Your Xbox needs maintenance????

Discussie in 'Algemeen' gestart door SjonKanon, 14 mei 2003.

1. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik zat laatst morrowind te spelen, dus vast lopen of een dirty/damaged disk krijgen is niets nieuws maar nu werd ik toch wel bang toen er stond: your xbox needs maintenance, contact costumer support. daaronder stond het nog in 7 andere talen. heeft iemand dit eerder gehad??? en is het zo dramatisch als het klinkt??? mijn xbox is verder nooit bij een spel vastgelopen alleen 3x bij morrowind en hij is ong 9 maanden oud dus ik heb nog garantie. wat moet ik doen?

2. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, maar 1 keer bij mij... Gewoon xbox bellen en dan mag je hem opsturen en je hebt hem zo weer terug :)

3. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    Yepz, als je Xbox het aangeeft dat ie onderhoud nodig heeft, dan kun je maar beter even Microsoft bellen.

:+ En niet Xbox bellen want dat heeft geen nut :+

4. xforz

xforz Guest

Ik kreeg het een keer toen ik tijdens het laden de dvd er uit deed, heb niets gedaan want hij doet het nu weer gewoon goed dus...

5. the master

the master On Live I am thebest

Leuk Bevonden:
    0
    als je eerst eens wist wat et was kon je het misschien zelf verhelpen

6. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Of de ome henk techniek toepassen en erop beginnen te rossen. Heb ik eens gedaan met de wasmachine hier en hij werkte weer. Fantastische techniek en weinig ervaring voor nodig :D

7. the master

the master On Live I am thebest

Leuk Bevonden:
    0
    doe ik altijd met afstand bedieningen meestal werkt het wel tenzij mijn baterijtjes op zijn

8. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    hmm, een Xbox kun je toch niet vergelijken met een wasmachine :).

Maar The Master als je zelf aan je xbox zit te knutselen en er gaat iets mis, dan heb je een probleempje, garantie eraf en je moet Microsoft uitleggen wat je nou in je Xbox deed. :)

9. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    *onderhoud plegen :+ *

haha, ik heb 2x eerder gehad bij halo , en bij THPS 3 laatst in de meivakantie

maar komt door oververhitting gok ik zo, die 2x bij halo kwam omdat ik non stop hele dag halo deed Multiplayeren , en bij THPS3 omdat xbox hele dag aanstond, en steeds bespeeld werd :D

10. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Hoezo niet? ze zijn beide even groot :9

11. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, een is te groot om in je onderbroek te doen en de ander is te groot om er een onderbroek in te doen. :D (snap jij het of snap ik het :+ )

Maar ok, ik dwaal af.

Nu zal ik nog ff wachten om met Microsoft te bellen, en nog ff kijken of de Xbox nog een keer zoiets aangeeft. Of raar doet, zoals rook uit de achterkant. :D

12. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    hehe okdan bedankt allemaal en nee ik ga niet op mn xbox rossen :) hij was ook niet overhit denk ik want hij stond pas een uurtje aan. maja het was natuurlijk wel bij morrowind en daar gebeuren wel meer gekke dingen bij. ik kijk het nog maar ff aan en als ie voor september nog een keer zoiets geeft dan stuur ik em op.

13. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Stuur 'm maar naar mijn adres ;) Heb ik er 2

Deel Deze Pagina