1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 S [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lenny-t, 28 dec 2010.

  1. djpj

    djpj Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Jazeker ga maar eens luisteren dan kom je erachter dat al het geluid van de voeding komt en niet van de console zelf.

    Aan het begin is ie lekker stil, maar na 15 min is ie echt een stofzuiger:mad:
     
  2. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Die van mij maakt ook toch redelijk veel lawaai :p
     
  3. Ironstar

    Ironstar Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    62

    Ik neem het terug, er zit blijkbaar echt een fan in de voeding van de 360 S |:- ,

    http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=721566
    http://reviews.cnet.co.uk/games-consoles/microsoft-xbox-360-slim-review-49306152/

    Alleen bij mij hoor ik die echt niet, de voeding wordt ook nauwelijks warm.
    Kan ook geen luchtstroom vaststellen dat er 1 in zou zitten.
    Blijkbaar wel, heel bizar als die zoveel lawaai maakt.

    Mogelijke oplossingen, Microsoft contact opnemen, nieuwe voeding kopen (€50,- ongeveer) of je gaat tekeer zoals die gast in de eerste link :emo:
     
  4. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Die van mij hoor je niet eens...
     
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Misschien heb je een misbaksel te pakken, zou even MS bellen voor een vervangende voeding!
     
  6. djpj

    djpj Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat heeft geen zin, heb al van meerdere mensen gelezen dat ze dat hadden en gewoon hetzelfde probleem terugkregen van MS. Als je ook de filmpjes op youtube kijkt zie je het probleem.

    Ik ga dus maar eens een middagje knutselen een keer om er een hele stille fan op te zetten.

    Trouwens zouden ze de lawaaimakende dingen bij de Arcade hebben geleverd? Ik heb de Arcade en mijn dvd drive maakt hetzelfde stofzuiger lawaai als de oude, en als ik dan me game install heb ik na 15 min die voeding als geluid:mad:
     
  7. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Wat zeikt iedereen? Ja, de voeding is lawaaiig maar ik ben er intussen aangewend en het is beter dan mijn oude xbox, want dat ding had een straaljager motor. :+

    En ik neem aan dat de meeste van jullie niet gamen in een bibliotheek, dus omhoog dat volume. ;)
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Hoe kun je daar over oordelen xboxlol?
    Die van mij maakt echt ZIEKELIJK veel herrie als ik een game speel die niet geinstalleerd is.
    Veel meer herrie dan mijn oude Premium.
     
  9. djpj

    djpj Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb jij ook de Arcade? mijn dvd drive maakt ook een zelfde soort herrie als de oude.

    En als ik installeer, dan hoor ik de voeding wel.

    Ja en tijdens het spelen van de meeste games hoor je het niet, maar bij het kijken van een dvd wel. Terwijl je op het dashboard zit wel, terwijl je Fallout New Vegas speelt wel want die game is behoorlijk rustig qua geluid.
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ik wacht btw nog steeds op die 50 euro cashback... 8)
     
  11. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Die van 2008? :+
     
  12. matthieu1

    matthieu1 Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    He,

    Ik weet niet of ik mij in t juiste topic bevind, maar mss kan iemand mij verder helpen.

    Is het mogelijk om gedownloade films te branden op een dvd en te laten afspelen op de 360 slim? Heb het namelijk geprobeerd, maar de 360 geeft aan dat het schijfje niet kan worden gelezen. Het is een mkv bestand en ik speel het normaal gesproken af met VLC MP op de computer. Misschien dat het aan t type bestand ligt?

    Alvast bedankt!
     
  13. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Xbox360 speelt inderdaad geen MKV. Je zou het kunnen streamen met iets als ps3mediaserver.
     
  14. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe moet je streamen via Windows 7? xD
     
  15. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    ps3mediaserver, google even ;)
     
  16. Remco-x

    Remco-x Jos the Boss

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok ben eruit:) de oude xbox word niet gemaakt. Koop lekker een nieuwe slim ,
    Nu zag ik op Bol .com een aanbieding van " xbox slim 250 gb + Forza3 + Halo " voor 250 E.
    Mooie prijs dacht ik zo, Weet iemand mischien of er nog meer van dit soort aanbiedingen zijn. Maar dan bij een winkel zelf? ipv webwinkel Oja maakt het trouwens nog uit van voor Hdmi kabel ik aanschaf . Aangezien ik ze zie van 15 e tot 80 e.
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    HDMI gewoon voor goedkoop gaan.
     
  18. R4Z3R

    R4Z3R Active Member

    Berichten:
    241
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn HDMI kabel is van de Action, kostte me 3 euro. Geen verschil kwa beeld. Bouwkwaliteit zal misschien wat minder zijn maar hoevaak verplaats je je xbox? ;)
     
  19. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
  20. Remco-x

    Remco-x Jos the Boss

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Donderdag avond 21:00 bij bol.com de "Slim 250gb + forza3+Halo en Hdmi" kabel besteld.
    Vrijdag ochtend al in huis. Echt Super snel. Alleen zijn ze vergeten Forza en Halo er bij te doen. Dus moet daar maandag weer achteraan .

    Maar eerste indruk is echt positief zeg. Ten eerste hij is in vergelijking met bij oude 360. Gewoon super stil . Beeld kwaliteit is er zeker op vooruit gegaan
    had namenlijk op me oude 360 geen Hdmi aansluiting. Ben dus tot nu toe erg tevreden.
     

Deel Deze Pagina