Waar kopen jullie je games?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door GameGirl, 25 apr 2003.

  1. nelis1980

    nelis1980 Active Member

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    ik koop ze meestal bij dvdcrave en als ik niet kan wachten bij freerecordshopO-)
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    mij intereseert de service ook helemaal niets...ik kijk in de Xbox Magazine of op Xboxworld.nl

    loop de winkel in...pak de game...loop naar de kassa..reken af..ga naar huis..cd in de xbox...en gamen!! :9

    en dan kan de service nog zo goed of zo slecht zijn...de keuze moet je toch zelf maken
     
  3. Youngster

    Youngster Guest

    Ik koop mijn games meestal bij de replay store omdat dat gewoon een fijne winkel is, je kan eerst je games testen ( wat voor mij nooit nodig is want ik weet al welke game ik ga kopen )
    En ze hebben er vaak mooie aanbiedingen zoals The sims of MGS:confused: voor maar 29.99 !!! Dalijk salaris vangen en maandag naar de stad :9
     
  4. p1m

    p1m Guest

    Bij Nedgame in Enschede goede service en normale prijzen
     
  5. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    hoe lang duur het bij dvdcrave, en wat kost het om een spel te laten bezorgen
     
  6. Ricardovic

    Ricardovic Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat vraag ik me ook af. en hoe zit het met de nederlandse belastingen? moet je om dat te omzeilen gewoon steeds 1 spel bestellen oid?
     
  7. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    ik ga denk daar ff rtcw bestellen, kost maar 45 euro :9
     
  8. Koenjo89

    Koenjo89 Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    8
    replay videogames!
     
  9. Imjustmyself

    Imjustmyself Have control of you

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    ik koop nooit op internet maar in de winkel, want mocht iets aan het spel kapot zijn dan weet ik tenminste zeker dat ik bij de winkel verhaal kan halen en op internet is dat altijd maar de vraag.
     
  10. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ga altijd naar de Free Record shop voor mijn games, een prima service en vaste klanten krijgen wel eens korting :)
    Maar vooral de service vind ik daar top :)
     
  11. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Normaal haal ik m'n games altijd bij m'n werk (V&D ElectricCity Arnhem), domweg omdat ik daar een x aantal procent personeelskorting krijg. Maar laatst had ik bonnen voor de Bijenkorf, en dan koop ik een game gewoon daar. Daar waar de game het goedkoopste is, koop ik 'm. Uiteindelijk krijg je toch overal hetzelfde (een DVD doosje met een boekje en een schijfje), maar kan de prijs toch aardig verschillen.

    Service en dergelijke vind ik helemaal niet belangrijk. Van tevoren weet ik al welke game ik ga halen (lang leve xbw.nl), dus ze hoeven me dan echt niet te vertellen welke games goed zijn. En overal geldt toch alleen bij verzegeling geld terug.

    En ik ben het helemaal met Imjustmyself eens; ik koop liever in een 'echte' winkel, want de aankoop zelf hoort ook bij de (voor)pret. En mocht de game het niet doen, dan is het heel wat makkelijker om terug te gaan bij een gewone winkel dan een online shop...
     
  12. Eagle_1

    Eagle_1 yippiekayee

    Berichten:
    292
    Leuk Bevonden:
    0
    Liefst koop ik ze bij FreeRecord shop... aangezien de ruil tijd daar veel groter is dan bij de meeste winkels... maar als de game ergens veel goed kopen is koop ik hem dan toch ergens anders... maar voor extra ruil tijd wil ik soms best wel een klein beetje extra betalen
     
  13. Ricardovic

    Ricardovic Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    Naja service vink niet boeien. Heb nog nooit gehad dat een spel niet werkte. En van te voor weet ik pcies wat ik ga halen. Als ik een spel uit het buitenland kan halen voor 15 euro goedkoper dan zal ik dat altijd doen. Anders ben je jezelf gewoon af aan het zetten. Je gaat toch niet meer betalen voor precies dezelfde game?!? Dan maar geen praatje met de verkoper...
     
  14. XgamerX

    XgamerX Make games not war

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer ze altijd bij de free record shop te kopen, alleen daar zijn ze meestal duurder dan in andere winkels.
    Wel cool is dat je daar de games 14 dagen kunt uitproberen (lees uitspelen) en daarna eenmalig ruilen tegen een andere game :)
     
  15. Maas

    Maas besjoh!

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    bij zaken die spellen verkopen voor een zo gunstig mogelijke prijs. het maakt me geen drol uit wat ze doen hoe ze het doen en de kwalititeit van de service bekommer ik me ook niet erg om. als het spel maar speelt...
     
  16. Supreme

    Supreme Code 47

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb bij free record shop gepint, nu heb ik 1 bonnetje gehad, waarop staat dat ik gepint heb, verder heb ik geen bon gehad, kan ik met dat bonnetje mijn spel ruilen voor een ander spel?
     
  17. Herman

    Herman The guardian ©

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm, ik krijg als ik pin twee bonnetjes,

    maar als op dat bonnetje: datum, welk filiaal, welk spel, degene die je geholpen heeft staat, dan moet het wel mogelijk zijn om te ruilen met dat bonnetje.
     
  18. danus

    danus ...

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Media Markt of Future Zone, wordt je goed geholpen en zijn t goedkoopst
     
  19. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217

    Ik bestel tegenwoordig bijna alleen nog maar mijn spellen.. meestal bij DVDCrave. over het algemeen toch aanzienelijk goedkoper. Hun service vind ik ook best goed.

    Anyway om jullie vragen te beantwoorden.. Als ze de spellen op voorraad hebben duurt het 5 tot 10 dagen voordat je hem binnen heb.
    Nederlandse belastingen hoef je niet te betalen. Maar je moet ook geen grote hoeveelheden tegelijk bestellen natuurlijk.. Ik bestel meestal maximaal 2 spellen per keer want dan kan het gewoon door de brievenbus en anders moet ik het ophalen bij het postkantoor (en aangezien ik daar weinig tijd voor heb........)
    Verzendkosten heb je in principe niet. Ze zijn er wel maar omdat de prijzen inclusief AUS belasting zijn die er weer van afgaan als ze naar het buitenland versturen heft dat elkaar op.
     
  20. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Media Markt
    DimensionPlus
    Nedgame
     

Deel Deze Pagina