Ik ben op dit moment Brigadier Grade 3. En ik kreeg hem toen ik net Grade 2 was. Mijn spartan is ook geupdate, maar nu ziet ie er weer heel anders uit
Zijn er hier eigenlijk mensen die Matchmaking en Customs spelen? Add me! Lol, en dan ben ik blij dat ik net Colonel ben xD Maarja, ik heb bijna al m'n credits uit matchmaking en de meeste mensen die zo hoog zijn uit Firefight...
Op zich vind ik Armor lock geen verkeerde toevoeging op 3 dingen na: 1) AL aan, AL uit, AL aan, AL uit etc. 2) Sticky die al in hem zit voor de AL is gewoon dodelijk. Blaast voertuigen op!? WTF...
Ja, de stap van Commander naar Colonel qua credits is heel groot. Maar na een tijdje wen je eraan. Ik heb het idee dat als je Brigadier bent het sneller gaat dan als je Colonel bent. Ik heb bijna al me credits ook uit MM. Firefight doe ik alleen als ik een challenge wil halen. En Campaign commendations heb ik 2 weken terug gedaan, omdat ik geen gold had
poeh die challenges van deze week/vandaag zijn niet mis deze week: 200 multikills in matchmaking voor 7000cr vandaag: 400 kills in firefight 2000cr 150 headshots in firefight 3000cr (en nog 10 assists 1600cr en 100 kills met precision wapens in campaign 1000cr) Wanneer wordt je eigenlijk luitenant? ben nu Captain grade 3
oohja stom, daar kun je dat natuurlijk ook gewoon zien. Nah, ben ook niet echt bezig om die challenges te halen (dus niet alleen maar jetpacken als je 5 jetpacking kills moet maken) maar vind het wel leuk om af en toe zoiets te halen, anders kom ik niet aan de 300k credits voor de hartjes
Jammer alleen dat Grifball al je stats op Bnet verneukt Zo staan er straks bij iedereen 120 overkills.
iemand nog tips voor griffball? Ik heb erg veel moeite met de timing met de hamer, als je wacht tot je echt in de buurt bent ben je te laat, en van verderaf gebeurt er niets.