1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox update 17-1-2011

Discussie in 'Games' gestart door The_Yakuza, 19 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey iedereen!

    Heb net een update gehad, echter kan ik nu ineens geen enkele cd/dvd/game meer afspelen.. :F:

    Kan gewoon op xboxlive in de party etc komen, hij leest 'ineens' na de update geen cd meer. Nu heb ik al op google gezocht en het blijkt te gaan om een discdrive-update? De helpdesk kon me helaas ook niet verder helpen.

    Heb de cache ook al geleegd, maar ook dat heeft niks geholpen.

    Nog meer mensen die hier problemen mee hebben? Wat te doen?

    Alvast bedankt!
     
  2. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Oshit, ik download de update nu ook... :9 Eens kijken of ik straks wel discs af kan spelen.

    EDIT: Nope, geen problemen hier.
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2011
  3. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn vrienden kunnen inderdaad ook gewoon online. Is deze update uberhaupt niet te verwijderen of opnieuw te installeren?

    Hij is niet opgeslagen op de harde schijf, maar op de 360 zelf.
     
  4. Dutch Future

    Dutch Future Spammie

    Berichten:
    695
    Leuk Bevonden:
    0
    On Wednesday, January 19th we will issue a mandatory dashboard update that (re) enables the ‘Boot to Disc’ option in the Xbox 360 dashboard. After you accept the update, you’ll be able to set the option to boot to the Xbox 360 dashboard OR directly to the game you have in the tray when you power up your console. This option can be found in the System Settings.

    Dit is het. Misschien deze instellingen veranderen en kijken of hij het dan doet.
     
  5. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Net geprobeerd, helpt ook helaas niet! In ieder geval bedankt :)
    Iemand anders nog ideeen?
     
  6. wiezel25

    wiezel25 Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gebeld met xbox live en hun beweren dat ze met spoed bezig zijn een volgende update erin te gooien dit omdat al heel veel mensen de zelfde klachten hebben support heb bij meerdere de instellinge geprobeert maar daar ligt het ook niet aan, het is als het goed is alleen bij mwf 2 en black ops van activison verder doet alles het wel neem aan dat je gewoon origineel speeld met vriendelijke groet , wiezel
     
  7. Drioras

    Drioras Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,

    Heb het zelfde probleem hier, kan fifa 2010 wel spelen, maar bij mw2 dan zegt ie dat de dvd niet te lezen is.

    En ja ik speel originele spellen.O-)

    Ik hoop dat Microsoft snel met een nieuwe update komt, was net van plan om weer eens met wat vrienden mw2 te gaan doen |:-
     
  8. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb deze verhalen een hoop gehoord vandaag, tot nu toe 100% van mensen met een omgebouwde Xbox / Geflashte drive ( Ook met originele spellen ). Dus tenzij iemand mij het tegendeel kan bewijzen denk ik niet dat dit topic open hoeft te blijven, maar ik geef het nog een avond het voordeel van de twijfel.
     
  9. wiezel25

    wiezel25 Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    het tegendeel is volgens mij ook niet te bewijzen , tenzij ze met een nieuwe update komen ik vind het vreemd mijn xbox is wel origineel en de games ook ik heb wel een andere maar die is nooit op live enige wat ons te doen staat is afwachten en anders weer aan de bel trekken bij support ;) wiezel
     
  10. Magixz

    Magixz Give me some fun

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het eens met slurpgeit, want mijn box doet het nog wel met alles, en een vriend van mij heeft omgebouwd en die kan ook niets meer wat jij zegt.
     
  11. Michel V

    Michel V Xbox 360:)

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is al weer een super goede rede om NIET om te bouwen,
     
  12. RealWeirdo

    RealWeirdo Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    5
    Blijkbaar alleen CoD want een vriend van mij kan gewoon Medal of Honor en battlefield online spelen op zijn omgebouwde xbox.
     
  13. wiezel25

    wiezel25 Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    waarschijnlijk komt het door het patche van de games maar is niet zeker wacht wel af kalmpies aan
     
  14. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Nou, voor mij is het zeker genoeg. Deze gaat dicht.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina