meisje op zoek naar een leuke game.

Discussie in 'Algemeen' gestart door annadenise, 20 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annadenise

annadenise Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,
    ik ben dus een meisje.
    Ik heb sinds kort een xbox 360, vooral voor de kinect, omdat het mij leuk leek om dance central te doen.
    Dit doe ik nogsteeds en vind het ook heel leuk maar ik wil er eigenlijk ook wel een gewoon spel bij.
    Mijn vriend heeft een ps3 en doet veel call of duty enzo. Ik doe daar soms ook wel aan mee, ik kan het alleen nog voor geen meter. Vin dhet opzich wel een leuk spel, maar denk niet dat ik het heel vaak zou doen als ik het zou hebben.
    Weten jullie misschien een leuk spel voor mij?
    Misschien andere meisjes die ook een xbox 360 hebben?

2. annadenise

annadenise Member

Leuk Bevonden:
    0
    oja, en als jullie mij dan wel een call of duty ofzo voorstellen, welke dan?

3. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    ilomilo en Castle Crashers op XBL Marketplace kopen. Mijn vriendin vindt dat hele leuke games, en CC kun je ook samen met je vriend spelen.

Als je een shooter wilt spelen, kun je misschien beter Battlefield nemen, want dan kun je het toch meer op je eigen manier gaan spelen. Je kunt deze week Battlefield 1943 downloaden op marketplace voor 600 puntjes, ALS je tenminste GOLD hebt om het ook online te kunnen spelen, aangezien het online-only is.

Laatst bewerkt: 20 jan 2011
  4. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er staat "Meisje'' dat moet vast wel veel reacties geven :+

5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ben je op zoek naar 'meisjesachtige' games? En moet het perse Kinect zijn? Dan zou ik Kinectimals aanschaffen, samen met je vriend kan je goed Kinect Sports doen.

6. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Tsja....Jezelf zo wegzetten als 'meisje' is misschien een beetje vreemd aangezien het helemaal niet uitmaakt wat je bent. De meisjes die ik ken spelen het liefst gewoon keiharde horror waar het bloed je overspoelt :+ Maarja ik kan ook meisjes die het liefst schattige flash spelletjes spelen. Zelfde geldt voor jongens.

Enige verschil wat ik vaak merk is dat jongens bereid zijn veel meer tijd in een game te steken. Je geeft zelf al aan Call of Duty leuk te vinden maar er niet goed in bent. Dat zul je ook niet snel worden als je er niet gewoon heel veel tijd in steekt. Meestal willen vrouwelijke gamers games spelen waarin je niet uren bezig bent om alle opties te kennen.

7. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Fable 3 is een leuke game als je van het rpg genre houd. ^^

8. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Wat Unrealist klinkt wel logisch, zo ervaar ik het ook. Meiden spelen graag games, maar minder intensief. In dat geval kan ik je Fable 2 en Fable 3 ook wel aanraden. Spellen met een mooi verhaal, wat humor, simpele actie, niet te veel diepgang, maar toch is er veel te doen en je kan lekker zelf het tempo bepalen.

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    World of Kevlings & Kingdom of Kevlins misschien? (beide Arcade games)

10. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Gears of war

11. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Viva Pinata misschien?

12. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    \o/

13. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vreemde titel.. ik ken genoeg meiden die hetzelfde spelen als ik, racegames, shooters, RPG's etc..

14. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Mijn vriendin speelt graag GTA, maar dan wel The Ballad of Gay Tony. Maarja smaken verschillen he

15. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Allereerst welkom op het forum :) Mochten bovenstaande antwoorden nog niet voldoende zijn dan kan je je vraag nogmaals hier stellen. Wij houden vragen als deze namelijk liever centraal, gebruik daarom in het vervolg even [search]de zoekfunctie[/search] voordat je een thread aanmaakt, dat houdt het forum wat overzichtelijker.

-Slotje

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina