1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 13 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deimosh

    deimosh Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of de 0102 error makkelijk te fixen is?

    Volgens divere ombouw/reparatie sites krijg ik te horen dat het beter is om geheel een nieuw xbox te kopen, omdat het probleem waarschijnlijk weer terug komt.

    Iemand ervaring met het repareren na deze error?
     
  2. Bleet

    Bleet MIA

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, gisteravond is dus mijn Kinect-camera kapot gegaan. Ik heb een oud model xbox, van de 1e generatie. Zit op mijn gemak Mass Effect 2:b: te spelen en ineens *PATS, RROD. Kut natuurlijk, maar ik denk oke.

    Zet de xbox uit, en probeer hem toch weer eens aan te zetten. Start de xbox gewoon op:confused: maar kan mijn controller dus geen verbinding maken. Ook geeft de Kinect-camera geen enkel teken van leven.

    Als ik de usb van de Kinect uit de xbox haal (USB poort achterop) dan doet mijn xbox het dus wel gewoon. Het ligt dus duidelijk aan de Kinect-camera.

    Al met al is dus mijn Kinect kapot, dus daar mag ik dan weer achteraan. Ik houd jullie op de hoogte. Fijn ook om op internet meer mensen met hetzelfde verhaal te horen, maar ook dat Microsoft weer vrolijk in de ontkenningsfase zit. Ben benieuwd...
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina