1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 1942

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Nicotjeh., 27 mrt 2003.

  1. Mota15

    Mota15 MC

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is zekers een vet spel, vooral schieten tegenelkaar in de lucht met vliegtuigen :9
     
  2. Nicotjeh.

    Nicotjeh. Guest

    Ik ben ook best goed met de helikopter.
    Dont believe me? join maar eens in me host

    Het is ook leuk om met die Straaljager heel laag te gaan vliegen zodat je een Mannetje raakt lol dan zie je em ver vliegen
     
  3. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    Domme post van mij |:-
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2003
  4. XbOx-FiGhTeR

    XbOx-FiGhTeR ........

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de demo van BF maar het lijkt alsof het bij mij niet zo soepel loopt allemaal, daarom wil ik weten wat voor pc's jullie hebben en hoe jullie instellingen staan bij de graphics.

    Mijn systeem:

    AMD Athlon XP 2600+
    512 MB Ram
    Ati Radeon 9200
     
  5. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    w000t desert combat kickt aars!!!!!

    ik ga zo ongeveer elke vrijdag naar zo'n gamecafe en daar speel ik dan oa Desert combat. echt geweldig!!!
    vooral met dat grote dropship ding met die turrets aan de zijkanten!! laue paratroop acties!

    dusz ik kan alleen op vrijdag eventueel spelen met jullie; als je wilt: funky_floyd@hotmail.com kunnen we ff overleggen hoelaat en dat soort dingen.


    btw iemand zei dat BF beter was dan MOH, nou k vind niet echt dat je die 2 kan vergelijken, BF is een andere FPS-sfeer dan MOH. als je in multiplayer bij MOH neergesniped word schrik je je echt de pleuris. bij battlefield is dat helemaal niet zo. BF draait meer om grootschalige (tactische) oorlog, en MOH meer om het kleinschalige gevecht. (veel meer gevechten in huisjes)
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2003
  6. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    Een kameraad van mij heeft er ook elke keer last van, ik zou niet weten waar dat aan kan liggen. Ik heb alle instellingen op 't hoogst staan en mijn systeem:

    Pentium 4 2,4 Ghz
    512 MB Ram
    Geforce 4 Ti 4200 128 Mb

    PS: Jou videokaart is ook 128 Mb ?
     
  7. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb precies hetzelfde systeem en draai de game perfect in 1024 resolutie (nog niet hoger geprobeerd) en alles loopt perfect vloeiend.. alleen best veel lag bij online play :mad: Terwijl ik mohaa toch zonder lag met een ping van 40 kan spelen. Voor dit spel het je dus blijkbaar een bakbeest van een pc en een monster van een internet verbinding nodig
     
  8. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    Mwa ik heb Adsl Basis en ik kan er goed mee uit de voeten.
    Maar d'r zit soms ander rampzalig volk bij wat een klote verbinding heb.....
     
  9. XbOx-FiGhTeR

    XbOx-FiGhTeR ........

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja mij 3d kaart is ook 128 mb ram..

    Maar tog raar dat hij niet vloeiend gaat pc is pas nieuw (maandje oud)!!!

    Dit haat ik dan ook echt van pc's je moet ze altijd upgrade enzo shit man die mensen denken we hebben geld teveel ofzo....
     
  10. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    En je hebt ook de nieuwste patches van de game?
     
  11. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    met jou pc MOET je het echt goed kunnen draaien hoor, anders is er iets flink mis. Zet eens alle achtergrond applicaties uit draai in een iets minder hoge resolutie. Of misschien ondersteunt de ati radeon 9200 het spel gewoon niet optimaal :confused:
     
  12. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    Zit me net even te bedenken heb je de nieuwste Direct X al ?
     
  13. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm ik ken iemand met een P4 2,8 Ghz, Geforce 4 en 512 intern geheugen en zelfs hij heeft soms dat BF niet helemaal loopt zoals het hoort.

    kweetniet waar het aan ligt. maar idd heb je nieuwste direct x al? de nieuwste is directX 9 volgens mij. je moet maar ff downen kan veel verschil brenge
     
  14. XbOx-FiGhTeR

    XbOx-FiGhTeR ........

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb hem sinds het begin er al opstaan die direct X 9....

    gewoon vaaggggggg
     
  15. Maas

    Maas besjoh!

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    bij mij loopt ie gewoon klote:p, maar mijn videokaart wordt ook door weinig spellen goed ondersteund: tijd voor een nieuwe eigenlijk. alleen al om dit spel goed te kunnen spelen:p
     
  16. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    welke video kaart heb je dan?! :p
     
  17. Maas

    Maas besjoh!

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    tssss corky:p:p... beetje offtopic gaan doen hè.
    powervr kyro2 4500 64mb btw ;)
     
  18. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    om nog je nog wat meer te helpen: misschien heeft het met je geheugen te maken. Ik weet niet wat voor merk pc je hebt, maar fabrikanten als packart bell etc stoppen er altijd heel langzaam geheugen in!! dus dan kan je wel lekker 512 hebben, maar loopt je pc als nog als apensnot. verder moet je misschien dingen als vertical sync uitzetten. Dit maakt spellen heel erg zwaar (en wat mooier). ik weet niet of dit in het spel kan of dat je dan een instelling van je video kaart moet wijzigen eigenlijk..
     
  19. Maas

    Maas besjoh!

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    ja ik moet hem toch eens een beetje gaan upgraden. maar dat doe ik na mn examens wel volgende week. en dan gaan we gelijk een keer online battlefield doen hè johan;)
     
  20. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    ja lijkt me lache man, misschien dat we allemaal xboxworld.nl gassie bij elkaar kunnen halen en het met z'n allen kunnen gaan lannen :p
     

Deel Deze Pagina