantheon die het geld telt?
     
  18. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Pantheon op, dan gewoon naar beneden klimmen tot je dichtbij genoeg bent.
    Dan kun je 'm makkelijk vermoorden.
     
  19. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Gehaald maar nu weet ik die fcking weg niet, ben nu al 3x gespot
     
  20. cjr stone

    cjr stone Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet luisteren naar wat ze zeggen. Als ze zeggen: "Are you feeling alright, captain" of "This is an.. interesting.. route" Moet je een andere kant op totdat ze weer zeggen dat je op de goede weg zit of dat ze hopen dat ze binnengelaten worden.:thumbs:
     

Deel Deze Pagina