Hoi, Mijn xbox doet nogal raar: ik speel gewoon een spel, en opeens komen er groene tinten/strepen en dan kapt mijn xbox er gewoon mee, maar hij staat nog wel aan. Lijkt wel alsof ie gewoon geen signaal meer geeft en dat geeft mijn monitor ook aan. Ik heb em met HDMI aangesloten. Als ik de stroom eraf doe en weer aan, doet ie het wel weer gewoon!?!?!? Help? alvast bedankt. - simon
Heb het ook gehad bij een Xbox, bleek de scaler te zijn. Heb je dezelfde problemen als je hem met iets wat niet HDMI is aansluit?
ik heb t zelfde gehad, en vlak erna overleed hij... t was net of ik in the matrix zat gpu oververhitting, staat of heeft ie in een kast/redelijk afgesloten omgeving gestaan?
Andere HDMI kabel proberen. Is het probleem er nog steeds, dan ligt het aan de scaler/gpu. En dan is het tijd om reparatie aan te vragen bij Microsoft.
Ik heb de xbox 2ehands gekocht, dus dan kan ik niet meer bij microsoft aankloppen toch? Of heb ik dan de bon ofzo nodig?
Probeer hem te registreren op de site, als dat lukt en de garantietermijn is niet verstreken kan het wel. Bon is niet nodig.