groene tint en weg signaal

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Simoncmon, 23 jan 2011.

1. Simoncmon

Simoncmon Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

Mijn xbox doet nogal raar: ik speel gewoon een spel, en opeens komen er groene tinten/strepen en dan kapt mijn xbox er gewoon mee, maar hij staat nog wel aan. Lijkt wel alsof ie gewoon geen signaal meer geeft en dat geeft mijn monitor ook aan. Ik heb em met HDMI aangesloten. Als ik de stroom eraf doe en weer aan, doet ie het wel weer gewoon!?!?!?
    Help? alvast bedankt.

- simon

2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.232
    Klinkt als een opkomende RRoD

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    en een afstervende GPU

4. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Heb het ook gehad bij een Xbox, bleek de scaler te zijn. Heb je dezelfde problemen als je hem met iets wat niet HDMI is aansluit?

5. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    ik heb t zelfde gehad, en vlak erna overleed hij... t was net of ik in the matrix zat :)

gpu oververhitting, staat of heeft ie in een kast/redelijk afgesloten omgeving gestaan?

6. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Andere HDMI kabel proberen. Is het probleem er nog steeds, dan ligt het aan de scaler/gpu. En dan is het tijd om reparatie aan te vragen bij Microsoft.

7. Simoncmon

Simoncmon Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de xbox 2ehands gekocht, dus dan kan ik niet meer bij microsoft aankloppen toch? Of heb ik dan de bon ofzo nodig?

8. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.232
    Probeer hem te registreren op de site, als dat lukt en de garantietermijn is niet verstreken kan het wel. Bon is niet nodig.

9. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Het zelfde ook gehad! Lag bij mij aan de hdmi kabel :) hoop voor jou dat het dit probleem ook is!

Deel Deze Pagina