Hoi,
Ik heb besloten dat ik mijn oude Xbox 360 met heating problem eindelijk weg ga doen, ik zit nog te twijfelen tussen een nieuwe playstation 3 of Xbox 360 Lite (met HD).
De enige reden waarom ik nu een playstation zou willen halen is vanwege de Blueray speler, maar dat probleem heb ik nu ook niet omdat ik gewoon full HD films met een .avi extensie download en daarna stream, je hebt alleen dan niks tastbaars zoals een schijf en een doosje en dat vind ik een groot nadeel. Als jullie een goed advies hebben over wat ik moet halen, hoor ik het graag.
Genoeg, nu weer on topic.
De spellen die ik verkoop zijn;
Ghost Recon Advanced Warfighter 2,
Racedriver: Grid,
Dead or Alive: Xtreme 2 (ROFL),
Command & Conquer: Kane's Wrath,
Tom Clancy's Rainbow Six,
Dead Rising (Tin Case),
Splintercell: Double Agent,
Mass Effect,
Battlefield: Bad Company.
De 360 hardware die ik verkoop:
-Een witte 360 console zonder Hard Disk, 1st generation console MET HEATINGPROBLEM!
-Een witte chat pad.
-Een witte headset.
-Een witte Windows Media Center remote original edition.
-Een witte Windows Media Center remote small edition.
-Een witte controller met licht vast zittende X knop. (word verkocht omdat mensen deze misschien willen modden, naast de X knop, die denk ik makkelijk gerepareerd kan worden, is er niks mis mee.)
-Een witte Xbox Live Vision Cam.
-Een Xbox 360 VGA Kabel (voor computerschermen en HD Ready TV's zonder component of HDMI input.)
-een losse "lege" accu-case (voor controller met batterijen)
De Playstation 2 hardware die ik verkoop:
-2 Draadloze "Vision-Line" Controllers voor de playstation 2, werken d.m.v. 2 AA
batterijen in de controllers en 2 receivers die op de controller poorten aan de voorkant passen. ze zijn wat groter qua omvang dan de originele maar ze zijn prettig in de hand en van goede kwaliteit.
----------------------------------------------------------
Ik heb een ..."excuse my french"... shitload aan PS2 spellen maar ben eigenlijk helemaal niet van plan deze te verkopen, maar aangezien ik echt snel op zoek ben naar geld, als je al lang op zoek ben naar een titel zal ik kijken of ik die heb en kwijt wil.
alles is in goede staat, hardware etc. is allemaal in nieuwstaat, de games zitten gebruikers krassen op, bedenk, sommige spellen heb ik al 3 jaar en zijn fanatiek gespeeld en uitgeleend, ze doen het, needless to say, allemaal perfect, ben er erg zuinig op geweest en heb er nog nooit problemen mee gehad .Elk spel is voorzien van boekje en (natuurlijk) doosje. Als meerdere mensen een spel of iets willen hebben, geef ik het aan de persoon die mij de beste deal geeft, niet aan de persoon die het eerste een bod deed.
Ruilen is eigenlijk geen optie, maar een deal voor een gaaf nieuw(!) spel voor misschien 2 oude spellen van mij, of 1 spel met hardware van mij erbij kan ik me misschien ook wel in vinden.
Ik probeer altijd zo spoedig mogelijk te reageren.
De spullen worden eerlijk verhandeld!
Zonder adres, (nodig of niet) geen deal. ik wil weten met wie ik te maken heb, zodat we het probleem fatsoenlijk kunnen oplossen als 1 van ons ontevreden is. Sorry voor deze attitude, maar zoals we allemaal weten heeft niet iedereen altijd de beste bedoelingen of is niet iedereen altijd even eerlijk.
Ik hoop snel van jullie te horen,
met vriendelijke groet,
Liné.
Laatst bewerkt: 18 jan 2011