kan iemand mij misschien helpen? ik heb splinter cell net gekocht en kom nu al niet verder. ik zit nu bij de eerste level bij zo n huis wat helemaal overhoop is gegooit. ik moet een black box vinden. maar ik kom nie verder. kan iemand mij mischien helpen
Dit hoort in Xbox game help/cheats, daar staat voor elk level al een thread. Dus kijk bij deze link of gebruik anders ff de zoek functie.
Ga helemaal naar de laatste kamer....daar heb je een deur waar je een code in moet toetsen om verder te komen. Die code heb je niet....moet je achter je kijken....daar hangt op die kamer een groot schilderij....loop er naartoe en druk op a .....sam schuift dan het schilderij omhoog en vola....een computer....dl dde informatie...druk op start en ga naar notes....daar staat de code van de deur...
Zoek naar een schilderij ik een kamer achterin een het huis van Blaustein. Die kun je openschuiven, waarachter je een computer vindt met een code. Voer die in bij de deur en ga zo via het balkon over het touw naar het andere gebouw aan de overkant. Maar ik denk eerder dat dit in het Xbox Game Help/Cheats forum hoort. Centrale Topic Level 2 hier. /Edit: Zo dan! Waren me er een paar voor...
Antwoord is inmiddels ook al gegeven, kom je niet verder met Splinter Cell, gebruik dan de zoekfunctie of kijk bij de link die de luie hond gaf voor een overzicht van centrale help-threads voor Splinter Cell.